BADANIE DOJRZAŁOŚCI EMOCJONALNEJ DZIECKA.doc

(30 KB) Pobierz

BADANIE DOJRZAŁOŚCI EMOCJONALNEJ DZIECKA


Arkusz wywiadu powinien zawierać:

1.      Zachowanie podczas badania:

·         zrównoważone (swobodne,

·         nadpobudliwe (hałaśliwość, gadatliwość)

·         zahamowane (mała aktywność, niepewność, onieśmielenie, lękliwość)

2.      Nawiązywanie kontaktów:

·         łatwo

·         powoli

·         po zachęcie

·         trudno

·         w ogóle nie nawiązuje kontaktu

3.      Koncentracja uwagi:

·         dobra

·         przeciętna

·         zmienna

·         rozproszona

·         wyraźnie zmniejszająca się pod koniec badania

·         brak koncentracji

4.      Praca w czasie badania:

·         wytrwała, samodzielna

·         wymagająca pomocy lub zachęty

·         nie kończy prac

·         rozgląda się w czasie pracy z zaciekawieniem co robią inni (sporadycznie/często)

 

 

5.      Rozumienie poleceń:

·         całkowite

·         częściowe

·         wymaga powtórzeń i indywidualnych wskazówek

·         wielu poleceń nie rozumie

·         nie rozumie poleceń

6.      Tempo pracy:

·         szybkie

·         przeciętne

·         zmienne

·         wolne

·         słabnące z upływem czasu

7.      Dodatkowe obserwacje:

·         czy rysuje prawą/lewą ręką

·         czy przekłada ołówek

·         jak trzyma ołówek

·         czy rozróżnia kolory

·         występowanie reakcji pozytywnych i negatywnych na określone sytuacje

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin