Imię i nazwisko...................................... klasa.....................
1. Pomaluj na czerwono wszystkie koła, na zielono trójkąty, a na niebiesko kwadraty:
2. Otocz pętlą zbiór zwierząt i kwiatów:
3. W zbiorze owoców wyodrębnij podzbiór śliwek i podzbiór jabłek:
1. Dorysuj tyle elementów, aby powstały zbiory 6, 8 i 9 elementowe:
Y J
Y J J
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
2. Połącz strzałkami działania z odpowiednimi liczbami na osi:
2 + 3 7 – 4
4 + 5
10 – 3
6 + 2
3. Porównaj wielkości i wstaw znak >, < lub =:
1. Zapisz działania w postaci mnożenia i oblicz:
¶¶ ¶¶ ¶¶ ¶¶
¶ ¶ ¶ ¶
3 + 3 + 3 + 3
l
4 · =
| | || | |
| | | |
+ + + +
· =
¨¨¨ ¨¨¨ ¨¨¨¨
¨¨ ¨¨ ¨
+ +
2. Oblicz i wpisz brakujące liczby w tabelach:
h
h · 2
%
5 · %
Ì
18 : Ì
3
2
9
5
1
4
6
0
jellyfishala