PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA
KONIECZNOŚCI DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE
( w oparciu o art. 76 ustawy o zamówieniach publicznych)
sporządzony w dniu ..................................................
1. Zamawiający
2. Wykonawca
3. Umowa (nr, z dnia)
4. Przedmiot umowy
5. Wynagrodzenie za przedmiot umowy
6. Krótki opis sytuacji / robót będących przedmiotem zgłoszenia:
7. Opis proponowanych zmian w umowie:
8. Przyczyny nie uwzględnienia opisanych w ust. 6 okoliczności w ofercie i podpisanej w wyniku przyjęcia tej oferty umowie z wykonawcą. Uzasadnienie, że przy zachowaniu należytej staranności Zamawiający nie mógł uwzględnić tych okoliczności określając warunki zamówienia publicznego, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy:
9. Uzasadnienie, że bez dokonania wnioskowanej zmiany nie można zrealizować przedmiotu umowy:
10. Uzasadnienie, że wnioskowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego:
Zgłaszający inspektor nadzoru
................................................
( podpis )
Załączniki:
1. Opinia przedstawiciela Jednostki Projektującej :
2. Notatka spisana z Wykonawcą, opisująca stan realizacji budowy w momencie stwierdzenia konieczności dokonania zmian w umowie, sposób zabezpieczenia elementów budowy w przypadku przerwania robót, inne:
Decyzja Zamawiającego potwierdzająca* / nie potwierdzająca* konieczność dokonania w umowie zmian objętych zgłoszeniem oraz przygotowania projektu aneksu do umowy:
* niepotrzebne skreślić
2
eff88