Virtue Doreen - Dzieci Indygo. Opieka i wsparcie.pdf

(743 KB) Pobierz
====D.Virtue-Dzieci Indygo.rtf
DrDoreenVirtue
DZIECI
INDYGO
OPIEKA I WSPARCIE
Tłumaczenie:
RYSZARDOŚLIZŁO
1
Przedmowa...4
Wprowadzenie.Maliposłańcyświatła...6
DlaczegonazywanesąDziećmiIndygo?
WraŜliwenaporaŜkę...10
CoznajdzieszwtejksiąŜce...11
ROZDZIAŁPIERWSZY. CzyjalubmojedzieckojesteśmyIndygo? ...14
ROZDZIAŁDRUGI. ADD,ADHDiRitalin ...15
Jakbytegobyłomało...16
DzieciIndygoopowiadająsięprzeciwkośrodkomodurzającym...16
ROZDZIAŁTRZECI. CelDzieciIndygo ...20
ŹródłaCeluDzieciIndygo...20
Telepatyczne Dzieci Indygo...22
Dzieci Indygo a Nowa Era Pokoju...22
Cel i poczucie sensu...24
Zdolnośćnatychmiastowejmanifestacji...25
PrzypominaniesobieswegoCeluśyciowego...26
Przypominanie sobie swojego Osobistego Celu...27
Przypominanie sobie swego Celu globalnego...31
ZnaczenieodkryciaswegoCeluśyciowego...33
Ukierunkowanie talentów dzieci..33
ROZDZIAŁCZWARTY. TerapiaAnielskadlaIndygo ...34
Obawyprzedupadłymianiołamiinieprzyjaznymiistotami...35
Oczyszczanie Dzieci Indygo...35
WięcejoArchanieleMichale - jakmoŜepomóctobieitwemudziecku...35
TechnikaodkurzaczaArchaniołaMichała...36
Przeprowadzenieoczyszczenia:prośbaopozwolenie...36
RóŜowatarcza - ochronaprzedprzyszłymatakiempsychicznym...38
Zapewnieniefizycznegobezpieczeństwatwoichdziecidziękianiołom...38
Czym jest sznur eteryczny...39
Przecinanie sznurów eterycznych...40
RozmawianiezaniołamistróŜamiswoichdzieci...40
Uzdrawianienieporozumień...40
Jeślimartwiszsięoswojedzieci...41
Terapia Anielska wobec objawów ADD i ADHD...41
Rozmowyzdziećmioaniołach...44
Pracazenergiąrozzłoszczonychdziec i...45
Przenikanie do snów swoich dzieci...45
ROZDZIAŁPIĄTY. IntuicjaaDzieciIndygo ...47
Impulsywnośćaintuicja...47
Dar wizji...48
PomóŜswymdzieciomrozwijaćpamięćfotograficzną...49
Moc wizualizacji...50
Wspólnewizualizacjerodzicówzdziećmi...5 1
Chwalenieduchowychuzdolnieńswoichdzieci...51
ROZDZIAŁSZÓSTY. JakpozbyćsiębezsennościiprzeraŜającychwizji ...52
BezsennośćwywoływanaprzezprzeraŜającewizje...53
Oczyszczanie pokoju...54
Metodyfengshuipomocneprzybezsenności...54
Dzieci Indygo i królestwo niewidzialnego...55
2
Spistreści
Dobranoc...59
ROZDZIAŁSIÓDMY. Gimnastyka:naturalnewprowadzaniezmianwchemii
mózguiwzachowaniu ...60
Motywacjadoćwiczeń...61
DlaczegoćwiczeniasąniezbędnedlaDzieciIndygo...61
Zamieńćwiczeniawzabawę...62
Wschodnieformyćwiczeń...62
ROZDZIAŁÓSMY. Naturalnedzieciwnienaturalnymświecie ...63
Kontaktznaturą...64
UltrawraŜliweDzieciIndygo...65
SztucznedodatkidoŜywności...65
Odtruwanieswegociała...66
DzieciIndygoazwierzęta...67
Dzieci Indygo a ekologia...68
ROZDZIAŁDZIEWIĄTY. PokarmasamopoczucieDzieckaIndygo ...69
DzieciIndygowiedzą...69
EnergiaduchowapoŜywienia...70
Hipoglikemia czy ADHD? ...71
Conaśniadanie?...72
Suplementy a zachowanie charakterystyczne dla ADHD...73
Kwasy t łuszczoweazachowanie...74
Barwniki,cukier,konserwantyidodatkidoŜywności...74
AyurvedaanawykiŜywienioweDzieciIndygo...76
Opanowanieiuzdrawianiełaknienia...78
Emocje,łaknienieiTerapiaAnielska...79
TerapiaAnielskawobecłaknienia...80
ROZDZIAŁDZIESIĄTY. Ekspresjatwórcza ...82
Głódkreatywności...83
JakucząsięDzieciIndygo...84
ADHDczykreatywność?...84
ROZDZIAŁJEDENASTY. CoDzieciIndygochcąnampowiedzieć ...86
ROZDZIAŁDWUNASTY. AstrologiaaDzieciIndygo...93
Wprowadzenie do astrologii...93
śywioły...93
WzajemneoddziaływanieŜywiołów...95
Spojrzenie na znaki zodiaku...96
ROZDZIAŁTRZYNASTY. Bezwarunkowamiłośćdosiebie ...104
UzdrawianiebolesnychprzeŜyćDzieciIndygo...105
Anielskie afirmacje...106
Posłowie. PrzesłaniedlaDzieciIndygo ...108
Bibliografia...109
3
Przedmowa
Jan Tober
Wiosną 1999 roku razem z Lee Carroll’em napisałam ksiąŜkę zatytułowaną Dzieci Indygo .
Dotyczyłaonakwestiinowegorodzajudzieci,rodzącychsięnanaszejplanecie,którenazwaliśmy
DziećmiIndygo.
Przez ostatnie dziesięć lat Lee i ja podróŜowaliśmy po całym świecie jako autorzy i głosiciele
samoumocnienia i mocy miłości. Przez ostatnie kilka lat uwaga naszych słuchaczy, a szczególnie
rodziców, opiekunek, doradców, nauczyc ieli, dziadków i wszystkich innych osób mających
bezpośredni kontakt z dziećmi, często kierowała się ku jednemu pytaniu, które brzmiało: „Co
moŜemy zrobić, Ŝeby po móc tym dzieciom?" Osoby te martwiły się gwałtownym wzrostem
przypadków powszechnego przepis ywania i podawania Ritalinu bądź innych podobnych środków
młodym ludziom. W niektórych stanach zaczęto podawać ten środek nawet dzieciom w wieku
przed szkolnym i jeszcze młodszym. Wzrost uŜycia tych leków jest szokujący, a wraz z nim
wzrasta niepokój.
KsiąŜkę zakończyliśmy wnioskiem, Ŝe dzisiejsze dzieci są inne - bardziej wymagające,
inteligentniejsze, bardziej konfliktowe, bar dziej intuicyjne, bardziej duchowe, a w niektórych
przypadkach nawet bardziej brutalne (jak w przypadku niedawnych zabójstw w szko łach,wktórych
dzieci zabijały dzieci) niŜ jakiekolwiek pokolenie przed nimi. Taka sytuacja wymaga innego typu
wychowania i szkolnictwa - odmiennego od starych metod.
Dr Doreen Virtue jest jedną z głównych współautorek naszej ksiąŜki napisanej w 1999 roku , w
której po raz pierwszy przedstawiliśmy określenie „Dzieci Indygo" szerokiej rzeszy czytelników.
Jest ona duchowym doktorem psychologii i wykładowcą, przyczyniającym się w znacznej mierze
dozmianyparadygmatu,czegokoniecznośćspołeczeństwomusiuznaćiwdroŜyćwŜycie.
WdzisiejszychczasachłatwoszafujesięokreśleniamiADD(zespółzaburzeńkoncentracjiuwagi)i
ADHD (zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi), które stały się juŜ
wyraŜeniamicodziennegouŜytku.Cowię cej, konwencjonalne metody wychowawcze i edukacyjne
są juŜ przestarzałe - niektóre wręcz archaiczne. śadne z rozwiązań przedstawianych w licznych
ksiąŜkach na temat ADD, ADHD i związanych z nimi leków wciąŜ nie jest dla rodziców
przekonujące,szczególniezholistycznegopunktuwidzenia.KsiąŜkaDoreenkoncentrujesięnatym
temacie i przedstawia pozytywne wskazówki i alternatywy. Jak powiew świeŜego powietrza, jej
podejściepomaganamzrównowaŜyćtenproblemwświetlenowychcech,którymiodznaczająsię
nas imłodziludzie - ci,którychnazywamyDziećmiIndygo.
Kim są te obecnie masowo juŜ przychodzące na świat Dzieci Indygo i skąd dowiedzieliśmy się o
tym zjawisku? W połowie lat siedemdziesiątych poznałam niezwykłą nauczycielkę i doradczynię,
Nancy Ann Tappe . Nancy badała kolory ludzkiej aury i ich ewentualne znaczenie w dalszych
badaniachzwiązanychzkwestiamiterapeutycznymi.W1982rokunapisałaksiąŜkę Understanding
Your Life Through Color (ZrozumiećswojeŜyciedziękikolorom).
Nancysklasyfikowałapewnetypyludzkichcechiwzoryzachowań,którewydawałysiękorelować
z barwami pola elektromagnetycznego otaczającego wszystkie Ŝywe istoty - w przypadku ludzi
zwanego polem aurycznym. Po licznych badaniach, Nancy stworzyła zadziwiająco dokładny i
odkrywczy system opisu psychologicznego, wykorzystującego tę nową metodę kolorów aury -
odsłaniając całkowicie nowy obszar pozwalający na kategoryzowanieludzkichzachowań.Jedenz
nowych,zauwaŜonychprzezNancytypów,charakteryzowałsięniebieskimkoloremwidocz nym u
okołoosiemdziesięciuprocentdzieciurodzonychporoku1980.Nazwałatenkolor„indygo"istąd
teŜwzięłasięnazwanaszejksiąŜkiorazpóźniejszychbadańdotyczącychtychnowychdzieci.
MewszystkieIndygomajązespółADD/ADHDiniewszystkiedziec i, u których zdiagnozowano te
objawy, są automatycznie Indy go. Tym niemniej, charakterystyczne zachowania Dzieci Indygo
często wydają się być identyczne z tymi, które towarzyszą wspomnianym zaburzeniom. W naszej
4
ksiąŜce,stosujemynastępującądefinicję:
Dziecko Indygo to takie, które wykazuje nowy i niezwykły zestaw cech
psychologicznych oraz wzorzec zachowania, który wcześniej nie został
powszechnie udokumentowany Wzorzec ten obejmuje wspólne wyjątkowe
elementysugerujące,Ŝeosobymającekontaktztakimdzieckiem(szczególnie
rodzice)zmieniająswojepodejściedoniegoisposóbjegowychowania,aby
wytworzyćstanrównowagi.Zignorowanietychnowychwzorcówpotencjalnie
oznaczawywołanienierównowagiifrustracjiwumyśletegocennegonowego
człowieka.
Wym ieniliśmyrównieŜnajczęstszewzorcezachowaniaDzieciIndygo:
1.Przychodząnaświatzpoczuciemkrólewskiejgodności(iczęstozachowująsięzgodnieznią).
2.Mająpoczucie„zasługiwania,bytutajbyć"izaskoczonesą,kiedyinnigoniepodzielają.
3. Poczuciewłasnejwartościniejestdlanichistotnąkwestią.Częstomówiąswoimrodzicom,„kim
są".
4.Mają problemy z uznaniem bezwarunkowej władzy (nieudzielającej wyjaśnień i niedającej
moŜliwościwyboru).
5.Poprostunierobiąpewnychrzeczy;naprzykład,czekaniewko lejce jest dla nich trudne.
6.Frustrująjesystemyopartenarytuałachiniewymagającetwórczegomyślenia.
7.Częstodostrzegająlepszesposobyrobieniaczegoś,zarównowdo mu, jak i w szkole, co sprawia,
Ŝewydająsiębyć„pogromcamisystemów"(przeciwnymikaŜdemusystemowi).
8.Wydają się być nastawione antyspołecznie, o ile nie przebywają w towarzystwie podobnych do
siebie. Jeśli w ich otoczeniu nie ma osób o poziomie świadomości podobnym do ich poziomu,
często zwracają się do swego wnętrza, czując się, jakby nie rozumiał ich Ŝaden człowiek. Szkoła
częstojestdlanichniezwykletrudnymdoświadczeniemspołecznym.
9.Nie reagują na dyscyplinę opartą na wywoływaniu poczucia winy („Poczekaj, niech tylko twój
ojciec wróci do domu").
10. Niewstydząsięmówićotym,czegopotrzebują.
Czytając niniejszą ksiąŜkę, napisaną przez tę pełną miłości i od dania kobietę, otwórzcie serca i
umysły na nowe moŜliwości, jakie otwierają się dla waszych dzieci. Dr Virtue wypełnia lukę
pomiędzy linearnymi i kreatywnymi ideami, które są obecnie dostępne społeczeństwu. Jej
osiągnięcia są potęŜne, a intuicja ma moc oświecania. Jestem podekscytowana i zachwycona
wnoszonymprzezniąwkładem.
Te dzieci to nasza przyszłość. Przekształćmy obecną rzeczywistość mocą swych serc, zmieniając
potencjalną przyszłość i tworząc warunki do bardziej zrównowaŜonego Ŝycia. Stańmy się
tęczowympomostemłączącymstaresposobyznowymi - dla naszych dzieci, dla nas samych i dla
naszej planety.
Dziękujemyci,Doreen,zatęksiąŜkę!
Jan Tober, WSPÓŁAUTORKADZIECIINDYGO
MoimDzieciomIndygo:
Chuckowi,Grantowi,NicoleiCatherinc.
DziękujęzawasząBoskąMiłośćiŚwiatło!
BukietpodziękowańdlaLeeCarrolla,JanTober,NancyAnnTappe,
CharlesaSchenka,NicoleFarmer,StevenaFarmera,GrantaSchenka,
MicheleAvanti,AlecaBridgesa,JillKramer,ReidTracy,LouiseL.Hay,
RonaTillinghasta,idlawszystkichDzieciIndygoorazichrodziców,
którychwypowiedziihistorieznaczniewzbogaciłytęksiąŜkę.
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin