Dungeons & Dragons - Świątynia Drowów 3.5.pdf

(34183 KB) Pobierz
230530022 UNPDF
N ew R PG O rder
Prezentuje
D&D 3.5 ed. – Świątynia Drowów
Informacje o Release’ie :
Źródło, Skan......................................: harfista
Korekta, OCR....................................: harfista
Efekt końcowy..................................: harfista
Liczba stron................................................: 25
Rozdzielczość.....: 2460x3185, 6220x8920
Wydawnictwo...........................................: ISA
Format........................................................: pdf
Rok wydania............................................: 2007
Data release’u.............................: 2009.06.01
Opis :
Świątynia Drowów to pierwszy produkt z nowej serii FANTASTYCZNE
LOKACJE (FANTASTIC LOCATIONS). W jego skład wchodzą dwie pięknie
ilustrowane, dwustronne mapy pól bitew w skali odpowiedniej do gry w
DUNGEONS & DRAGONS oraz opis przygody w postaci broszury. Pola bitew to
fantastyczny teren przygotowany tak, by rozgrywać duże, płynne starcia,
kluczowe sceny i ekscytujące sesje gry. Przygotowane mapy bardziej niż do
zwykłych potyczek w lochach nadają się do przeprowadzania legendarnych
bitew, po których zostają najlepsze wspomnienia z kampanii.
Info :
Jeśli spodobała ci się ta książka, po 24h koniecznie kup ją w
najbliższym sklepie z grami RPG bądź przez internet. Dajmy zarobić
polskim wydawnictwom, by te mogły dalej wypuszczać kolejne
podręczniki dla naszej przyjemności.
Poszukujemy osób, które posiadają skaner i chcą go użyć, które mają tylko
książki i udostępnią je nam, które będą skanowały swe podręczniki, są chętne do
pomocy przy obróbce oraz OCR’owaniu, a także wspomogą Nas dotacją. Jeśli
jesteś jedną z takich osób, napisz do Nas : newrpgorder@gmail.com.
230530022.051.png 230530022.062.png 230530022.073.png 230530022.084.png 230530022.001.png 230530022.002.png 230530022.003.png 230530022.004.png 230530022.005.png 230530022.006.png 230530022.007.png 230530022.008.png 230530022.009.png 230530022.010.png 230530022.011.png 230530022.012.png 230530022.013.png 230530022.014.png 230530022.015.png 230530022.016.png 230530022.017.png 230530022.018.png 230530022.019.png 230530022.020.png 230530022.021.png 230530022.022.png 230530022.023.png 230530022.024.png 230530022.025.png 230530022.026.png 230530022.027.png 230530022.028.png 230530022.029.png 230530022.030.png 230530022.031.png 230530022.032.png 230530022.033.png 230530022.034.png 230530022.035.png 230530022.036.png 230530022.037.png 230530022.038.png 230530022.039.png 230530022.040.png 230530022.041.png 230530022.042.png 230530022.043.png 230530022.044.png 230530022.045.png 230530022.046.png 230530022.047.png 230530022.048.png 230530022.049.png 230530022.050.png 230530022.052.png 230530022.053.png 230530022.054.png 230530022.055.png 230530022.056.png 230530022.057.png 230530022.058.png 230530022.059.png 230530022.060.png 230530022.061.png 230530022.063.png 230530022.064.png 230530022.065.png 230530022.066.png 230530022.067.png 230530022.068.png 230530022.069.png 230530022.070.png 230530022.071.png 230530022.072.png 230530022.074.png 230530022.075.png 230530022.076.png 230530022.077.png 230530022.078.png 230530022.079.png 230530022.080.png 230530022.081.png 230530022.082.png 230530022.083.png 230530022.085.png 230530022.086.png 230530022.087.png 230530022.088.png
230530022.089.png
230530022.090.png
TWÓRCY
Projekt: Gwendolyn EM. Kestrel
Dodatkowy materiał: Rob Heinsoo
Rozwinięcie: Jesse Decker, Mike Donais, Stephen Schubert
Redaktor wykonawczy: Kim Mohan
Kierownik projektu : Christopher Perkins
Dyrektor kreatywny: Jesse Decker
Dyrektor BiR gier fabularnych: Bill Slavicsek
Dyrektor graficzny D&D: Stacy Longstreet
Kierownicy produkcji: Josh Fischer, Randall Crews
Kierownik artystyczny: Mari Kolkowsky
Ilustracja na okładce: Marc Sasso
Ilustracje wewnętrzne: Chad Sergesketter
Projekt graficzny: Karin Jaques, Mari Kolkowsky
Kartografia: Jason Engle
Specjalista ds. grafiki: Erin Dorries
Obróbka obrazu: Bob Jordan
Oparte na pierwotnych zasadach DUNGEONS & DRAGONS®, stworzonych przez Gary'ego E. Gygaxa i Dave'a Arnesona, oraz nowej grze DUNGEONS & DRAGONS ®, opracowanej
przez Jonathana Tweeta, Monte Cooka, Skipa Williamsa, Richarda Bakera i Petera Adkisona.
