AEROBIC
Temat: Kształtowanie cech motorycznych w układzie tanecznym
Kl.
Czas: 45 min
Liczba ćw:
Cel poznawczy: poznanie nowego układu
Cel kształtujący: Kształtowanie wytrzymałości , siły mięśniowej , koordynacji
Cel wychowawczy: Współpraca w grupach i z partnerem
Metoda: Poglądowa, analityczno-syntetyczna
lp
Tok lekcji
Opis ćw. Lub zabawy
Czas i ilość Powt.
Graficzny obraz ruchu
Uwagi metodyczne
I
Część wstępna:
- zbiórka
- powitanie
- sprawdzenie obecności
- podanie tematu lekcji
- rozgrzewka
-marsz w miejscu,
-marsz w rozkroku,
-step touch,
-step otuch, RP w górę, zmiana RL w górę
-L step,
-double step, ramiona na biodrach
-double step , krążenie RR na zewnątrz
20 min
N
Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
Po sprawdzeniu obecności i przygotowania do lekcji przypominam o zasadach bezpieczeństwa na lekcji.
II
Część główna
Układ choreograficzny
-przeplatanka na
końcu knee up x2/16T
-v- step po„L” w
prawo:/8T RR zakładane na kark
-knee up w przód
i w tył (z pół obrotem):
RR w górę
-mambo +
schasse: PN/4T LN/4T
-1,2,3 kroki w
przód 4- kolano góra/4T
-1,2,3 kroki w tył
4- kolano góra/4T
-heel back LN,1x
PN, 1x LN 2x/8T
Część końcowa
ćwiczenia rozluźniające
Zbiórka, podsumowanie zajęć, zebranie sprzętu, pożegnanie
-w poz. rozkrocznej, RR w górę wdech, opust RR-wydech
Po podsumowaniu zajęć wyznaczam dzieci do zebrania sprzętu, żegnam się.
mariuszmp