O Koniu Metin2.txt

(9 KB) Pobierz
S� 3 rodzaje koni: zwyk�y, bojowy oraz militarny.
*Ko� zwyk�y s�u�y do jazdy, szybszego przemieszczania si�. Ko� zwyk�y �ywi si� sianem, karmi si� go �rednio co 2-3 dni.
*Ko� Bojowy s�u�y nie tylko do jazdy, ale mo�na z niego atakowa�. �ywy si� marchewk�, je �rednio co 7 dni.
*Ko� Militarny jest najlepszym rodzajem konia, ma wszystko co pozosta�e konie ale dostaje te� 2-3 dodatkowe umiej�tno�ci konne. Wojownik dostaje np. Ci�cie z Siod�a, St�pni�cie i Fal� Mocy.

Do 24 lvla je�li gracz chce poje�dzi� na koniu, mo�e to zrobi�, daj�c stajennemu Bilet Konny i dostaje konia na czas oko�o 10 minut.

Gdy gracz ma 25 lvl postaci mo�e ju� robi� misj� na konia.
PORADY: je�li gracz rzadko gra, lepiej, niech zrobi misj� na konia na lvlu +30, wtedy b�dzie codziennie robi� misje na lvl wy�szy konia i tym sposobem ko� nie zdechnie, nie wyda gracz te� zbyt du�o na jedzenie na konia. Jednak je�li robisz misj� na konia na 25 lvlu to lepiej wcze�niej sprawdzi�, czy daje si� rad� z Dzikimi �ucznikami (grupki) ewentualnie mo�na prosi� gracza jakiego�, �eby wybi� wszystkie inne grupki z wyj�tkiem Dziki �ucznik.

MISJA NA KONIA ZWYK�EGO:
Gracz idzie do stajennego i akceptuje misj�. W ci�gu 30 minut musi zabi� 20 Dzikich �ucznik�w.
Podkre�li�em, aby zaznaczy�, �e chodzi o zwyk�e Dzikie �uczniki, Silne to ca�kiem co innego!!!
wygl�d potworka:

Je�li zrobimy t� misj�, czekamy do 24 godzin na obrazek konny. Je�li obrazek b�dzie gotowy p�acimy stajennemu 100 tysi�cy Yang i wtedy dostajemy konia.
ZADANIA NA ZWYK�EGO KONIA NIE MO�NA WYKONYWA� W PARTY tak jak na bojowca i militarnego.
Je�li misja si� nie powiedzie, medal przepadnie :/

MISJE KONNE OD 2 DO 10 LVL:
Misje te wykonuje si� raz dziennie, dajemy medal stajennemu i musimy przeje�dza� przez oznaczone punkty. Pisze, �e zadanie nale�y zako�czy� teleportem - to tylko opis...
Je�li misja si� nie powiedzie nie tracimy medalu.
Je�li si� uda to mamy wy�szy lvl konia:
2 mo�liwo�ci nieudanej misji:
*spadamy z siod�a i tym sposobem nie zaliczamy i mo�na pr�bowa� po 24 godzinach.
*Stajenny Jegomo�� nie uznaje misji, lecz mo�na ponownie j� wykona�.

MISJE NA 2 3 4 5 6 LVL KONIA WYKONUJEMY W 1 WIOSCE JE�D��C DO PUNKT�W
MISJE NA 7 8 9 10 LVL KONIA WYKONUJEMY LOSOWO W: Seungryong, Yongbi, Suhhan, DoyumPaper. Jest to utrudnienie przez trudniejsze potwory oraz graczy z innych kr�lestw.
PAMI�TA� - NIE WOLNO ZSIADA� Z SIOD�A PODCZAS MISJI NA PODWY�SZENIE LVL KONIA.

MISJA KONNA NA KONIA BOJOWEGO:
W misji tej nale�y zabi� 50 �ucznik�w na pustyni w ci�gu 30 minut. Zadanie najlepiej wykona� w party, ale trzeba je za�o�y�!!! Do �ucznik�w pustynnych zaliczamy: W�owy �ucznik oraz Skorpion �ucznik. Najcz�ciej moim zdaniem s� w oazie, na lewo od niej i na d�. Przywo�uje je te� Metin Cienia spadaj�cy na wschodzie i na dole mapy. Mo�na wi�c u�atwi� sobi� misj�. (Zara�ony �ucznik nie zlicza si�)
Je�li si� uda czekamy do 24 godzin na ksi�ge konia bojowego. Gdy jest gotowa kupujemy j� za 500 tysi�cy Yang i mo�emy ju� atakowa� z konia. Jeszcze jedno - mo�na t� misj� wykonywa� odrazu po zrobieniu misji na 10 lvl konia, chyba, �e ko� jest zm�czony.
Je�li si� nie uda, medal przepada. Mo�na oczywi�cie schodzi� z konia bo to misja na lepszego konia.

MISJE NA KONIA OD 12 DO 20:
W misjach nale�y zabija� z siod�a potwory w odpowiedniej ilo�ci. S� to misje identyczne do misji na 2-10 lvl konia, tylko, �e jest utrudnienie, nale�y zabi� potwory, do tego nie mo�na schodzi� i tym samym w��czy� np. Silnego Cia�a albo Aury Miecza...

Co nale�y zabija� na kt�ry lvl konia?
NA 12 LVL KONIA - 5 x Bo
NA 13 LVL KONIA - 5 x Chuong
NA 14 LVL KONIA - 10 x Elit. Ork Genera�
NA 15 LVL KONIA - 10 x Czarny Ork
NA 16 LVL KONIA - 10 x Ezoteryczne Dr�czyciele(chyba)
NA 17 LVL KONIA - 10 x Szpon. Truj�cy Paj�k
NA 18 LVL KONIA - 20 x Pustynny Zawadiaka
NA 19 LVL KONIA - 10 x Lodowy Golem
NA 20 LVL KONIA - 20 x Walcz�cy Tygrys.

************ NA 12 LVL KONIA - BO ************
Bo znajdziemy w 2 wiosce, nie chodzi tu o Czarne Orki, Bo to mob maj�cy ok 30 lvl z 4 poziomem.
W 2 wiosce wyst�puje najcz�ciej w okolicach lochu ma�p.
W jinno np. wyst�puje na g�rnej po�owie mapy. Jego obstawa to 4 potwory czarnego gangu.

************* NA 13 LVL KONIA - CHUONG *************
Chuongi s� w 2 wiosce te�, ale maj� 45 lvl i 4 poziom. Ich obstawa to: Gu-Ryung, �ucznik, Jak-to i To-Su CZARNEGO WIATRU.
Wyst�puj� tam, gdzie Dzikie �uczniki, oraz na pla�ach. Respi� si� te� niedaleko zaprzysi�onych.
W jinno np. wyst�puj� niedaleko wej�cia do miasta, oraz na dole mapy na pla�ach.

************** NA 14 LVL KONIA - ELIT.ORK GENERA� **************
Znajdziemy je w dolinie ork�w. Wyst�puj� zawsze na wysepkach s�siaduj�cych z wysepk� �rodkow�. Ich obstawa to zazwyczaj Czarny Ork oraz Zwiadowca i Czarodziej (r�ne s� mo�liwo�ci).

*************** NA 15 LVL KONIA - CZARNY ORK ***************
S� w dolinie ork�w, tyle, �e s� trudniejsze, gdy� trudno im zabra� P� z konia. W seungryong respi� si� tak samo jak GENERA�, tyle, �e wi�cej ich na �rodku mapy.

**************** NA 16 LVL KONIA - EZOTERYCZNY DR�CZYCIEL ****************
Wyst�puj� pod �wi�tyni� Hwang. Trudem jest im zabra� wszystkie P� z konia, warto wi�c korzysta� z techniki BRZEGIEM BRONI albo zaopatrzy� si� w szamana buffa albo mikstury.

***************** NA 17 LVL KONIA - SZPON TRUJ PAJ�K *****************
Wyst�puj� w lochu paj�k�w. Najlepiej wykona� t� misj� z kim�, w ostatniej komnacie, tej, w kt�rej jest teleporter na 2 pi�tro lochu paj�k�w. Jaki� gracz wybija 2 truj�ce �o�nierze, a gracz z misj� dobija szpona brzegiem broni. Taka metoda naj�atwiejsza. Uwaga te� na Elit. i na kr�low� paj�k�w, kt�re respi� si� w komnatach obok!!!

****************** NA 18 LVL KONIA - PUSTYNNY ZAWADIAKA ******************
Wyst�puj� na pustyni. Przywo�uje je te� Metin Cienia. Na Pustyni naj�atwiej je znale�� na lewo od oazy, pod oaz�, ale najlepiej w oazie. Nie chodzi o SILNYCH pustynnych zawadiak�w.
Tu ju� trzeba zastosowa� metod�, �e gracz pomocnik zabija 4 potwory towarzysz�ce Zawadiace a gracz dobija zawadiak�. Trzeba zabi� a� 20, do tego nie �atwo je znale��, wi�c trzeba mie� kilka godzin czasu wolnego ...

******************* NA 19 LVL KONIA - LODOWY GOLEM *******************
Znajduj� si� na dole mapy po prawej na g�rze suhhan oczywi�cie. S� r�ne grupki, jednak naj�atwiej jest zabi� pozosta�e mooby i wali� tego te� brzegiem broni, ze wzgl�du na to, �e to nie �atwe potwory, warto wzi�� koleg�w +55 lvl.

******************** NA 20 LVL KONIA - WALCZ�CY TYGRYS ********************
Wyst�puj� w doyum paper (jak si� dosta�? idziemy do 2 wioski do staruszka i teleport do Doyum Paper) na �rodku mapy. S� w grupkach z Ognistymi Duchami oraz czasem te� z P�omieniami. Warto tu wzi�� koleg�w +55 lvl, albo dobrego gracza.

uwagi:
* je�li si� zsi�dzie z siod�a, to nie zaliczona misja
* mo�e si�, zdarzy�, ze stajenny nie zaliczy, ale mo�na robi� ponownie. Jednak robi� np. misj� na 20 lvl kilka razy to pech ...
* Je�li si� nie udaje to medal nie przepada.
* mo�na robi� w party, ale samemu trzeba zabra� potworowi najwi�cej P�.

MISJA NA KONIA MILITARNEGO:
W misji tej nale�y zabi� 150 Demonich �ucznik�w w ci�gu 30 minut. Najlepiej wzi�� kilka os�b powy�ej 50 lvl, za�o�y� party, zaprosi� ich, niech oni p�jd� do Wie�y Demon�w i wybadaj� czy mo�na robi�, czy za du�o ludzi. Ostatecznie gracz startuje misj�, a gracze zabijaj� potwory.
Mo�na te� poprosi� wi�kszy lvl o pomoc - taki gracz mo�e w kilka minut zrobi� misj� ;D
Gdy si� uda, czekamy do 24 godzin na ksi�ge wojskowego konia. Gdy stajenny jegomo�� wyrobi, p�acimy milion Yang (1.000.000) i mamy konia militarnego.

INNE INFO O KONIU
*Konie karmimy po�ywieniem, aby nie zdech�y:
Konia zwyk�ego SIANEM co ok. 2-3 dni.
Konia Bojowego MARCHEWK� co ok. 7 dni.
Konia Militarnego �E� SZENIEM co ok. 14 dni.
Pami�tajcie: lepiej da� wi�cej jedzenia koniowi, ni� �eby zdech�...
*Je�li ko� b�dzie niedo�ywiony, mo�e zgin��. Wtedy potrzeba ZIӣ Z MA�P:
Do wskrzeszenia konia zwyk�ego - ZIO�O Z �ATWYCH MA�P
bojowego - Z NORMALNYCH
militarnego - Z TRUDNYCH

*podczas misji mo�na zmienia� CH.

*KO� ZWYK�Y OD 25 LVL
*KO� BOJOWY OD 35 LVL
*KO� MILITARNY OD 50 LVL

*Przywo�ywanie konia:
Je�li chcemy przywo�a� konia, robimy to kupionymi od stajennego obrazkami konia oraz ksi�gami.
Na przywo�anie konia zwyk�ego / bojowego / militarnego potrzeba odpowiednio 100 / 200 / 300 PE.
*szansa przywo�ania:
aby zwi�kszy� szans� przywo�ania konia czytamy INSTRUKCJE OSWAJANIA KONIA (ceny �rednio 250k)
0 poziom przywo�ania = 10%
1 poziom przywo�ania = 15%
2 poziom przywo�ania = 20%
3 poziom przywo�ania = 30%
4 poziom przywo�ania = 40%
5 poziom przywo�ania = 50%
6 poziom przywo�ania = 60%
7 poziom przywo�ania = 70%
8 poziom przywo�ania = 80%
9 poziom przywo�ania = 90%
10 poziom przywo�ania = 100% szansy.

*PODNOSZENIE UMIEJ�TNO�CI KONNYCH
Instrukcje Jazdy Konnej s�u�� do otrzymywania punkt�w do rozdawania mi�dzy skille konne.
Skille konne s� jak zwyk�e skille, na M skill wchodzi na 17-20 poz. jednak s� r�nice:
--- je�li ksi�ga nie wejdzie, mo�na odrazu czyta� nast�pn�
--- maxymalny poziom skilla to M
--- gdy przeczytamy instrukcj�, mo�na da� 1 pkt w kt�r�� umiej�tno�� konn�.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin