maj_czerwiec_2008.pdf

(1096 KB) Pobierz
gazetka czerwiec 2008
Ju Ŝ gwiazdy l ś ni ą , ju Ŝ dzieci ś pi ą , sen zmorzył tw ą laleczk ę ,
wi ę c główk ę złó Ŝ i oczka zmru Ŝ , opowiem ci bajeczk ę .
„ Mały Pablo i dwie ś winki” – bajka edukacyjna
Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma lasami, za siedmioma
rzekami, Ŝ ył sobie Mały Pablo. Mały Pablo był bardzo wesołym dzieckiem. Lubił si ę
bawi ć z innymi dzie ć mi we wszystkie gry i zabawy. Ch ę tnie chodził do szkoły. Na ka Ŝ dej
przerwie mi ę dzy l ekcjami grał w piłk ę na boisku z kolegami. Zawsze był pogodn y i
u ś miechni ę ty. Ze szkoły biegł do domu co sił w nogach - by zd ąŜ y ć na pyszny obiad.
Jego mama była wy ś mienit ą gospodyni ą . I tak Mały Pablo nie miałby Ŝ adnych
zmartwie ń , gdyby nie ten przepi ę kn y tornister, który widział miesi ą c temu na wystawie.
Bardzo mu si ę podobał. Był kolorowy, miał z ka Ŝ dej strony po dwa szkiełka odblaskowe
w kształcie lwa. Ś nił o nim co noc. Niestety jego rodziców nie było sta ć na tak drogi
tornister, a Mały Pablo ka Ŝ dy grosz, który otrzymał w prezen cie - na urodziny albo od
dziadka - natychmiast wydawał na lody i cu kierki. Gdy kolejny raz przechodził koło
sklepu, gdzie na wystawie wisiał jego wymarzony tornister, Mały Pablo powiedział: -
Musz ę co ś zrobi ć , by go mie ć ! Wracaj ą c do domu, ci ą gle my ś lał, co tu zrobi ć , by
zdoby ć pieni ąŜ ki na jego za kup. I nagle wykrz ykn ą ł: - Ju Ŝ wiem! Wpadł do domu i
nawet nie ucałował mamy, która jak co dzie ń czekała na niego z obiadem. Pobiegł co sił
na strych i czego ś szu kał. Wszystko przewracał do góry nogami, zagl ą dał do ka Ŝ dej
szafy, a Ŝ w ko ń cu rzekł: - Ma m was, znalazłem! Co znalazł Mały Pablo? Ja k my ś lisz,
czego szukał na strychu? Szukał i znalazł dwie ś winki-skarbonki. Były troch ę zakurzone,
ale gdy je wypolerował, l ś niły jak nowe i były najbardziej błyszcz ą cymi skarbonkami na
ś wiecie. Ale do czego potrzebujesz a Ŝ dwóch skarbon ek kochanie? - zapytała mama. -
Czy nie wystarczy ci jedna? Mały Pablo po chwili namysłu odpowiedział: - Mamo, nie
chc ę wydawa ć wszystki ch pieni ę dzy natychmiast na lody i cukierki, bo nie mam pó ź niej
na nic innego. Z drugiej strony nie chc ę oszcz ę dza ć wszystkich pi eni ę dzy w skarbon ce.
Dlatego postanowiłem, Ŝ e wszystko, co dostan ę , b ę d ę dzielił na dwie połowy. Mama
była pod wra Ŝ eniem tego, co mówił do niej jej syn, a on kontynuował: - Od dzi ś , za
ka Ŝ dym razem, gdy dostan ę 10zł, to 5zł wrzuc ę do pierwszej skarbonki, a drugie 5zł do
drugiej skarbonki. Gdy b ę d ę ch ciał kupi ć sobie cukier ki, wyci ą gn ę pi eni ąŜ ki tylko z
pierwszej skarbonki, a gdy zech c ę kupi ć co ś dro Ŝ szego, np. pleca k, cz y ksi ąŜ ki, wezm ę
pieni ąŜ ki z tej drugiej. Mały Pablo był dumny z siebie i - mówi ą c to wszystko - miał
niesamowity błysk w oczach. Jego mama te Ŝ była pod wra Ŝ eniem - tak bardzo, Ŝ e
natychmiast wyci ą gn ę ła z portfela dwie monety po 5zł i wrzuciła po jednej do ka Ŝ dej
ś winki-skarbonki. Od tej por y Mały Pablo czynił zawsze tak, jak postanowił: nie
wydawał natychmiast wszystkich pieni ę dzy na lody i cukierki,
ale połow ę wrzucał do jednej, a pozostał ą cz ęść do drugiej
ś winki-skarbonki. Dzi ę ki temu ju Ŝ za kilka miesi ę cy z własnych
oszcz ę dno ś ci mógł sobie kupi ć wymarzony tornister, a teraz
pewnie uczy w szkole inne dzieci, jak oszcz ę dza ć za pomoc ą
dwóch ś winek-skarbonek.
DWUMIESIĘCZNIKDLADZIECIIRODZICÓWCzerwiec2008R.
ZESPíþ SZKOLNO Ï PRZEDSZKOLNY W LIBUSZY cena 1 zÿ
Skądsięwzięłynazwytychmiesięcy?
Czerwiec - nazwa tego miesiąca wiąŜe się z maleńkim owad em – czerwcem polskim.
Nazwa moŜe wywodzić się teŜ stąd, Ŝe wyleg ają się wtedy czerwie – l arwy ps zczele, czyli
potomstwo pszczół.
„W czerwcu si ę poka Ŝ e, co nam Bóg da w darze.”
Lipiec - wziął sobie imię od lip. Przeci eŜ k witną one w tym czasie. Ich wspaniały zap ach
wabi pszczoły, które pracowi cie zbierają lipowy nektar.
„Lipcowe upały – wrzesie ń doskonały.”
Sierpie ń - kiedyś na polach dzwoniły w tym czasie sierpy Ŝniwne, którymi ścinano zboŜe.
Dziś zastąpiono je ogromnymi maszynami, ale sierpień pozostał sierpniem.
„Je ś li w sierpniu gor ą co b ę dzie, to zima w ś niegu długo zasi ę dzie.”
„Wynalazek na pi ą tk ę z plusem”
Powiedział m i kiedy ś mój tata
i m iał, jak si ę zdaje, racj ę ,
Ŝ e najwi ę kszym wynalazc ą wszech ś wiata
był ten, co wynalazł WAKACJE.
Sm utno by było na ś wiecie
bez tego wynalazku.
Stwierdzicie to sam i,
kiedy b ę dziecie- nad rzeczk ą gdzie ś ,
albo w lasku.
Dla wszystkich przedszkolaków i czytelników naszego pisemka
zamawiamy sło ń ce na dwa miesi ą ce i Ŝ yczymy wszystkim miłego,
wakacyjnego wypoczynku !
  Gazetkę redaguj e i opracowuje graficznie Małgorzata Majewska
  Współpraca: nauczy cielki oddziałów
  Adres: Zespół Szkolno – Przedszkolny Libusza 679 www.zsplibus za.pl
Tel. 0 – 13 / 447 50 05 wew.23
326660972.067.png 326660972.078.png 326660972.089.png 326660972.100.png 326660972.001.png 326660972.012.png 326660972.019.png 326660972.020.png 326660972.021.png 326660972.022.png 326660972.023.png 326660972.024.png 326660972.025.png 326660972.026.png 326660972.027.png 326660972.028.png 326660972.029.png 326660972.030.png 326660972.031.png 326660972.032.png 326660972.033.png 326660972.034.png 326660972.035.png 326660972.036.png 326660972.037.png 326660972.038.png 326660972.039.png 326660972.040.png 326660972.041.png 326660972.042.png 326660972.043.png 326660972.044.png 326660972.045.png 326660972.046.png 326660972.047.png 326660972.048.png 326660972.049.png 326660972.050.png 326660972.051.png 326660972.052.png 326660972.053.png 326660972.054.png 326660972.055.png 326660972.056.png 326660972.057.png 326660972.058.png 326660972.059.png 326660972.060.png 326660972.061.png 326660972.062.png 326660972.063.png 326660972.064.png 326660972.065.png 326660972.066.png 326660972.068.png 326660972.069.png 326660972.070.png 326660972.071.png 326660972.072.png 326660972.073.png 326660972.074.png 326660972.075.png 326660972.076.png 326660972.077.png 326660972.079.png 326660972.080.png
Miesi ą ce: m aj i czerwiec obfitowały w wiele ciekawych wydarze ń
przedszkolnych. Jak wszystkim wiadom o maj, to m iesi ą c wszystkich Mam .
Z tej wła ś nie okazji przedszkolaki ka Ŝ dej grupy
go ś ciły u siebie Mamusie, przygotowuj ą c dla nich
cz ęść artystyczn ą , Ŝ yczenia i upom inki.
A m aj ą dzieciaki za co dzi ę kowa ć , bo
„ Nie masz miło ś ci nad miło ść matczyn ą
W czerwcu dzie ń naszych Milusi ń skich.
Mamy nadziej ę , Ŝ e dzieciaki zadowolone s ą
z atrakcji, jakie m iały z tej wła ś nie okazji:
zabawy integracyjne w ogrodzie,
czekoladowa fontanna, wycieczki do „Tygryska”
i Pilzna, teatrzyk o smoku. Planowany jest jeszcze w ostatni dzie ń roku
szkolnego - wyjazd do Fikolandu do Krosna!
DALEKO JESZCZE, CZYLI ... podró Ŝ e z dzieckiem
Przysłowia o dzieciach
Dzieci najlepsze s ą , gdy ś pi ą .
Kto ma dziatki, ma i wydatki.
Dzieci rosn ą dla ś wiata, nie dla rodziców.
Dzieci i długi rosn ą jak grzyby po deszczu.
Po dzieciach poznajemy, Ŝ e si ę starzejemy.
Dziatki podrosły, chatk ę rozniosły.
Dzieci maj ą płacz i ś miech w jednej torebce.
Małe dzieci – mały kłopot, du Ŝ e dzieci – du Ŝ y kłopot.
Dzieci i kobiety, fiołki oraz bławatki – wszystko to kwiatki.
Podczas podróŜy z kilkuletnim dzieckiem mamy do czynienia
z powaŜniejszymi problemami. Np. jak zadowalająco odpowiedzi eć na pytanie:
Daleko jes zcze? Pytanie to moŜe paść sto razy, zanim jeszcze dotrzemy do połowy trasy.
Oznacza to jedno: jest źle, a będzie jeszcze gorzej. Lecz jak tu nie skłamać i nie
zasmucić? Sposobów jest kilka. Pierwszy z nich to:
· Bajka grajki na CD. Gdy mali podróŜnicy zadadzą wspomniane pytanie, moŜna
raźno obwieścić, Ŝe gdy bajka się skończy, będziemy juŜ tu czy tu.
Wiadomo jednak, Ŝe jeden pomysł na podróŜ nie wystarczy. Niektórzy liczą na to, Ŝe
środek przeciwko chorobie lokomocyjnej uśpi dziecko na kilka godzin. Są jednak dzieci,
które reagują na taki lek zaskakująco inaczej niŜ głosi ulotka. Poratują nas wtedy:
· Ksi ąŜ ki - Dob rze wyb rać jakąś szczególną ksiąŜkę, która kojarzyć się będzie z tym
letnim czasem i przygodą. Wakacje to czas, kiedy dziecko moŜna rozkoch ać w
ksiąŜkach tak bard zo, Ŝe będzie tęskniło do historii zapisanych na szeleszczący ch
kartkach.
Wakacje - czas b ez komputera i Intern etu. Wyjazd pod namiot albo po prostu WYJAZD to
świetny czas, by zachęcić dziecko do tworzenia, by odkrywać i obserwować jego zdolności.
Sporządzenie;
· Dziennika podró Ŝ y moŜe mu sprawić nie lada frajdę. Młodsi, którzy jeszcze
pisać nie potrafią, mogą to robić w formie rysunkowej. Do tego do chodzi
oczywiście doklej anie na kolejnych stronach pamiątkowych biletów za przejazd,
rachunku za niepowtarzalny deser lodowy, widokówki. Nie zapomnijmy o
stemplach ze s chroniska. Starsze dzieci mogą pisać. Za klika l at pośmieją się z
tego wiekopomnego dzieła
No i jeszcze to, czego n a urlopie się obawi amy. Deszczowe dni. MoŜna zrobić coś, by zła
pogoda nie wytrąciła nas i dzieci z dobrego nastroju. Od pokoleń w takich sytuacjach
sprawdzają się;
· Karty, które w bag aŜu zajmują małą kieszeń, a w des zczo wy dzi eń są bardzo
przydatne. Jeśli stawką w wojnie będ zie dodatkowa kulka lodów, to chyba
przeciwnicy hazardu krzyku nie podniosą.
Dla mniejszych dzieci sprawd zoną zab awą jest;
· Malowanie kami eni. Wystarczą do tego g rubo piszące flamastry Oczywiście nie
chodzi o pierwszy leps zy kamień. Chodzi o kamienie o odpowiednim kształcie. W
ten sposób mogą powstać ławice ryb, dziwne pojazdy lub zabawne figurki.
- Uroczyste Po Ŝ egnanie Starszaków 19.06.2008r./ czwartek /
- Wyjazd do Fikolandu w Kro ś nie 20.06.2008r./ pi ą tek /
23 czerwca obchodzimy Dzie ń Taty ( w Polsce od 1965r.)
Przedszkolaki! Pami ę tajcie o swoich Tatu siach.
„Bo jak si ę znajdziesz w tarapatach,
to kto pomo Ŝ e jak nie tata?”
ś yczymy szcz ęś liwych i
pełnych ciekawych
przygód podró Ŝ y podczas urlopów
z dzieciakami – po gładkich,
wyremontowanych nawierzchniach!
Wszystkim Tatusiom Ŝ yczymy du Ŝ o szcz ęś cia,
wszelkiej pomy ś lno ś ci, zdrowia oraz miło ś ci,
a tak Ŝ e wyrozumiało ś ci dla swoich pociech.
326660972.081.png 326660972.082.png 326660972.083.png 326660972.084.png 326660972.085.png 326660972.086.png 326660972.087.png
Grupa dzieci 4, 5 letnich
Grupa dzieci 6 letnich
Do Szanownych Rodziców
Drodzy Rodzice , którzy przedszkole wraz z dzie ć mi wkrótce opu ś cicie,
poniewa Ŝ pewne do ś wiadczenie mamy, i klas ę I troch ę znamy -
przyjmijcie od nas kilka rad, by dziecko było z Was zadowolone
i szkolnych stresów pozbawione;
,,Zbli Ŝ a si ę koniec roku, nadchodzi lata pora,
wi ę c stwierdzi ć mo Ŝ emy wszyscy wraz,
Ŝ e co dzie ń od rana do wieczora
mo Ŝ emy chodzi ć nad rzek ę , w las!
Nastanie okres miły, wesoły,
beztroskie chwile przez całe dnie.
Nie trzeba b ę dzie chodzi ć do przedszkola
lecz odpoczywa ć jak w pi ę knym ś nie.”
- W zadaniach dziecku pomagajcie,
- Codziennie jego zeszyty sprawdzajcie,
- Na wywiadówki si ę nie spó ź niajcie,
- Do wychowawcy si ę u ś miechajcie,
- O wszystkim z córk ą rozmawiajcie,
- I uwag syna wysłuchajcie,
- Nigdy nie mówcie dziecku, Ŝ e…
„Ci ą gle wszystko robisz ź le,
masz dziurawe r ę ce i dwie lewe nogi.
Co z Ciebie wyro ś nie mój synusiu drogi?
Kim b ę dziesz w przyszło ś ci, moja córu ś miła?
Ci ą gle do nauki b ę d ę ci ę goniła?!.”
Powodzenia
w nauce!
Dobiega końca kolejny rok szkolny. Dla dzieci z grupy ,,Misie” był to rok obfitujący w
mnóstwo przeŜyć i pracy nad ro zwojem umysłowym, fi zycznym i emocjonalnym. Odbyło
się kilka ciek awych wyci eczek(n a Policję w Gorlicach, do Muzeum w StróŜach i Pilźnie),
wiele imprez wewnątrz przedszkolny ch(wróŜby andrzejkowe, wizyt a Św. Mikołaja,
Wigilia, bal karn awałowy, spotkani e przy wielk anocnym stole, które to sami
przygotowaliśmy, przegląd teat ralny ,,Witajcie w naszej bajce”, integracyjne spotkanie w
ogrodzie przedszkolnym z okazji Dnia Dzieck a). W styczniu gościli w naszych progach
dziadkowie, a w maju nasze drogie mamy, które po uroczystości wraz z całusem dostały od
nas róŜe.
Na zajęciach dzi eci poprzez wielokierunko wą d ziałalność umysłową i sp rawnościową
przygotowywały się do zdobyci a jak najwięks zego bag aŜu wiedzy i umiejętności
potrzebnych do dalszego et apu przygotowani a się do podjęcia nauki w szkole. Realizując
załoŜenia programowe pozn ały wiele środowisk i ekosystemów, świat flory i fauny,
,,podróŜowały” po krajach Europy i innych interesujących miejscach na świeci e,
prowadziły doświad czenia, dy skusje, odkrywały świat emocji i uczuć. Wykorzystując
naturalną ciek awość i zainteresowanie światem pisma i literek w oparciu o metodę
I.Majchrzak 5-l. zapozn ały się i opatrzyły z literami naszego al fabetu, a pracując na
materiale wyrazowym kształciły sprawność analizy i syntezy. Poprzez rozwiązywanie
codzienny ch spraw i sytuacji konfliktowych dzi eci nabywały umiejętności
interpersonalny ch, zachowań prospołeczny ch oraz wraŜliwości emocjonalnej.
A Wasze dziecko ma ju Ŝ siedem lat
i potrzebuje Waszych m ą drych rad.
Mówcie mu zatem o ka Ŝ dej porze,
Ŝ e je ś li zechce, to wszystko mo Ŝ e,
Ŝ e nie jest gorsze od innych dzieci,
i Ŝ e dla niego te Ŝ sło ń ce ś wieci.
P ierwszoklasiści, którzy awansowali z przedszkolaka na ucznia, cieszą się ze swojej nowej roli.
Codzienne chodzenie do szkoły jest dla nich czymś szczególnym, dumni z tego, chcą prezentować
swoje prace w domu. Sposób, w jaki zareagują na to ich rodzice, ma wpływ na kształtowanie się ich
pewności siebie, poczucia własnej wartości i trwałą motywację do nauki. Jeśli początkowy zapał
dziecka zostanie nagrodzony tylko umiarkowanym, powierzchownym zainteresowaniem rodziców,
prawdopodobnie wkrótce osłabnie. Christina Buchner "Sukces w szkole jest mo Ŝ liwy"
Po całorocznej ci ęŜ kiej pracy nale Ŝ y si ę wszystkim dzieciom
zasłu Ŝ ony odpoczynek, dlatego te Ŝ Ŝ yczymy wszystkim zdrowych,
słonecznych i bezpiecznych WAKACJI
wychowawczynie grupy ,,Misie”
Humor
Art ur- ,,Prosz ę pani, a Ameryka (Amelka) nie wypiła mleka!
Drogie Starszaki!
Min ą ł rok wspólnej zabawy i nauki. Ś wiat otwiera przed Wami swe bramy.
Wykorzystujcie wiadomo ś ci i umiej ę tno ś ci zdobyte w przedszkolu i wzbogacajcie je
w klasie I. Mamy nadziej ę , Ŝ e mile b ę dziecie wspomina ć czas sp ę dzony w przedszkolu.
Za kilka dni ju Ŝ wakacje. Cieszcie si ę nimi i prze Ŝ ywajcie ciekawe przygody!
wychowawczynie
materiał przygotowała Jolanta Zi ę ba
W naszej grupie w maju i czerwcu 7 lat ko ń cz ą :
Paulinka Sz, Pawełek B, Natalka Cz., Kamilek L.
ś yczymy im wiele rado ś ci oraz wszystkiego najlepszego!
326660972.088.png 326660972.090.png 326660972.091.png 326660972.092.png 326660972.093.png 326660972.094.png 326660972.095.png 326660972.096.png
Grupa dzieci 5, 6 letnich
Rok szkolny zbli Ŝ a si ę do ko ń ca. Okres wspólnej zabawy i nauki wzbudza u dzieci
wspomnienia, refleksje, ale i niewielkie obawy, jak b ę dzie w szkole?
Grupa dzieci 3, 4 letnich
TOLERANCJA- D Ąś ENIE DO ODPOWIEDZIALNO Ś CI
1. Co najmilej wspominasz z wspólnie sp ę dzonego w grupie czasu?
- Uroczystość Dnia Mamy. ( Kuba)
- To, Ŝe miałem kolegów.(Mat eusz)
- Uroczystość Dnia Babci, bo było duŜo babć i było t akie fajne
święt o.(Dawid)
- śe najlepsze zabawki są t ut aj.(Marcin)
- Najlepsi byli koledzy.(Michał)
- śe miałem dobrych kolegów i mogłem się z nimi bawić.(Arek)
- Ja najbardziej lubiłam zajęcia.(Marysia)
- Ja najbardziej lubiłem śniadania.(Hubert )
- Jak w róŜne gry graliśmy z kolegami.(Dawid)
- Jak bawiliśmy się w „Piłka parzy”(Arek), „ Ślepe jajo” (Tomek)
i graliśmy na komput erze (Dawid).
2. Jak b ę dzie w szkole?
- Myślę, Ŝe będą t rudne lekcje.(Kuba)
- Myślę, Ŝe będą inne sprzęty, ławki. ( Dawid)
- śe będzie fajna Pani.(Arek)
- śe będzie t am komput er.(Hubert )
- śe będzie t ablica do pisania kredą.(Przemek)
- śe t eŜ będą w zimie Mikołajki.(Marysia)
3. Czy jest co ś w szkole czego si ę obawiasz?
- śe będą t rudne lekcje.(Marysia)
- śe nie zdam t est ów.(Michał)
- Bo będzie t abliczka mnoŜenia.(Tomek)
- śe jak zrobi się źle t o Pani się będzie gniewała.(Hubert )
Tolerancja jest wyt worem i warunkiem humanistycznego wychowania oraz
gwarant em zachowania podmiotowości dziecka. Post awy i bezpośrednia
działalność nauczycieli – wychowawców są korzystne dla wywołania syt uacji
t olerancyjnej u dzieci. Aby nauczyciel mógł wychowywać dzieci do t olerancji, sam
musi być tolerancyjny, wyrozumiały i ot warty na świat i na drugiego człowieka.
W związku z t ym moŜna wyłonić następujące dyrekt ywy dla nauczyciela, kt óre
mogą odnosić się równieŜ do rodziców:
- dzi ała ć na se rce przez mił o ść , na rozum przez przekonanie, uspokaja ć
swoim spokojem - być cierpliwym, rozsądnymi opanowanym , unikać
emocji i nieprzemyślanych decyzji,
- zach ę ca ć , a nie znie ch ę ca ć- pobudzać do działania, aktywności, wiary we
własne siły,
- sukce s dzie cka moim sukcesem - cieszyć się z osiągnięć dzieci
- otwie ra ć dusz ę dzie cka na pi ę kno - uczyć wraŜliwości , poczucia takt u i
właści wej kult ury bycia w róŜnych syt uacjach,
- d ąŜ y ć do kompromisu -widzieć sprawę równieŜ oczami dziecka
- by ć najle pszym prz ykładem - st aram się być pogodnym, uśmiechnięt ym,
uczciwie i mądrze kierować Ŝycie.
Marcinek G . na pyt anie co chciałby dost ać na Dzień Dziecka odpowiada:
- „CO Ś ”.
Sz ymu ś P odpowiadając co dałby swojej mamie w prezencie:
-„RÓ śĘ BEZ KOLCY”.
Wiktori a W . W t rakcie luźnej rozmowy przy st oliku:
-„I B Ę DZIEMY WIAŁY (uciekał y) JAK WIATR” .
materiał przygotowała Ewa Ryznar
Dzieci dobierają w pary dorosłe osobniki ptaków domowych i szukają partnera dla kaczki.
-„ Kaczek”! Proponuje Arek
Podczas swobodnej rozmowy z dziećmi o bliskim poŜegnaniu przeds zkola i rozpoczęciu
nauki w szkole Marysia mówi:”
Ja nie chc ę i ść do szkoły! Skurcz ę si ę tak i b ę d ę znowu sze ś ciolatkiem!”
materiał przygotowała Alicja Karp
326660972.097.png 326660972.098.png 326660972.099.png 326660972.101.png 326660972.102.png 326660972.103.png 326660972.104.png 326660972.105.png 326660972.106.png 326660972.107.png 326660972.108.png 326660972.109.png 326660972.110.png 326660972.002.png 326660972.003.png 326660972.004.png 326660972.005.png 326660972.006.png 326660972.007.png 326660972.008.png 326660972.009.png 326660972.010.png 326660972.011.png 326660972.013.png 326660972.014.png
zadanie 5
Zaczęło się lato i dzieci bawią się na podwórku. Daj kaŜdemu dziecku to,
czego mu brakuje ( połącz liniami dzieci i odpowiednie przedmioty). Czy
zauwaŜyłeś, Ŝe kt oś t u nie pasuje? Kt o? Zaznacz pęt lą.
Wakacyjna wkładka dla 6/7 latka
RozwiąŜ poszczególne zadania z wkładki.
Oddaj podpisaną wkładkę swojej pani z grupy do .18.06.2008r.
Wszyst kie dzieci za prawidłowo rozwiązane zadania ot rzymają
drobne nagrody.
Pami ę tajcie o te rminowym oddaniu wkładek !
Imi ę i nazwi sko dzie cka....................................................................................
Mamo! Tato! Nie zapomnij pochwali ć swoj ą pociech ę za ka Ŝ de pokonane zadanie!!!
Zadanie 1
Zadanie 6 - szlaczek
326660972.015.png 326660972.016.png 326660972.017.png 326660972.018.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin