Protokół zgłoszenia konieczności dokonania zmian w umowie w celu umożliwienia realizacji przedmiotu umowy.doc

(50 KB) Pobierz
Protokół ogłoszenia robót budowlanych,

PROTOKÓŁ  ZGŁOSZENIA

KONIECZNOŚCI  DOKONANIA ZMIAN  W  UMOWIE

W  CELU  UMOŻLIWIENIA

REALIZACJI  PRZEDMIOTU  UMOWY

 

( w oparciu o art. 76 ustawy o zamówieniach publicznych)

 

 

sporządzony w dniu  ..................................................

 

1.              Zamawiający               

 

2.              Wykonawca               

 

                           

 

3.              Umowa (nr, z dnia             

 

                           

 

4.              Przedmiot umowy               

 

                           

 

5.              Wynagrodzenie za przedmiot umowy

 

                           

 

6.              Krótki opis sytuacji / robót będących przedmiotem zgłoszenia:

 

                           

 

                           

 

                           

 

7.              Opis proponowanych zmian w umowie:

 

                           

 

                           

 

                           

 

8.              Przyczyny nie uwzględnienia opisanych w ust. 6 okoliczności w ofercie i podpisanej w wyniku przyjęcia tej oferty umowie z wykonawcą. Uzasadnienie, że przy zachowaniu należytej staranności Zamawia­jący nie mógł uwzględnić tych okoliczności określając warunki zamówienia publicznego, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy:

 

                           

 

                           

 

                           

 

9.              Uzasadnienie, że bez dokonania wnioskowanej zmiany nie można zrealizować przedmiotu umowy:

 

                           

 

                           

 

10.              Uzasadnienie, że wnioskowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego:

 

                           

 

                           

 

                           

 

 

 

Zgłaszający inspektor nadzoru

 

 

................................................

              ( podpis )

 

 

 

 

Załączniki:

 

1.              Opinia przedstawiciela Jednostki Projektującej :

 

                           

 

                           

 

2.              Notatka spisana z Wykonawcą, opisująca stan realizacji budowy w momencie stwierdzenia konieczności dokonania zmian w umowie, sposób zabezpieczenia elementów budowy w przypadku przerwania ro­bót, inne:

                           

 

                           

 

                           

 

 

 

Decyzja Zamawiającego potwierdzająca* / nie potwierdzająca* konieczność dokonania w umowie zmian objętych zgłoszeniem oraz przygotowania projektu aneksu do umowy:

 

             

 

             

 

 

 

 

 

 



* niepotrzebne skreślić

 

2

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin