Sims 2- kody.doc

(1451 KB) Pobierz


The Sims™ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 


The Sims™ 2

 

 

 

Kod

Działanie

Kaching

Dodatkowe pieniądze 1000.

Motherlode

Dodatkowe pieniądze 50000.

Moveobjects on/off

Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).

Aging on/off

Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.

StretchSkeleton (2.0-0.5)

Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.

intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości]

Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.

boolProp snapObjectsToGrid [true/false]

Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.

boolprop constrainFloorElevation [true/false]

Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.

boolProp simShadows [true/false]

Włącza lub wyłącza cień Sima.

intProp censorGridSize 0

Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych.

floatProp tvVolume [0.0-1.0]

Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".

boolProp displayPaths [true/false]

Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.

faceBlendLimits on/off

Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia

boolprop lotWater [true/false]

Usuwa lub przywraca wodę z parceli.

boolprop lotTerrainPaints [true/false]

Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.

boolprop showFloorGrid [true/false]

Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.

boolprop objectShadows [true/false]

Włącza lub wyłącza cienie obiektów.

boolProp guob [true/false]

Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false]

Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.

boolprop locktiles [true/false]

Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.

boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false]

Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.

boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false]

Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false]

Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.

deleteAllCharacters

Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.

TerrainType desert/temperate/dirt/concrete

Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.

boolprop displayNeighborhoodProps [true/false]

Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false]

Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false]

Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodWater [true/false]

Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.

boolprop displayLotImposters [true/false]

Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false]

Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.

boolprop lotTerrainLighting [true/false]

Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.

boolprop carsCompact [true/false]

Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.

boolprop ShowLotPackageFilename [true/false]

Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.

boolprop nhoodWaterReflection [true/false]

Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.

boolProp carsOnRight [true/false]

Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.

boolprop lotTerrainCanvas [true/false]

Trawa staje się niebieska.

gameVersion

Pokazuje wersję gry

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


The Sims™ 2 Zwierzaki

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin