Business Plan.doc

(33 KB) Pobierz
OPIS USŁUGI

OPIS USŁUGI

Sprzedaż usług będziemy prowadzić na terenie całego Trójmiasta, ponieważ region ten uważany jest za jeden z najbogatszych regionów w Polsce.

 

 

 

 

CEL DZIAŁALNOŚCI

 

1. Wejście na  rynek i zdobycie jak największej liczby klientów

2. Świadczenie wysokiej jakości usług

3. Wykreowanie dobrego imienia firmy

4. Osiągnięcie sukcesu finansowego

 

 

CELE WYŻSZEGO RZĘDU

 

1.     Zdobycie środków finansowych.

2.     Uzyskanie kredytu z Funduszu Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.     Zarejestrowanie działalności gospodarczej w Urzędzie Skarbowym.

4.     Przygotowanie firmy

 

·        Urządzenie i wyposażenie gabinetu

·        Urządzenie i wyposażenie baru.

·        Znalezienie wykwalifikowanej kadry wykonawczej.

 

CELE NIŻSZEGO RZĘDU

 

1.     Reklama :

 

·        Radio

·        Prasa

·        Szyldy i tablice reklamowe

 

2.     Otwarcie promocji naszej firmy.

3.     Utrzymanie usług na wysokim poziomie.

4.     Utrzymanie stałych klientów.

 

 

 

 

 

FINANSE

 

Potrzebny na uruchomienie i rozwój kapitał zamierzamy zdobyć ze źródeł :

 

1.     Kapitał własny 20.000 PLN

2.     Kredyt 70.000 PLN

3.     Budynki i grunty własne 300.000 PLN

 

Po opracowaniu planu przedsięwzięcia oraz wliczenia potrzebnego kapitału będziemy ubiegać się o kredyt z Funduszu Rozwoju Przedsiębiorczości. Kredyt nie będzie zbyt duży w związku z tym liczymy na otrzymanie go bez większych przeszkód. Zamierzamy dostać go pod zastaw budynków.

 

STRUKTURA ORGANIZACYJNA FIRMY

 

Na czele firmy będą stali założyciele – podlegać im będą : księgowa, fryzjerki, kosmetyczki, trener, barmanka i sprzątaczka. Całość działalności firmy będzie kontrolować dwóch założycieli.

 

TECHNICZNY PLAN DZIAŁANIA

 

1.     Do uruchomienia działalności będziemy potrzebować wyposażenia :

 

·        Kompletny zestaw urządzeń w pomieszczeniu kosmetycznym

·        Kompletny zestaw urządzeń i narzędzi w pomieszczeniu fryzjerskim

·        Podstawowe wyposażenie baru

·        Narzędzia do siłowni

·        Kompleksowe wyposażenie sauny i natrysków

·        Meble i osprzęt biurowy

 

Bliższe sprecyzowanie rodzaju narzędzi znajduje się w tabeli MASZYNY I URZĄDZENIA. Ponadto firmę zaopatrzymy w komputer, telefon oraz fax.

 

2.     Dokumenty potwierdzające legalność firmy :

 

·        Wpis do ewidencji działalności gospodarczej

·        Aktualny wypis z rejestru sądowego

·        Dokumenty określające prawa do lokalu

·        Regon, NIP

 

 

3.     Zawarcie umowy kredytowej z Funduszu Rozwoju Przedsiębiorczości będzie możliwe po opracowaniu biznes planu oraz po zarejestrowaniu naszej firmy.

 

4.     Do  ubezpieczenia naszego salony za najpewniejszą firmę wybraliśmy         PZU S.A.

 

·        Ubezpieczenie budynku od pożaru

·        Ubezpieczenie NW pracowników od następstw nieszczęśliwych przypadków

 

PLAN MARKETINGOWY

 

A.   Portret klienta

 

Naszymi podstawowymi klientami będą mężczyźni w wieku od 17 do 60 lat.

Zostali oni podzieleni przez nas na dwa segmenty :

 

1. Mężczyźni do lat 25, będą oni korzystać z usług siłowni, solarium, sauny, w niewielkim stopniu z usług kosmetycznych i fryzjerskich.

·        Przedstawicielami tego segmentu będą uczniowie i studenci.

2. Mężczyźni powyżej 25 lat w dużej mierze  korzystający z usług kosmetycznych, fryzjerskich, sauny, a w mniejszym stopniu z siłowni i solarium.

·        Przedstawicielami będą mężczyźni na wysokich stanowiskach zarabiający powyżej średniej krajowej.

 

B.    Opis rynku geograficznego

 

Dostęp do gabinetu jest bardzo dobry, znajduje się przy zjeździe na obwodnicę w dzielnicy Złota Karczma. Przed budynkiem znajduje się duży parking dla klientów. Dostać się tam można również za pomocą środków komunikacji miejskiej ( autobusy linii nr 110, 131,172, 190).

 

C. Rodzaje reklamy

 

1.     Reklama bezpośrednia

 

·        Tablice informacyjne na budynku.

·        Tablice informacyjne ustawione przy drodze.

·        Ulotki wysyłane do firm.

 

 

2.     Prasa i radio

 

W czwartym miesiącu zamierzamy zamieścić

·        10 ogłoszeń w Dzienniku Bałtyckim

·        4 ogłoszenia w Gazecie Wyborczej

W siódmym miesiącu zamierzamy dodatkowo

·        reklamę radiową

 

C.    Wejście na rynek

 

Po rozpatrzeniu wszystkich terminów oddania pomieszczeń uznaliśmy, że najszybciej będziemy w stanie rozpocząć naszą działalność na początku 1999 roku. W celu sprecyzowania terminu otwarcia obraliśmy datę ostateczną na     02-01-1999.

 

D.   Konkurencja

 

Na terenie woj. Gdańskiego nie występuje żadna konkurencja !!!!!!!!.

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin