ARKUSZ OBSERWACYJNY DLA DZIECKA 6 – LETNIEGO
Imię i nazwisko dziecka ……………………………………………………..
Legenda:
1 – umiejętność, sprawność zupełnie nierozwinięta
2 – umiejętność, sprawność niezupełnie rozwinięta
3 – umiejętność, sprawność rozwinięta zgodnie z oczekiwaniami
4 – umiejętność, sprawność wysoko rozwinięta
5 – umiejętność, sprawność rozwinięta powyżej oczekiwań
Obserwacje prowadzimy 3 razy w roku szkolnym.
Umiejętności, sprawności
I
obserw.
wrzesień
II
luty
III obserw.
maj
Uwagi
A.
SPRAWNOŚĆ
RUCHOWA
1. Bieg na palcach
2. Stanie na jednej nodze
3. Rzuty i chwyty oburącz
B.
SAMODZIELNOŚĆ
1. Potrafi się ubrać i rozebrać
2. Sznurowanie obuwia
3. Nawyki higieniczno-kulturalne
C.
DOJRZAŁOŚĆ
SPOŁECZNA
I EMOCJONALNA
1. Współdziała w zabawie dowolnej
2. Respektuje umowy i polecenia
3. Potrafi pogodzić się z porażką.
4. Respektuje własność
i prywatność innych.
D.
KOORDYNACJA
WZROKOWO
- RUCHOWA
1.Wycina i nakleja proste kształty.
2. Rysuje postać człowieka.
3. Odrysowuje figury geometryczne.
E.
MOWA
1. Swobodne wypowiedzi.
2. Wypowiedzi na zajęciach.
3. Opis obrazka.
pilutek