Ocena_pracy_indywidualnej.doc

(37 KB) Pobierz
Warszawa, 11 września 2006 r

5. OCENA PRACY INDYWIDUALNEJ UCZNIA

 

Lp.

Przedmiot oceny

Ocena

Kryterium oceny

1.

Podejmowanie
i planowanie działań (zadań)

bardzo dobra

·   jest inicjatorem działań, planuje samodzielnie, wprowadza
nowe rozwiązania, wspiera swoich kolegów w działaniu

dobra

·   podejmuje zadania, samodzielnie planuje prace

dostateczna

·   wykonuje nieskomplikowane zadania, wymaga wsparcia
nauczyciela, planuje i konsultuje z nauczycielem

dopuszczająca

·   pracuje na polecenie nauczyciela, samodzielnie nie podejmuje żadnych działań, pracuje wg narzuconego planu

2.

Wykonanie podjętych zadań

bardzo dobra

·   wprowadza innowacyjne rozwiązania, jest kreatorem działań

dobra

·   dobiera materiały, ustala samodzielnie tok postępowania
i sposób realizacji

dostateczna

·   dobiera materiały, ustala kolejność wykonania, realizuje,
konsultuje w nauczycielem

dopuszczająca

·   nie potrafi samodzielnie dobrać materiałów oraz właściwych narzędzi, ustalać toku wykonania

3.

Organizacja
i bezpieczeństwo pracy

bardzo dobra

·   zwraca uwagę na ergonomię stanowiska pracy i bezpieczne metody pracy

dobra

·   samodzielnie organizuje stanowisko pracy, zwraca uwagę na zachowanie zasad bhp

dostateczna

·   organizuje stanowisko pod kierunkiem nauczyciela, stara się pracować bezpiecznie

dopuszczająca

·   stanowisko pracy organizuje nauczyciel, który czuwa nad
bezpieczeństwem ucznia podczas pracy

4.

Wyniki pracy

bardzo dobra

·   wzbogacona o własne rozwiązania racjonalizatorskie,
estetyczna, wykonana wzorowo

dobra

·   praca zgodna z projektem, estetyczna, terminowo wykonana

dostateczna

·   uchybienia projektowe; praca wykonana poprawnie, terminowo

dopuszczająca

·   praca niezgodna z projektem, mało estetyczna, wykonana
nieterminowo

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin