5. OCENA PRACY INDYWIDUALNEJ UCZNIA
Lp.
Przedmiot oceny
Ocena
Kryterium oceny
1.
Podejmowanie i planowanie działań (zadań)
bardzo dobra
· jest inicjatorem działań, planuje samodzielnie, wprowadza nowe rozwiązania, wspiera swoich kolegów w działaniu
dobra
· podejmuje zadania, samodzielnie planuje prace
dostateczna
· wykonuje nieskomplikowane zadania, wymaga wsparcia nauczyciela, planuje i konsultuje z nauczycielem
dopuszczająca
· pracuje na polecenie nauczyciela, samodzielnie nie podejmuje żadnych działań, pracuje wg narzuconego planu
2.
Wykonanie podjętych zadań
· wprowadza innowacyjne rozwiązania, jest kreatorem działań
· dobiera materiały, ustala samodzielnie tok postępowania i sposób realizacji
· dobiera materiały, ustala kolejność wykonania, realizuje, konsultuje w nauczycielem
· nie potrafi samodzielnie dobrać materiałów oraz właściwych narzędzi, ustalać toku wykonania
3.
Organizacja i bezpieczeństwo pracy
· zwraca uwagę na ergonomię stanowiska pracy i bezpieczne metody pracy
· samodzielnie organizuje stanowisko pracy, zwraca uwagę na zachowanie zasad bhp
· organizuje stanowisko pod kierunkiem nauczyciela, stara się pracować bezpiecznie
· stanowisko pracy organizuje nauczyciel, który czuwa nad bezpieczeństwem ucznia podczas pracy
4.
Wyniki pracy
· wzbogacona o własne rozwiązania racjonalizatorskie, estetyczna, wykonana wzorowo
· praca zgodna z projektem, estetyczna, terminowo wykonana
· uchybienia projektowe; praca wykonana poprawnie, terminowo
· praca niezgodna z projektem, mało estetyczna, wykonana nieterminowo
Iwa.4