Virtue Doreen - Dzieci Indygo. Opieka i wsparcie.pdf
(
743 KB
)
Pobierz
====D.Virtue-Dzieci Indygo.rtf
DrDoreenVirtue
DZIECI
INDYGO
OPIEKA I WSPARCIE
Tłumaczenie:
RYSZARDOŚLIZŁO
1
Przedmowa...4
Wprowadzenie.Maliposłańcyświatła...6
DlaczegonazywanesąDziećmiIndygo?
WraŜliwenaporaŜkę...10
CoznajdzieszwtejksiąŜce...11
ROZDZIAŁPIERWSZY.
CzyjalubmojedzieckojesteśmyIndygo?
...14
ROZDZIAŁDRUGI.
ADD,ADHDiRitalin
...15
Jakbytegobyłomało...16
DzieciIndygoopowiadająsięprzeciwkośrodkomodurzającym...16
ROZDZIAŁTRZECI.
CelDzieciIndygo
...20
ŹródłaCeluDzieciIndygo...20
Telepatyczne Dzieci Indygo...22
Dzieci Indygo a Nowa Era Pokoju...22
Cel i poczucie sensu...24
Zdolnośćnatychmiastowejmanifestacji...25
PrzypominaniesobieswegoCeluśyciowego...26
Przypominanie sobie swojego Osobistego Celu...27
Przypominanie sobie swego Celu globalnego...31
ZnaczenieodkryciaswegoCeluśyciowego...33
Ukierunkowanie talentów dzieci..33
ROZDZIAŁCZWARTY.
TerapiaAnielskadlaIndygo
...34
Obawyprzedupadłymianiołamiinieprzyjaznymiistotami...35
Oczyszczanie Dzieci Indygo...35
WięcejoArchanieleMichale
-
jakmoŜepomóctobieitwemudziecku...35
TechnikaodkurzaczaArchaniołaMichała...36
Przeprowadzenieoczyszczenia:prośbaopozwolenie...36
RóŜowatarcza
-
ochronaprzedprzyszłymatakiempsychicznym...38
Zapewnieniefizycznegobezpieczeństwatwoichdziecidziękianiołom...38
Czym jest sznur eteryczny...39
Przecinanie sznurów eterycznych...40
RozmawianiezaniołamistróŜamiswoichdzieci...40
Uzdrawianienieporozumień...40
Jeślimartwiszsięoswojedzieci...41
Terapia Anielska wobec objawów ADD i ADHD...41
Rozmowyzdziećmioaniołach...44
Pracazenergiąrozzłoszczonychdziec
i...45
Przenikanie do snów swoich dzieci...45
ROZDZIAŁPIĄTY.
IntuicjaaDzieciIndygo
...47
Impulsywnośćaintuicja...47
Dar wizji...48
PomóŜswymdzieciomrozwijaćpamięćfotograficzną...49
Moc wizualizacji...50
Wspólnewizualizacjerodzicówzdziećmi...5
1
Chwalenieduchowychuzdolnieńswoichdzieci...51
ROZDZIAŁSZÓSTY.
JakpozbyćsiębezsennościiprzeraŜającychwizji
...52
BezsennośćwywoływanaprzezprzeraŜającewizje...53
Oczyszczanie pokoju...54
Metodyfengshuipomocneprzybezsenności...54
Dzieci Indygo i królestwo niewidzialnego...55
2
Spistreści
Dobranoc...59
ROZDZIAŁSIÓDMY.
Gimnastyka:naturalnewprowadzaniezmianwchemii
mózguiwzachowaniu
...60
Motywacjadoćwiczeń...61
DlaczegoćwiczeniasąniezbędnedlaDzieciIndygo...61
Zamieńćwiczeniawzabawę...62
Wschodnieformyćwiczeń...62
ROZDZIAŁÓSMY.
Naturalnedzieciwnienaturalnymświecie
...63
Kontaktznaturą...64
UltrawraŜliweDzieciIndygo...65
SztucznedodatkidoŜywności...65
Odtruwanieswegociała...66
DzieciIndygoazwierzęta...67
Dzieci Indygo a ekologia...68
ROZDZIAŁDZIEWIĄTY.
PokarmasamopoczucieDzieckaIndygo
...69
DzieciIndygowiedzą...69
EnergiaduchowapoŜywienia...70
Hipoglikemia czy ADHD? ...71
Conaśniadanie?...72
Suplementy a zachowanie charakterystyczne dla ADHD...73
Kwasy t
łuszczoweazachowanie...74
Barwniki,cukier,konserwantyidodatkidoŜywności...74
AyurvedaanawykiŜywienioweDzieciIndygo...76
Opanowanieiuzdrawianiełaknienia...78
Emocje,łaknienieiTerapiaAnielska...79
TerapiaAnielskawobecłaknienia...80
ROZDZIAŁDZIESIĄTY.
Ekspresjatwórcza
...82
Głódkreatywności...83
JakucząsięDzieciIndygo...84
ADHDczykreatywność?...84
ROZDZIAŁJEDENASTY.
CoDzieciIndygochcąnampowiedzieć
...86
ROZDZIAŁDWUNASTY.
AstrologiaaDzieciIndygo...93
Wprowadzenie do astrologii...93
śywioły...93
WzajemneoddziaływanieŜywiołów...95
Spojrzenie na znaki zodiaku...96
ROZDZIAŁTRZYNASTY.
Bezwarunkowamiłośćdosiebie
...104
UzdrawianiebolesnychprzeŜyćDzieciIndygo...105
Anielskie afirmacje...106
Posłowie.
PrzesłaniedlaDzieciIndygo
...108
Bibliografia...109
3
Przedmowa
Jan Tober
Wiosną 1999 roku razem z Lee Carroll’em napisałam ksiąŜkę zatytułowaną
Dzieci Indygo
.
Dotyczyłaonakwestiinowegorodzajudzieci,rodzącychsięnanaszejplanecie,którenazwaliśmy
DziećmiIndygo.
Przez ostatnie dziesięć lat Lee i ja podróŜowaliśmy po całym świecie jako autorzy i głosiciele
samoumocnienia i mocy miłości. Przez ostatnie kilka lat uwaga naszych słuchaczy, a szczególnie
rodziców, opiekunek, doradców, nauczyc
ieli, dziadków i wszystkich innych osób mających
bezpośredni kontakt z dziećmi, często kierowała się ku jednemu pytaniu, które brzmiało: „Co
moŜemy zrobić, Ŝeby po móc tym dzieciom?" Osoby te martwiły się gwałtownym wzrostem
przypadków powszechnego przepis
ywania i podawania Ritalinu bądź innych podobnych środków
młodym ludziom. W niektórych stanach zaczęto podawać ten środek nawet dzieciom w wieku
przed szkolnym i jeszcze młodszym. Wzrost uŜycia tych leków jest szokujący, a wraz z nim
wzrasta niepokój.
KsiąŜkę zakończyliśmy wnioskiem, Ŝe dzisiejsze dzieci są inne
-
bardziej wymagające,
inteligentniejsze, bardziej konfliktowe, bar dziej intuicyjne, bardziej duchowe, a w niektórych
przypadkach nawet bardziej brutalne (jak w przypadku niedawnych zabójstw w szko
łach,wktórych
dzieci zabijały dzieci) niŜ jakiekolwiek pokolenie przed nimi. Taka sytuacja wymaga innego typu
wychowania i szkolnictwa - odmiennego od starych metod.
Dr Doreen Virtue jest jedną z głównych współautorek naszej ksiąŜki napisanej w 1999 roku
, w
której po raz pierwszy przedstawiliśmy określenie „Dzieci Indygo" szerokiej rzeszy czytelników.
Jest ona duchowym doktorem psychologii i wykładowcą, przyczyniającym się w znacznej mierze
dozmianyparadygmatu,czegokoniecznośćspołeczeństwomusiuznaćiwdroŜyćwŜycie.
WdzisiejszychczasachłatwoszafujesięokreśleniamiADD(zespółzaburzeńkoncentracjiuwagi)i
ADHD (zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi), które stały się juŜ
wyraŜeniamicodziennegouŜytku.Cowię
cej, konwencjonalne metody wychowawcze i edukacyjne
są juŜ przestarzałe
-
niektóre wręcz archaiczne. śadne z rozwiązań przedstawianych w licznych
ksiąŜkach na temat ADD, ADHD i związanych z nimi leków wciąŜ nie jest dla rodziców
przekonujące,szczególniezholistycznegopunktuwidzenia.KsiąŜkaDoreenkoncentrujesięnatym
temacie i przedstawia pozytywne wskazówki i alternatywy. Jak powiew świeŜego powietrza, jej
podejściepomaganamzrównowaŜyćtenproblemwświetlenowychcech,którymiodznaczająsię
nas
imłodziludzie
-
ci,którychnazywamyDziećmiIndygo.
Kim są te obecnie masowo juŜ przychodzące na świat Dzieci Indygo i skąd dowiedzieliśmy się o
tym zjawisku? W połowie lat siedemdziesiątych poznałam niezwykłą nauczycielkę i doradczynię,
Nancy Ann Tappe
. Nancy badała kolory ludzkiej aury i ich ewentualne znaczenie w dalszych
badaniachzwiązanychzkwestiamiterapeutycznymi.W1982rokunapisałaksiąŜkę
Understanding
Your Life Through Color
(ZrozumiećswojeŜyciedziękikolorom).
Nancysklasyfikowałapewnetypyludzkichcechiwzoryzachowań,którewydawałysiękorelować
z barwami pola elektromagnetycznego otaczającego wszystkie Ŝywe istoty
- w przypadku ludzi
zwanego polem aurycznym. Po licznych badaniach, Nancy stworzyła zadziwiająco dokładny i
odkrywczy
system opisu psychologicznego, wykorzystującego tę nową metodę kolorów aury
-
odsłaniając całkowicie nowy obszar pozwalający na kategoryzowanieludzkichzachowań.Jedenz
nowych,zauwaŜonychprzezNancytypów,charakteryzowałsięniebieskimkoloremwidocz
nym u
okołoosiemdziesięciuprocentdzieciurodzonychporoku1980.Nazwałatenkolor„indygo"istąd
teŜwzięłasięnazwanaszejksiąŜkiorazpóźniejszychbadańdotyczącychtychnowychdzieci.
MewszystkieIndygomajązespółADD/ADHDiniewszystkiedziec
i, u których zdiagnozowano te
objawy, są automatycznie Indy go. Tym niemniej, charakterystyczne zachowania Dzieci Indygo
często wydają się być identyczne z tymi, które towarzyszą wspomnianym zaburzeniom. W naszej
4
ksiąŜce,stosujemynastępującądefinicję:
Dziecko Indygo to takie, które wykazuje nowy i niezwykły zestaw cech
psychologicznych oraz wzorzec zachowania, który wcześniej nie został
powszechnie udokumentowany Wzorzec ten obejmuje wspólne wyjątkowe
elementysugerujące,Ŝeosobymającekontaktztakimdzieckiem(szczególnie
rodzice)zmieniająswojepodejściedoniegoisposóbjegowychowania,aby
wytworzyćstanrównowagi.Zignorowanietychnowychwzorcówpotencjalnie
oznaczawywołanienierównowagiifrustracjiwumyśletegocennegonowego
człowieka.
Wym
ieniliśmyrównieŜnajczęstszewzorcezachowaniaDzieciIndygo:
1.Przychodząnaświatzpoczuciemkrólewskiejgodności(iczęstozachowująsięzgodnieznią).
2.Mająpoczucie„zasługiwania,bytutajbyć"izaskoczonesą,kiedyinnigoniepodzielają.
3.
Poczuciewłasnejwartościniejestdlanichistotnąkwestią.Częstomówiąswoimrodzicom,„kim
są".
4.Mają problemy z uznaniem bezwarunkowej władzy (nieudzielającej wyjaśnień i niedającej
moŜliwościwyboru).
5.Poprostunierobiąpewnychrzeczy;naprzykład,czekaniewko
lejce jest dla nich trudne.
6.Frustrująjesystemyopartenarytuałachiniewymagającetwórczegomyślenia.
7.Częstodostrzegająlepszesposobyrobieniaczegoś,zarównowdo
mu, jak i w szkole, co sprawia,
Ŝewydająsiębyć„pogromcamisystemów"(przeciwnymikaŜdemusystemowi).
8.Wydają się być nastawione antyspołecznie, o ile nie przebywają w towarzystwie podobnych do
siebie. Jeśli w ich otoczeniu nie ma osób o poziomie świadomości podobnym do ich poziomu,
często zwracają się do swego wnętrza, czując się, jakby nie rozumiał ich Ŝaden człowiek. Szkoła
częstojestdlanichniezwykletrudnymdoświadczeniemspołecznym.
9.Nie reagują na dyscyplinę opartą na wywoływaniu poczucia winy („Poczekaj, niech tylko twój
ojciec wróci do domu").
10.
Niewstydząsięmówićotym,czegopotrzebują.
Czytając niniejszą ksiąŜkę, napisaną przez tę pełną miłości i od dania kobietę, otwórzcie serca i
umysły na nowe moŜliwości, jakie otwierają się dla waszych dzieci. Dr Virtue wypełnia lukę
pomiędzy linearnymi i kreatywnymi ideami, które są obecnie dostępne społeczeństwu. Jej
osiągnięcia są potęŜne, a intuicja ma moc oświecania. Jestem podekscytowana i zachwycona
wnoszonymprzezniąwkładem.
Te dzieci to nasza przyszłość. Przekształćmy obecną rzeczywistość mocą swych serc, zmieniając
potencjalną przyszłość i tworząc warunki do bardziej zrównowaŜonego Ŝycia. Stańmy się
tęczowympomostemłączącymstaresposobyznowymi
- dla naszych dzieci, dla nas samych i dla
naszej planety.
Dziękujemyci,Doreen,zatęksiąŜkę!
Jan Tober,
WSPÓŁAUTORKADZIECIINDYGO
MoimDzieciomIndygo:
Chuckowi,Grantowi,NicoleiCatherinc.
DziękujęzawasząBoskąMiłośćiŚwiatło!
BukietpodziękowańdlaLeeCarrolla,JanTober,NancyAnnTappe,
CharlesaSchenka,NicoleFarmer,StevenaFarmera,GrantaSchenka,
MicheleAvanti,AlecaBridgesa,JillKramer,ReidTracy,LouiseL.Hay,
RonaTillinghasta,idlawszystkichDzieciIndygoorazichrodziców,
którychwypowiedziihistorieznaczniewzbogaciłytęksiąŜkę.
5
Plik z chomika:
serafia
Inne pliki z tego folderu:
Godzinki anielskie (ku czci św Michała Archanioła ).doc
(47 KB)
św Michał Archanioł.pps
(5882 KB)
Sanktuarium św. Michała Archanioła.doc
(79 KB)
Poświęcenie się Św Michałowi Archaniołowi.doc
(27 KB)
doarchaniolow.pdf
(58 KB)
Inne foldery tego chomika:
ANGELS - Anioły, aniołki - TAPETY HD
anielskie książki
anielskie mp3
ANIOŁ STRÓŻ dokumety
ANIOŁ STRÓŻ dokumety(1)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin