ZGLOSZENIE WYPADKU UCZNIA.doc

(54 KB) Pobierz
Dokumenty i formularze

 

 

              ............................... dnia .............. r.

........................................................             

                   (pieczęć szkoły)

 

 

ZGLOSZENIE WYPADKU UCZNIA

 

1.      Data ............... godzina ................... miejsce wypadku ..........................................................

 

 

2. Rodzaj wypadku: śmiertelny, ciężki, zbiorowy*......................................................................

 

3. Skutki wypadku według opinii lekarza ....................................................................................

 

......................................................................................................................................................

 

4. Imię i nazwisko poszkodowanego ucznia (wychowanka)........................................................

 

............................................. data urodzenia ..................................... klasa ................................

 

5. Wstępne rozeznanie przyczyn i okoliczności wypadku............................................................

 

.................................................................................................................................................

 

.................................................................................................................................................

 

.................................................................................................................................................

 

.................................................................................................................................................

 

 

Podstawa prawna § 41 rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach oświatowych z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69).

 

..........................................

(pieczęć i podpis dyrektora)

 

Otrzymują*:

              1.              Rodzice (opiekunowie) poszkodowanego,

              2.              Kuratorium Oświaty,

              3.              Organ prowadzący szkołę lub placówkę,

              4.              Prokuratora,

              5.              Pracownik służby bezpieczeństwa i higieny pracy,

              6.              Społeczny inspektor pracy,

              7.              Rada Rodziców,

              8.              Państwowa Inspekcja Sanitarna (zatrucia)

              9.              a/a.

 

* niepotrzebne skreślić.

 

1

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin