Najważniejsze narządzia w e-biznesie.pdf
(
873 KB
)
Pobierz
98007525 UNPDF
Darmowa publikacja dostarczona przez
Netigo.pl
© Copyright for Polish edition by
Netigo.pl
& Agnieszka Kądziołka
Data: 6.02.2008
Tytuł: Najważniejsze narzędzia w ebiznesie
Skład tekstu: Anna Grabka
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana tylko i
wyłącznie w niezmienionej formie.
Zabrania się jej odsprzedaży oraz nanoszenia zmian bez pisemnej zgody
serwisu Netigo.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
Wstęp
.
..........................................................................................................................4
Poznaj siłę mailingów
.
................................................................................................5
Z jakiego narzędzia skorzystać?
.
.............................................................................7
Jak zbudować listę mailingową?
.
.............................................................................8
10 porad jak napisać dobry i skuteczny mailing.
.
.................................................9
1. Pole OD
..............................................................................................................9
2. Temat
...............................................................................................................10
3. Personalizacja
..................................................................................................11
4. Wygląd maila
....................................................................................................12
5. Ortografia i interpunkcja
....................................................................................12
6. Stopka
.............................................................................................................12
7. Szacunek
..........................................................................................................13
8. Emocje
..............................................................................................................13
9. HTML
................................................................................................................14
10. PS
.
..................................................................................................................14
Spraw, aby Twoja strona przemówiła
.
.....................................................................15
Po co testować skuteczność tekstów reklamowych?
.
..........................................17
Jak jeszcze przykuć uwagę odwiedzającego stronę WWW?
.
...............................19
....................................................................................................................................22
programach partnerskich
Czy wiesz kim są odwiedzający Twoją stronę WWW?
.
.........................................26
BONUS
.
......................................................................................................................28
10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących
ebiznesmenów
.
........................................................................................................28
1. Nie zbieranie adresów email osób odwiedzających serwis
...............................28
2. Nie karmienie listy mailingowej
.........................................................................28
3. Brak badania skuteczności ofert i tekstów marketingowych
..............................30
4. Przeszkadzanie klientowi w wykonaniu NOA (Najbardziej Oczekiwanej Akcji)
. 30
5. Brak optymalizacji strony pod wyszukiwarki
......................................................31
6. Brak budowania zaufania
..................................................................................31
7. Brak przeprowadzania badań rynku
.................................................................32
8. Brak materiałów szkoleniowych i
marketingowych dla partnerów
.....................32
9. Brak zdefiniowanej strategii i planowania
.........................................................33
Jak wypracować przychód pasywny poprzez udział w
10. Brak delegowania zadań
................................................................................33
Podsumowanie
.
.........................................................................................................34
Plik z chomika:
krzysztofk149
Inne pliki z tego folderu:
Marcin Krzywda - GPW I - Giełda Papierów Wartościowych w praktyce.pdf
(733 KB)
Jan Batorski - Jak oczarować klienta.pdf
(617 KB)
Łukasz Milewski - Mowa ciała a sukces.pdf
(513 KB)
Rafał Dorobek - Zbuduj swój wizerunek.pdf
(996 KB)
Paweł Sikoń - Szybka nauka języków obcych.pdf
(848 KB)
Inne foldery tego chomika:
- II w.św. - Rosja - ZSRR
PIEŚNI WOJENNE I PARTYZANCKIE
PIEŚNI WOJENNE I PARTYZANCKIE(1)
Wielkie Bitwy Historii
Polacy
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin