Programy partnerskie w praktyce.pdf
(
1462 KB
)
Pobierz
20956217 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
"Programy partnerskie wpraktyce"
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Twój E-biznes
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl
i
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 18.06.2007
Tytuł: Programy partnerskie w praktyce (fragment utworu)
Autor: Tomasz Urban
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1.
WSTĘP
.
..........................................................................................6
1.1.
Skąd się wziąłem?
.........................................................................................6
............................................................................7
Po co jest ta książka?
.
......................................................................................7
1.3.
Co więc jest w tej książce?
Jak korzystać z tej książki?
..........................................................................9
2.
WYBRYKI UMYSŁU
.
...................................................................10
2.1.
Mea culpa, mea culpa
.................................................................................11
................................................................12
Ja też nie umiałem... ale chciałem
.
...............................................................12
Dlaczego to takie ważne?
.
..............................................................................13
Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW…
.
..................................................13
2.3.
Nie umiem robić stron WWW...
Gdybym miał...
...........................................................................................14
2.4.
Zbyt dużo wiedzy... po co komu?
...............................................................16
...............................................................21
Jakie wnioski?
.
..............................................................................................22
Jak temu zaradzić?
.
.......................................................................................22
2.6.
Jakikolwiek kalendarzyk proszę!
.
.........................................................................................................24
Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy.
Czy chcesz mieć jakieś efekty?
.
.....................................................................25
2.7.
STOP
........................................................................................26
Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami?
.
...............................................26
Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami?
.
...................................................28
Mechanizm nagród i kar
.
..............................................................................30
3.
MOTYWACJE
.
.............................................................................32
.....................................................34
Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika?
.
.............................................34
Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury
.
...........................................................35
Słowo, którego nie ma
.
..................................................................................35
3.2.
Dopiero jak zasieję, to będę miał plony
........................................................36
Oczekiwanie…
.
...............................................................................................37
Pierwsze prowizje
.
........................................................................................37
Po schodach… przesiadka na windę
.
............................................................38
A co dalej?
.
....................................................................................................39
3.3.
Tajemnica Programów Partnerskich
Dzielę się wiedzą...
.....................................................................................39
3.4.
Moje blogowanie a czas
.............................................................................42
...........................................................................................44
Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło...
.
.............................................44
Kto na tym lepiej wyszedł?
.
...........................................................................45
3.6.
Wykorzystaj ją
Żyła złota...
.................................................................................................49
3.7.
Chwilowy zastój
..........................................................................................51
3.8.
Niebo jest niebieskie, trawa jest zielona
...................................................52
3.9.
Kto inny też na to wpadnie...
....................................................................53
4.
................................................................................55
Przykładowe dodatkowe czynności
.
..................................................................56
1.2.
2.2.
2.5.
Będą Cię oceniać
3.1.
3.5.
INSPIRACJE
.................................................................................59
Chyba każdemu się zdarza...
.
........................................................................59
Tego wcale nie musi być dużo...
.
.................................................................60
Kto wie więcej?
.
.............................................................................................61
4.3.
Inspiracje do tekstów, czyli
śmiali
się,
gdy...
............................................65
.......................................................................................68
Po co tego słuchałem?
.
..................................................................................69
4.5.
Macham skrzydełkami – Efekt Motyla
.....................................................70
.........................72
Co to ta nisza?
.
...............................................................................................72
Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy...
.
.....................................73
Jak wykorzystać cechy niszy do każdego produktu w Internecie?
.
.............74
Jak to działa?
.
................................................................................................75
Niezbędne zasoby!
.
........................................................................................76
4.7.
szę
w Internecie?
Spadły mi dochody z reklam...
..................................................................76
..............................................77
Efekty są za to gdzie indziej
.
.........................................................................78
Z ebookami podobnie jak z lodami
.
..............................................................79
czyli
kiedy
na
co
pora
5.
O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
...........................81
............................................................................................84
Dlaczego ja kupiłem domenę?
.
.....................................................................84
Skazałem się na e-biznes… bo kupiłem domenę
.
.........................................85
Tania domena – jaką wybrać?
.
.....................................................................85
5.2.
...............................................................................86
Jaki CMS wybrać?
.
........................................................................................87
O czym pamiętać wybierając?
.
.....................................................................88
Popularne CMS-y (po polsku)
.
.....................................................................89
Na koniec mała uwaga...
.
..............................................................................90
5.3.
.....................................................92
Skąd się wzięło pozycjonowanie?
.
................................................................92
Wyświetlanie wyników wyszukiwania
.
.........................................................93
Czym jest w końcu to pozycjonowanie?
.
......................................................94
Pozycjonowanie to głosowanie
.
....................................................................95
Przykładowe techniki pozycjonowania
.
.......................................................96
Przykładowa obrona Google przed
................................97
Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu?
.
..............................................98
Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi
.
.............................................98
Prywatne blogi pozycjonerów
.
......................................................................98
5.4.
pozycjonowaniem
Pozycjonowanie a konstrukcja strony
......................................................99
Jak zdobywać linki?
.................................................................................104
................................................................................114
Gdzie taką listę założyć?
.
.............................................................................114
A co po zapisie na mailing?
.
........................................................................119
Na koniec...
.
..................................................................................................119
Przykładowe dodatkowe czynności
.
.............................................................56
Dlaczego to takie ważne?
.
.............................................................................58
4.2.
Inspiracje z zewnątrz
4.4.
Po co to robiłem?
4.6.
Jak wykreować z każdego produktu ni
4.8.
Teraz czas na stres –
5.1.
Tania domena
O CMS-ach słów kilka
Pozycjonowanie – całkowite podstawy
5.5.
5.6.
Jak zdobywać maile?
6.
MARKETING ZACHCIANKOWY
.
...............................................120
6.1.
Strona dla Cioci
.........................................................................................121
6.2.
Ministrona pod wybraną książkę
............................................................122
..........................................................................124
Mininisza – ach, te szczególiki
.
...................................................................125
Wyszukiwarki to nie ludzie
.
........................................................................125
6.4.
Wykorzystać szczególiki
..............................................................126
I tu chwyciłem się za głowę…
.
.....................................................................127
Manipulant.pl – krok po kroku
.
..................................................................127
6.5.
Ile dni trzeba, by zrobić stronę?
Popełniłem artykuł
...................................................................................131
6.6.
Kurs internetowy w godzinę
....................................................................132
6.7.
Zamiast strony o ebookach
......................................................................134
6.8.
...................................135
Temat mojej strony?
.
...................................................................................136
Dużo tego!
.
...................................................................................................137
Zakładam stronę
.
.........................................................................................137
Zamiana na PHP
.
.........................................................................................138
Czas na zawartość strony
.
...........................................................................140
Podstrona: Wystrój wnętrz domu
.
..............................................................141
Podstrona: Dom porady
.
.............................................................................142
Podstrona: Hipoteka
.
..................................................................................143
Strona Główna: Plany Domów
.
...................................................................144
Boczne menu
.
...............................................................................................145
Czy coś na tej stronie zarobię?
.
...................................................................145
na
sukces!
7.
MARKETING PRZETRWALNIKOWY
.........................................147
7.1.
Tęsknota do ludzi
.....................................................................................148
.................................................................................150
Dajemy ludziom zajęcie
.
..............................................................................152
Pomagamy określić jakieś cele
.
...................................................................154
7.3.
Nie znamy spokoju!
Kim to ja nie jestem
..................................................................................157
7.4.
Co zrobiłem z przeczytaną książką?
........................................................159
7.5.
Kilka uwag na temat forum...
..................................................................160
7.6.
Nauczyć ludzi klikać
.................................................................................164
7.7.
Radosna Twórczość – zaangażowanie
.....................................................165
7.8.
........................................166
Jak wywołać taki efekt?
.
..............................................................................167
wirusowe
zapalenie
Internetu...
8.
NA ZAKOŃCZENIE...
..................................................................171
8.1.
Dbaj o oczy :)
............................................................................................171
8.2.
Ile to się trzeba napracować?
...................................................................173
8.3.
Powalcz o swoje
........................................................................................173
8.4.
Oderwij się czasem na dłużej od
swojego
zajęcia...
...............................174
6.4.
Strona o budowaniu domów skazana
7.2.
Loteria, czyli
Plik z chomika:
Chomik_szymon_1225
Inne pliki z tego folderu:
Blyskawiczny e-mail marketing.pdf
(483 KB)
Skuteczny biznesplan.pdf
(1272 KB)
Sprzedawaj w sieci.pdf
(514 KB)
Usprawnij swoj serwis internetowy i zwielokrotnij zyski(1).pdf
(812 KB)
Usprawnij swoj serwis internetowy i zwielokrotnij zyski.pdf
(812 KB)
Inne foldery tego chomika:
----------------------------------- ► FILMY HD
!●●● FILMY RMVB ●●● ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
###Filmy Lektury Szkolne!!###
[tnttorrent.info] The Hitcher 2007 [DVDRip.XviD-miguel] [Ekipa TnT]
▧ ▶ Filmy HD 1080 mkv
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin