proste_wnetrze.pdf
(
4870 KB
)
Pobierz
302433108 UNPDF
Tworzenie prostego wnętrza [3ds max, VRay 1.5 RC2]
Autorem tego tutka jest
MaGuu
i został on zamieszczony na na forum Max 3d.pl
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34879
Ja tylko pozwoliłem sobie przerobić ten tutek na format pdf, dla wygody uzytkowania tego tutka
• Modeling
Dziura na okno:
1) Stwórz 4 boxy - będą naszymi ścianami. Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
2).Zaznacz jeden z mniejszych boxów i przekonweruj go na Editable Polly (PPM na elemencie)
3) Zaznacz “Ignore Backfacing”, a nastepnie zaznacz dwa poligony po przeciwnych stronach
boxa (naszej ściany)
4) Urzywając narzędzia “Insert” stwórz mniejszy poligon. (To jest właśnie kształt naszej dziury
na okno)
5) Usuń te poligony. Powinieneś otrzymać coś takiego:
6) Teraz stwórz 4 nowe poligony aby "zamknąć" pustą przestrzeń - użyj do tego narzędzia
“Create”:
7) Przeskaluj (przesuwając vertexy) naszą dziure do "naturalnych" rozmiarów, przykład:
Plik z chomika:
rzw25
Inne pliki z tego folderu:
Blender - Polska Strona Blendera, grafika 3d - porady, teksturowanie ..pdf
(16123 KB)
CG Files - Vray Basic Caustics.pdf
(2090 KB)
3DFX WIZUALIZACJE!!!.pdf
(2945 KB)
V RAY PODSTAWOWE USTAWIENIA).pdf
(9231 KB)
digart.pl _ digart _ wizualizacja 01.pdf
(931 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
3DS MAX INTRODUCTION TO LIGHTING
3DS MAX MODELING INTERIORS
AXYZ.VelocityCollection.BYHERO.com
Exterior_lighting_vray_and_mental_ray
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin