opengsm.pl naruszy� kodeks reklamowy; 'haniebna reklama' Komisja Etyki Reklamy uzna�a, �e billboardy serwisu opengsm.pl naruszaj� kodeks bran�owy. Kontrowersyjna kreacja pokazuje dw�ch m�czyzn i kobiet� przed pisuarami oraz has�o "Trzeba por�wna�". Komisja Etyki Reklamy zaj�a si� reklamami outdoorowymi serwisu opengsm.pl na podstawie skargi otrzymanej w tej sprawie. Jeden z odbiorc�w oceni�, �e kreacja graficzna pokazuj�ca dw�ch m�czyzn i kobiet� przed pisuarami wraz z has�em "Trzeba por�wna�" jest "prymitywna, wulgarna, bez zwi�zku z telefoni� kom�rkow� i wr�cz chamska". W prote�cie - dotycz�cym no�nik�w umieszczonych w Krakowie - oceniono r�wnie�, �e "w przestrzeni publicznej papieskiego miasta, kt�ry swego czasu by� tak�e Europejskim Miastem kultury, umieszczanie takich reklam jest haniebne i karygodne". Na podstawie skargi reklamie postawiono zarzuty sprzeczno�ci z dobrymi obyczajami i poczuciem odpowiedzialno�ci spo�ecznej, uchybiania godno�ci cz�owieka oraz wprowadzania klient�w w b��d. Odpowiedzialna za t� akcj� firma Open Connect zbyt p�no z�o�y�a wyja�nienia, dlatego nie by�y one brane pod uwag� podczas rozpatrywania tej sprawy. Komisja Etyki Reklamy oceni�a, �e kampania narusza dobre obyczaje, poniewa� do jej kontrowersyjnego przekazu zosta�o �le dobrane medium outdoorowe. W konsekwencji instytucja uzna�a, �e reklama �amie przepisy kodeksu bran�owego. http://www.wirtualnemedia.pl/article/2720603_opengsm.pl_naruszyl_kodeks_reklamowy_haniebna_reklama.htm
transfuzja