Ten produkt oparto na uaktualnionych informacjach z wydania 3.5.
Ten produkt WIZARDS OF THE COAST® nie podlega klauzuli ogólnego dostępu (Open Game Content). Żadna część niniejszego opracowania nie może być w jakikolwiek sposób
kopiowana bez pisemnej zgody wydawcy. Więcej o licencji Open Game Content i licencji d20 System na stronie www.wizards.com/d20 .
U.S., CANADA, ASIA,
PACIFIC, & LATIN AMERICA
Wizards of the Coast, Inc.
P.O. Box 707
Renton WA 98057-0707
(Ouestions?) 1-800-324-6496
EUROPEAN HEADOUARTERS
Hasbro UKLtd
Caswell Way
Newport, Gwent NP9 OYH
GREAT BRITAIN
ISA Sp. z o.o.
Al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa
tel./fax: [0-22] 846-27-59
e-mail: i sa@isa.pl
Tłumaczenie: Krzysztof Przybylski
Korekta merytoryczna: Tomek Kreczmar
Korekta: Aleksandra Gietka-Ostrowska
Skład: Antonina Liedtke
620-95003740-001-EN
ISBN 987-83-7418-142-6
DUNGEONS & DRAGONS, D&D, MISTRZ PODZIEMI (DUNGEON MASTER), d20, System d20, WIZARDS OF THE COAST, Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi, Księga Potworów,
Fantastyczne lokacje: Świątynia Drowów i logo każdego z nich są znakami handlowymi należącymi do Wizards of the Coast, Inc. w USA i innych krajach. Wszystkie postacie, imiona
bohaterów i ich charakterystyczne przedstawienia graficzne są własnością Wizards of the Coast, Inc. Materiał ten jest chroniony prawami autorskimi Stanów Zjednoczonych
Ameryki. Jakiekolwiek jego powielanie lub nieautoryzowany użytek jego lub grafik w nim zawartych jest zakazany bez pisemnej zgody Wizards of the Coast, Inc. Materiał ten jest
fikcją. Jakiekolwiek podobieństwo do istniejących osób, organizacji, miejsc lub wydarzeń jest całkowicie przypadkowe. ©2005, 2007 Wizards of the Coast, Inc. Na licencji Hasbro
Consumer Products. Wszelkie prawa zastrzeżone. Prawa do polskiego wydania DUNGEONS & DRAGONS® należą do ISA Sp. z o.o.
230530022.091.png
Ta 16-stronicowa broszura z przygodą zawiera kilka rozbudowa­
nych spotkań, które można połączyć w krótką przygodę do DUN-
GEONS & DRAGONS® przeznaczoną dla czterech 4-poziomowych
bohaterów. Rozgrywają się one na polach bitew, których mapy
dołączono do tego produktu. Do odpowiedniego poprowadzenia
spotkań potrzebujesz (jako Mistrz Podziemi) Podręcznika Gracza,
Przewodnika Mistrza Podziemi i Księgi Potworów, a także figurek D&D.
Paragraf „Tło przygody" (patrz dalej) zawiera wszystkie informa­
cje, jakich potrzebujesz, by rozpocząć rozgrywkę. Choć scenariusz
przeznaczono dla 4-poziomowych bohaterów, przystosowanie go
na potrzeby nisko- lub wysoko-poziomowej drużyny wymaga tyl­
ko niewielkich zmian.
Ryzykowny teren: Pola oznaczone jasną czaszką to ryzykowny te­
ren. Każda istota, która wchodzi na takie pole, podlega ryzyku 25%
na to, że otrzyma 2k6 obrażeń.
Święte kręgi: Każda istota stojąca w świętym kręgu (całkowicie
lub częściowo) otrzymuje premię +2 do testów ataków. Ponadto
ataki tej istoty traktuje się jak magiczne na potrzeby przebijania
redukcje obrażeń.
Na potrzeby potyczek: Mapy zamieszczone w tym produkcie
starannie przygotowano na potrzeby szybkiej i ekscytującej gry
figurkowej D&D. Możesz ich użyć w dowolnych bitwach D&D
Miniatures. Od 2006 roku będziesz mógł korzystać z map Fantastycz­
nych lokacji w sankcjonowanych turniejach figurkowych.
Na stronie 16 znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące stoso­
wania tych map w oficjalnych rozgrywkach D&D Miniatures.
KORZYSTANIE Z MAP
PÓL BITEW
Fantastyczne lokacje: Świątynia drowów zawiera cztery mapy w skali
figurkowej, które zapewniają ekscytujące pola bitew do spotkań
w RPG lub potyczek figurkowych. Pozwalają one na dynamiczne
i wyrównane starcia, zachęcając ciebie i twoich graczy do podej­
mowania ważnych decyzji taktycznych.
Na potrzeby gry fabularnej: Mapy pól bitew Fantastycznych lo­
kacji nie przedstawiają zwykłych kompleksów lochów. Nie muszą
też wcale obejmować wszystkich scen w przygodzie. Zapewnia­
ją one natomiast interesujące lokacje do kluczowych wydarzeń
oraz ważnych bitew. W swojej taktyce potwory wykorzystują sto­
sowny teren, dzięki czemu bitwa będzie toczyć się na całej po­
wierzchni mapy.
Małe reprodukcje map, z ponumerowanymi lokacjami dotyczą­
cymi każdego opisanego miejsca, wydrukowano na wewnętrznych
stronach okładki niniejszej pozycji. Z oczywistych względów twoi
gracze nie powinni mieć do nich dostępu.
Jeśli nie zdecydujesz się poprowadzić przygody Świątynia dro­
wów, możesz dowolnie przystosować pola bitwy na potrzeby in­
nych spotkań we własnej kampanii.
Niektóre ze znajdujących się na mapach oznaczeń wykorzystu­
jemy tylko w D&D Miniatures Game. Zalicza się do nich te nazwa­
ne „Obszar początkowy", „Wyjście" i „Obszar zwycięstwa". Celowo
nie umieszczono na mapach pól bitew odwołań do lokacji w przy­
gody, chociaż znajdują się one na mapach MP na wewnętrznych
stronach okładki.
Oto oznaczenia, które mają zastosowanie w grze fabularnej.
Trudny teren: Pola oznaczone jasnym trójkątem reprezentują
trudny teren. Wejście na każde takie pole kosztuje 2 pola ruchu
(3 pola, jeśli ruch odbywa się po przekątnej).
TŁO PRZYGODY
W ciągu ostatnich miesięcy mała, względnie odizolowana krasno­
ludzka forteca Kamienna Przyłbica kilkakrotnie stała się celem
niebezpiecznych rajdów drowów. Choć mrocznych elfów jest
zbyt mało, by odważyły się zaatakować cytadelę, najeźdźcy zabili
kilku krasnoludzkich górników, którzy byli wystarczająco odważ­
ni lub głupi, by wyjść poza chronione granice. Mając nadzieję na
uwolnienie się od zagrożenia drowów i dostęp do cennych kopal­
ni mithrilu (znajdujących się w pobliżu enklawy mrocznych el­
fów zwanej Til'Asperna), krasnoludy starają się pozyskać pomoc
poszukiwaczy przygód.
JAK SKUSIĆ BOHATERÓW GRACZY
Bohaterowie graczy mogą zainteresować się trudnym położeniem
krasnoludów na jeden z kilku sposobów. Wybierz ten, który naj­
lepiej pasuje do twojej drużyny.
- Krasnoludy zamieszkujące niewielką fortecę zwaną Kamien­
ną Przyłbicą zatrudniają BG. Najdalej stacjonujący górnicy napo­
tkali ostatnio jeźdźców drowów i goblinów. Krasnoludy potrze­
bują pomocy poszukiwaczy przygód, by przepędzić mroczne elfy
i ich niewolników.
Jeśli wybierzesz ten sposób: Przygoda zakłada, że właśnie po ten się­
gnąłeś. Wystarczą niewielkie modyfikacje, by przystosować przy­
godę do twojego świata kampanii.
- BG podróżujący skrajem Podmroku w drodze do jakiegoś waż­
nego celu natykają się na enklawę drowów Til'Asperna.
Jeśli wybierzesz ten sposób: Przygoda zacznie się w Til'Asperna,
a nie w krasnoludzkiej fortecy Kamienna Przyłbica. BG mogą
odwiedzić cztery obszary starć przygody (kopalnie mithrilu, en­
klawę drowów, świątynię Lolth i grobowiec królowej Peregrin)
w dowolnej kolejności.
PONOWNE WYKORZYSTANIE MAP
Wszystkie opisane w tej broszurze spotkania toczą się na dołączonych do
tego produktu mapach pól bitew w skali figurkowej. Plany w każdym pro­
dukcie z serii Fantastyczne lokacje kładą nacisk na specyficzne elementy
terenu, pozwalając na bardziej ekscytujące i pamiętne starcia. Niemniej
mają one dużo więcej zastosowań i dlatego zachęcamy cię do użycia ich
w kampanii więcej niż raz. Po zdobyciu wielu poziomów bohaterowie
mogą ponownie odwiedzić świątynię drowów i walczyć z wrogami znajdu­
jącymi się na wyższych poziomach. Nic nie stoi też na przeszkodzie, byś
wykorzystał mapę kopalni mithrilu do przedstawienia innego podziemne­
go kompleksu na późniejszym etapie swojej kampanii.
Na stronie internetowej Wizards of the Coast, przygody RPGA i na
stronach magazynu Dungeon® znajdziesz inne warianty i spotkania wyko­
rzystujące mapy Fantastycznych lokacji.
230530022.092.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin