Webmaster-Report-Polen-PL.pdf

(1467 KB) Pobierz
9751594 UNPDF
webmaster-polska.pl
Jak zarobisz jako Webmaster 3000.-
miesięcznie dodatkowo
Największa agencja internetowa Europy z ponad
15.000 Klientów, zdradza 7 najważniejszych faktorów
sukcesu
2. wydanie
Worldsoft AG
9751594.002.png
zawartość
7 najważniejszych faktorów sukcesu, dzięki
którym jako Webmaster zarobisz dużo pieniędzy
Jak możesz jako Webmaster jeszcze dzisiaj wiele pieniędzy zarobić?
3
7 najważniejszych faktorów sukcesu
5
1. Koncentracja na marketingu
5
Historia sukcesu: 0711-Netz
7
2. Wiedzieć, czego chce klient
8
Historia sukcesu: Karsten Dreyer
10
3. Odpowiedni produkt
10
Historia sukcesu: Erich Weber Consulting
12
4. Znać grupę docelową i działać pod jej kątem
13
Historia sukcesu: muks-media
13
Historia sukcesu: Webtrade
14
5. Być tańszym i lepszym od innych
15
6. Generować długotrwałe dochody
17
Historia sukcesu: Thierry Tellier
18
7. Posiadać konieczną wiedzę
19
Koncepcja Webmaster-CMS
20
Historia sukcesu: Franz Christ
21
Dwie ważne wskazówki na zakończenie
22
(c) by Worldsoft AG, Neuchatel, Schweiz. All rights strictly reserved!
2
a
9751594.003.png
Jak możesz jako Webmaster jeszcze
dzisiaj zarobić wiele pieniędzy?
Droga czytelniczko, drogi czytelniku,
Obojętnie czy dopiero zamierzasz postawić pierwsze kroki w tej branży czy
też już próbowałeś zarabiać pieniądze, tworząc strony internetowe – wiedza z
tego raportu jest podstawą Twojego sukcesu. W internecie i w innych miejscach
znajdziesz atrakcyjne oferty, które objecują, że w ciągu nocy staniesz się
milionerem. Oczywiście bez pracy i bez konieczności inwestowania... poza
oczywiście opłatą, którą trzeba zapłacić oferującemu...
Ten raport jest inny! Jest on absolutnie bezpłatny i został sporządzony
przez największą agencję internetową w Europie z ponad 15.000
Klientów . Przekazujemy Tobie nasze doświadczenie zupełnie bezpłatnie
i niezobowiązująco dalej. Do realizacji nie potrzebujesz umiejętności
programowania ani nie ma konieczności rozstawania się z wykonywanym
zawodem. Jako Webmaster możesz bez wielkiego wysiłku zacząć pracę
dodatkową, jednocześnie zachowując bezpieczeństwo wykonywanej
pracy lub własnej działalności gospodarczej. Dla tej działalności wystarczają
podstawowe umiejętności posługiwania się komputerem. Umiejętności
wstępne związane z tworzeniem stron-internetowych nie są wymagane.
55 % przedsiębiorstw zatrudniających mniej jak 9 pracowników nie
posiada jeszcze strony internetowej! Na wielu istniejących już stronach widać
ślady czasu. Według aktualnych ankiet, miliony irm w ciągu następnych kilku
lat będą zlecać utworzenie witryn internetowych lub szukać profesjonalnego
partnera do Relaunch (odświeżenia) aktualnie istniejącej witryny.
Dowód na to, że nasz system naprawdę funkcjonuje dało w ubiegłych latach
wielu Webmasterów. Traktują to zajęcie jako pracę dodatkową lub jako
„2 nogę” zaczynając od niczego i w przeciągu krótkiego okresu czasu
zarobili 3.000.- w miesiącu dodatkowo. Przy czym przedstawione tutaj
osoby, są zwykłymi ludzmi, którzy chwycili ich szansę.
(c) by Worldsoft AG, Neuchatel, Schweiz. All rights strictly reserved!
3
a
9751594.004.png
Na przykład Franz Christ, który dzisiaj jako Webmaster w wolnym czasie
zarabia wiele pieniędzy. Jego działalność jako Webmastera stała się
samonapędzająca – nowi klienci przychodzą sami. Uwe Glomb i Karin
Schweighofer, stworzyli agencję internetową „muks-media” w Niemczech
i dzisiaj mają przywilej żyć i pracować na Majorce. Zarabianie pieniędzy
jest dla obojga naturalnie ważne, ale ważniejszym jest prowadzenie życia
według własnych potrzeb na wysokim standardzie. Erich Weber z Maxdorf
opiekuje się ponad 300 irmami w dziedzinie internetu – od utworzenia strony
do aktywnego marketingu w internecie. Erwin Huber z Austrii, który swoją
irmę Webtrade rozbudował do kompetentnej irmy doradczej w tematyce
internetowej. Dziś zarzucany jest zleceniami tworzenia stron internetowych.
Thomas Issler z południa Niemiec rozbudował swoją irmę 0711-Netz do
rentownej agencji internetowej. Z jego stałymi klientami osiąga miesięczny
dochód ponad 3.000.- Euro. Z przyjemnością odwiedza swoich klientów w
nowiutkim Audi.
Pokażemy Tobie 7 ważnych faktorów sukcesu. Dzięki temu będziesz przed
konkurencją zawsze krok do przodu i zarobisz wiele pieniędzy. Wiedza, którą
przekazujemy, nie jest teorią, ale wielokrotnie w parktyce potwierdzona, przez
Ciebie samego(samą) do sprawdzenia i natychmiastowego zastosowania.
Czytaj, dlatego ten raport uważnie i zacznij, pozyskaną wiedzę natychmiast
stosować w praktyce. Życzymy Ci ciekawej lektury i wielu sukcesów!
Twój
Worldsoft-Team
PS: Wiele osób już udowodniło, że startując jako Webmaster, z niczego,
w bardzo krótkim czasie zarobiło ponad 3.000.- w miesiącu. Specjalne,
techniczne umiejętności nie są konieczne. Jeśli posiadasz podstawowe
umiejętności obsługi komputera, możesz zaczynać jako Webmaster.
W tym raporcie dowiesz się, jak to funkcjonuje - więc czytaj uważnie i startuj od razu!
(c) by Worldsoft AG, Neuchatel, Schweiz. All rights strictly reserved!
4
a
9751594.005.png
7 ważnych faktorów sukcesu
1. Koncentracja na marketingu
2. Wiedzieć, czego oczekuje klient
3. Odpowiedni produkt
4. Być tańszym i lepszym od innych
5. Znać dokładnie grupę docelową i odpowiednio postępować
6. Tworzyć długoterminowe dochody
7. Posiadać konieczną wiedzę
Brzmi to zbyt łatwo dla Ciebie? Pomyśl, że tych 7 kroków właśnie spowodowało
sukces wielu, Webmasterów. Kto te kroki poczyni automatycznie zwiększa
sukces swoich działań. W następnym rozdziale przedstawimy pojedynczo te
kroki i pokażemy Tobie, że to funkcjonuje.
1. Koncentracja na marketingu
Tylko sprzedaż przynosi zyski - wszystko inne powoduje koszta. Koncentruj
wobec tego 80% Twojego czasu na marketing. Tutaj mają najwięcej
niepowodzenia Webmasterzy, webdesignerzy i agencje internetowe. Wiele z
nich koncentruje się za bardzo na technice albo uwagę ich odwraca to, co
dzieje się dookoła, zamiast zadbać o podstawę działalności. Podstawą jest
marketing!
Dla klienta bardzo często powstaje problem, znalezienia odpowiedniego
partnera w temacie Internet. „Webmaster” jest może technicznym
geniuszem, „Webdesigner” wspaniałym graikiem – ale oboje nie są
ludźmi marketingu. Jaką korzyść ma klient z perfekcyjnego systemu,
który wygra każdą nagrodę Design-Award, jeśli mu ten system i witryna
niewystarczająco przyniesie dochodów?
(c) by Worldsoft AG, Neuchatel, Schweiz. All rights strictly reserved!
5
a
9751594.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin