Dużo pomysłów na szybkie zarabianie.doc

(183 KB) Pobierz
40 POMYSŁÓW NA ZARABIANIE

40 POMYSŁÓW NA ZARABIANIE

 

1. Wysyłanie reklam firm

Jedna z głównych pozycji w grupie kosztów marketingu kazdej firmy zajmujacej sie reklama

bezposrednia sa koszty porto. Kosztów tych pragnie uniknac kazdy w tak duzym stopniu w

jak to tylko jest mozliwym. Kiedy zamierzamy wysłac oferte do kilku tysiecy klientów to

płacimy opłate stała za list 50 gramów, choc koperta i złozona kartka papieru nie wazy

wiele wiecej niz 10. Moze to niewazny detal dla osób prywatnych, ze przepłacaja o 80

proc., lecz dla przedsiebiorcy wysyłajacego 10 000 listów to nie bagatela.

Wniosek jest prosty, za te same pieniadze mozna by jeszcze do tej samej koperty włozyc 3

− 4 kartki papieru. W swoim najblizszym otoczeniu masz dziesiatki firm majacych ten sam

problem i zainteresowanych znalezieniem rozwiazania. Wystarczy je wiec odwiedzic aby

znalezc chetnych do przeprowadzenia wspólnych kampanii reklamowych. Jest to łatwe do

przeprowadzenia bez wzgledu na to czy posiadasz własne materiały reklamowe, czy tez

nie.

Planujac wysyłke masowa mozna podzielic strone A4, na np. cztery czesci oferujac taki

anons za np. 10 groszy od adresu, itd.. Jak widzisz mozliwosci moze byc wiele! W

przypadku wiekszej ilosci reklam, mozna tez wyeliminowac koperty drukujac jedna strone

A4 tak aby mozna było złozyc ja na pół, umieszczajac na jednej stronie rubryke z miejscem

na etykietke z adresem i znaczek, reszte kartki wykorzystac na wypełnienie go np. reklama

własnych usług, czy produktów. W srodek włozysz pozostałe materiały reklamowe i

zepniesz zszywaczem.

2. Wydawanie własnej gazetki reklamowej

Zacznij wydawac własna gazetke reklamowa. Mieszkajac w małych miasteczkach, na

przedmiesciach wielkich miast, czy tez w okreslonej dzielnicy wielkiego miasta, mozesz z

łatwoscia wypełnic pewna luke w rynku, oferujac niezwykle wazne usługi dla biznesu z

sasiedztwa.

Wyobraz sobie włascicieli małych i wiekszych firm, jak fryzjer na rogu, własciciel restauracji,

własciciela warsztatu kaletniczego naprzeciwko, czy tez zakładu fotograficznego. Jakie

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

2

mozliwosci anonsowania swoich usług posiadaja oni? Zamieszczenie anonsu w lokalnym

dzienniku regionalnym mija sie w 95 proc. z celem, gdyz ich usługi skierowane sa do

mieszkanców pewnego kregu klientów mieszkajacych w pewnej geograficznej bliskosci.

Dlatego tez jestem pewny, ze odwiedzajac ich i oferujac dystrybucje gazetki anonsowej z

ich anonsami, dostarczajac ja za darmo do np. 5000 okolicznych mieszkanców dzielnicy,

przedmiescia, czy miasteczka, a trafiasz w dziesiatke potrzeb lokalnego biznesu.

Mysle, ze taka oferta z łatwoscia rozbudzi zainteresowanie kilku, a z czasem kilkudziesieciu

okolicznych przedsiebiorców. Na poczatek moze to byc zadrukowana obustronnie i złozona

kartka A4, aby z czasem powiekszac format, rozszerzajac go o płatne małe anonsy osób

prywatnych, typu kupie / sprzedam, zamieszczanymi za symboliczna złotówke itd..

Moga dojsc do tego wiadomosci regionalne w telegraficznym skrócie, ogłoszenia

organizacji, klubów, czy tez administracji regionalnych informujacych o nowych przepisach,

regulacjach itd.. Pamietaj jednak, ze wszelkie anonsowanie musi byc super tanie, a sama

gazetka musi byc bardzo esencjonalna, bo nikt w tego typu wydawnictwach nie czyta

głupich wywodów ani polemik.

Pozostaje tylko zorganizowanie dystrybucji, to znaczy znalezienie kilku młodych,

pracowitych i godnych zaufania ludzi, którzy raz w tygodniu, czy miesiacu zajma sie

rozniesieniem gazetek. Alternatywa jest umowa z poczta, która usługi takie przyjmuje co

tez czesto moze byc tansze i godniejsze zaufania.

Aby rozpoczac działalnosc potrzebna jest jedynie dobrze opracowana oferta usług z

adresem i telefonem zleceniobiorcy, która na poczatku powinienes osobiscie zostawiac

włascicielowi kazdej firmy która odwiedzisz, oferujac swoje usługi.

Aby zaczac wydawac taka gazetke jest potrzeba tak niewiele, na poczatek komputer do

składania materiałów, dobra drukarka, czy porozumienie z drukarnia i chetnie rower aby

byc mobilnym zbierajac ogłoszenia, czy ewentualnie dystrybujac gazetki samemu.

3. Usługi drukarskie (bez własnej drukarni)

Wiekszosc drukarni ma przestoje i zawsze jest zainteresowana otrzymaniem zlecen. Jesli

odwiedzisz kilka z nich proszac o pełna liste cen ich usług to je natychmiast otrzymasz. W

przypadku jednak gdy im zaoferujesz wieksze ilosci zlecen to otrzymasz znaczne znizki od

cen standardowych.

Wybierz drukarnie na bazie otrzymanych cen, oferujaca najlepsze warunki, sporzadz oferte

usług i zacznij odwiedzac dziesiatki okolicznych firm, oferujac najlepsze warunki i ceny

znacznie nizsze od standardowo oferowanych przez drukarnie. Niektóre drukarnie moga

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

3

nawet zaoferowac do 50 proc. znizki, jesli im zapewnisz stałe usługi, gdyz odpadaja im

całkowicie koszty reklamy i anonsowania swoich usług.

Tym sposobem mozesz zaoferowac swoim klientom, czesto do 20 proc. znizki za usługe.

Pomysł ten funkcjonuje doskonale sam w sobie, lecz moze byc tez doskonałym

uzupełnieniem własnego wydawnictwa reklamowego. Łaczac ta koncepcje z omówionymi w

punktach 1 i 2 mozna nie tylko przyjmowac zlecenia dystrybucji reklamy, lecz takze jej

opracowanie, drukowanie itd..

Pamietaj, ze tysiace firm w koło wydaje miliony na reklame i swoje materiały drukowane,

oferty formularze, wizytówki, ulotki, katalogi itd... To multi milionowy biznes, bez potrzeby

posiadania własnej drukarni.

4. Kooperacyjna sprzedaz wysyłkowa

To przykre, lecz najczesciej firmy z tej samej branzy, traktowane sa jako konkurencja, choc

najczesciej nie sa dla siebie zagrozeniem. Popatrz na to z innej strony i spróbuj ich widziec

jako sobie podobnych i jako sojuszników majacych te same problemy i koszty, a z

pewnoscia znajdziesz wiele wspólnych mozliwosci zredukowania kosztów, jak i

zwiekszenia poziomu sprzedazy.

Z łatwoscia mozesz znalezc kilka firm zajmujacych sie sprzedaza wysyłkowa, a najlepiej jak

beda to produkty z tej samej niszy, nie bedace jednak dla siebie zagrozeniem. Ułozenie

wspólnej strategii marketingu moze przyniesc wszystkim doskonały rezultat sprzedazy,

jednoczesnie kilkakrotnie redukujac koszty marketingu i wkład pracy, a wiec koszty

sprzedazy swoich produktów.

Przyjrzyjmy sie temu blizej na teoretycznym przykładzie. Znalezlismy cztery firmy, które sa

zainteresowane współpraca. Posiadaja nastepujace produkty:

a) Wydania edukacyjne i jezykowe, oraz edukacyjne programy komputerowe dla dzieci i

młodziezy.

b) Produkty dla dorosłych, takie jak gazetki i filmy erotyczne

c) Wydawnictwa na temat sztuki i muzyki klasycznej, oraz płyty kompaktowe z muzyka

klasyczna i kameralna.

d) Twoja firma, wydajaca serie raportów na temat inwestycji kapitałowych w sztuke, antyki,

akcje i obligacje, oraz drogie kamienie.

Jak widzisz jest to idealna kombinacja. Wszystkie produkty sa dla zarobkowej klasy

sredniej, a szczególnie wyzszej, a wiec idealnej grupy docelowej dla Direct Marketingu. Sa

tu idealne materiały dla praktycznych i zainteresowanych inwestycjami, zajecia dla dzieci i

młodziezy, podczas gdy daje to tez akompaniament i rozrywki dla dorosłych.

Porozumienie ustala nastepujace detale: Kazda z firm udostepnia 5000 swoich najlepszych

adresów i opracowuje swoje własne materiały reklamowe. Ty zajmujesz sie

zorganizowaniem pakowania i wysyłki za symboliczna znizke udziału w kosztach. Korzysci

dla wszystkich sa nieprawdopodobne, za cene nieznacznie wyzsza niz koszty wysłania

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

4

5000 własnych listów (gdyz wspólna wysyłka była ciezsza niz list standardowy). Kazdy z

udziałowców dostarczył swoja reklame do 20 000 klientów docelowych.

Nalezy dodac, ze formy współpracy moga dotyczyc wielu innych rzeczy i aby to

organizowac to niekoniecznie musisz posiadac własna firme bioraca aktywnie udział w

takiej kooperacji.

Zwróc uwage, ze najwieksze firmy swiata łacza sie czesto w kartele, czy holdingi aby móc

zdominowac rynek.

5. Usługi mailingowe

Forma ta jest odpowiednikiem wysyłki grupowej, lecz na znacznie wieksza skale. Wysyłka

grupowa kojarzy sie z reklama regionalna, pozwalajaca do pewnej ograniczonej liczby

potencjalnych klientów, w danym regionie geograficznym. Big Mail, jest uzywany do taniej

dystrybucji reklamy na znacznie wieksza skale, czesto nawet ogólnokrajowa. Najczesciej

jest to grubasna koperta z reklama zbiorowa od kilkudziesieciu przedsiebiorstw.

Sa rózne zdania na temat efektywnosci tej metody. Jedno jest pewne, ze jest to

nieprawdopodobnie tania metoda dotarcia do setek tysiecy potencjalnych klientów. I

pocieszac sie mozna, ze jesli nawet nie daje az tak rewelacyjnego rezultatu, to jest to tak

tanie, ze ryzyko poniesienia strat jest znikome.

Zorganizowanie takiej kampanii, opracowanie materiałów reklamowych i wydrukowanie ich

oraz zorganizowanie wysyłki dla kilkudziesieciu firm, to nie lada gratka. Dobrze

zorganizowana akcja tego typu moze przyniesc wcale niezła fortunke organizatorowi.

Uwaga praktyczna! Biorac samemu udział w takiej wysyłce, najlepszym rozwiazaniem jest

dołaczenie swojego ogłoszenia, lecz jedynie w formie zaproszenia do wysłania zwrotnej

koperty ze znaczkiem w celu otrzymania darmowego raportu o jakims obiecujacym i

krzykliwym tytule.

Tym to sposobem zwiekszysz swoja szanse na bycie zauwazonym i zwrócenie na siebie

uwagi w tłumie. Jednoczesnie majac szanse na wysłanie na koszt klienta, razem z

obiecanym raportem, wszystkich swoich prezentacji, i to tym razem do grupy ludzi, którzy

sa wyraznie zainteresowani tematyka.

6. Składanie tekstów

Usługi te nie sa tanie, dlatego tez oferujac je za darmo w przypadku złozenia przez klienta

zlecenia na dystrybucje pewnej liczby ulotek reklamowych, czy anonsów jest niezłym

pomysłem. Posiadajac komputer z dobrym programem edytorsko−graficznym, umozliwia

składanie wysokiej jakosci tekstu i grafiki, z niezwykła szybkoscia. Jest to proste i niezbyt

pracochłonne, jednakze jak wiesz, fryzjer na rogu, czy barman z ''Podkowy'' nie ma

komputera i zdani sa na usługi.

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

5

Nie było by to złym poczatkiem, rozrzucic ulotki, czy zamiescic kilka małych ogłoszen

informujac o oferowanych usługach, cos w stylu: '' Darmowe i profesjonalne opracowania i

składanie tekstów materiałów reklamowych, w przypadku zlecenia dystrybucji reklamy do

minimum 1000 adresatów. Okazja, Nie zwlekaj.. ! dzwon do...., czy cos w tym rodzaju.

7. Kupony

Patrzac w skrzynke pocztowa zauwazyłes z pewnoscia, ze kupony zaczynaja byc coraz

bardziej popularne. Dlaczego mnoza sie jak króliki? Bo sa doskonałym sposobem na

przyciagniecie klienta.

Jesli prowadzisz sklep, czy oferujesz usługe obnizajac cene o 20 proc. na jakis okreslony

produkt, to nikt tego zbytnio nie doceni. Jesli natomiast w sklepie zostawisz cene w

spokoju, a w miejsce tego zamiescisz w swoich anonsach kupon oferuja kazdemu kto go

wypełni i odda w kasie 20 proc. rabatu. To beda wdzieczni, znoszac kupony garsciami,

traktujac to jako okazje. Biorac jednak pod uwage to, ze kupon ma pewne wymiary to

zamieszczenie go razem z anonsem w gazecie, czesto podwaja koszty ogłoszen.

Podobnym kosztem bedzie wysyłka poczta.

Proponuje po prostu wydanie biuletynu specjalnego z kuponami. Pierwszym krokiem

powinno byc znalezienie przynajmniej kilkunastu zainteresowanych taka akcja. Moze to byc

miejscowe kino, teatr, fryzjer, sklepy spozywcze, czy tez myjnie samochodów i warsztaty

rzemieslnicze. Po prostu wszyscy sprzedajacy usługi i produkty.

W chwili znalezienia 15 czy 20 zainteresowanych, mozna zaoferowac im darmowe

opracowanie materiałów reklamowych i kuponów, z dostarczeniem do wszystkich adresów

w promieniu np. 3 kilometrów, za cene x, lub liczac od tysiaca adresatów. Generalnie rzecz

biorac, tego typu dystrybucja kuponów daje od 200 do 500 proc. zysku.

Biorac pod uwage fakt, iz taki biuletyn z kuponami mozna wydawac np. co tydzien, to daje

to wcale niezłe mozliwosci zarobku, prawda?

8. Karty znizkowe

Innym genialnym rozwinieciem tematu kuponów sa karty rabatowe lub znizkowe. Oferujace

stała lub procentowa obnizke cen na dany towar, czy usługe, np. przez najblizsze 6

miesiecy. Jest to znacznie tansza alternatywa niz kupony, czy ulotki i jednoczesnie bardziej

funkcjonalna. Karta znizkowa nie powinna byc wiele wieksza niz karta kredytowa czy

wizytówka, gdyz musi sie zmiescic w portfelu, a wiec max. 6 x 9 cm.

Na pierwszej stronie musi miec nazwe, jakies proste imie wpadajace w ucho, które sie

kojarzy z jej funkcja, jak np. "Rabaty", "Okazje" itd.. Dobrze by było aby jej nazwa była

wkomponowana w jakies ozdobne logo. Musi tez byc elegancka i wydrukowana na

papierze podobnym do tego jaki sie uzywa do drukowania wizytówek. Na dole pierwszej

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

6

strony zamieszczasz swoja sygnature firmowa i ewentualnie jeszcze 5 kuponów.

Natomiast na odwrocie zamieszczasz 2 czy nawet 3 kolumny firm z adresem i rodzajem

znizki dla okaziciela karty. O ile podzielisz karte na trzy kolumny, dajac kazdej firmie 1 x 3

cm to jest tam miejsce na 18 kuponów. W przypadku posiadania wiekszej liczby

zainteresowanych, mozna wydrukowac karte składana na pół.

Koszt elegancko wydanej karty nie jest zbyt mały, lecz nie oszczedzaj na tym, gdyz za

mozliwosc stałej reklamy wiekszosc sklepów i punktów usługowych dobrze zapłaci.

Pozostaje tylko dystrybucja kart rabatowych do jak najwiekszej liczby potencjalnych

klientów.

9. Sprzedaz wysyłkowa bez towaru

Pragnac zajmowac sie handlem wysyłkowym i chcac uniknac sytuacji gdzie kupuje sie

czesto jako agent ''na magazyn'', wiazac swój własny kapitał. Czy tez bedac w sytuacji

odwrotnej, a wiec bedac producentem poszukujacym sprzedawców regionalnych.

Istnieje prosty sposób na rozwiazanie kwestii finansowania ''magazynu'', czy tez

zlikwidowania tego problemu. Rozwiazaniem jest zaopatrzenie sprzedawcy we wszystkie

niezbedne materiały reklamowe i próby towarów, oraz blankietu zamówieniowego, który

klient wypełnia w przypadku zainteresowania produktem.

Blankiet wysyłany jest natychmiast (np. faxem) przez sprzedawce do firmy macierzystej,

która z kolei niezwłocznie wysyła produkt za zaliczeniem pocztowym na adres kupujacego.

Pieniadze natomiast powinny byc wpłacane przez kupujacego na konto sprzedawcy. Wtedy

to sprzedawca (z zamorska dealer) wysyła np. raz w tygodniu firmie macierzystej ich

naleznosc za towar. Nalezy dodac, ze w tym przypadku sprzedawca zostaje

przedstawicielem regionalnym, otrzymujac wyłacznosc dystrybucyjna w danym regionie

geograficznym.

Ta kolejnosc rutyn jest sugerowana nie bez powodu, gdyz daje to sprzedawcy mozliwosc

kontroli przepływu pieniedzy, nie oddaje po prostu klienta jakiejs firmie, która nie wiadomo

czy go wypłaci. A z drugiej strony zapobiega to nieporozumieniom tego typu, ze

sprzedawca przekazuje adres klienta firmie macierzystej, a okazuje sie ze w efekcie

koncowym klient produktu nie kupił, a sprzedawca mysli, ze został oszukany, itd..

Powyzszy system nie pozostawia zadnych niedomówien.

10. Wydawanie biuletynów informacyjnych

Najczesciej widzimy je w niewielkiej formie, wydawane sa przez kluby, organizacje czy

wieksze zakłady przemysłowe lub administracje. Czesto sa rozdawane członkom, czy

zatrudnionym za darmo. A w klubach, czy organizacjach moga byc prenumerowane. Moga

zarówno byc doskonałymi narzedziami marketingu, pod warunkiem, ze sa wysoko

wyspecjalizowane, informujac na biezaco o aktualnosciach branzy.

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

7

Wyobraz sobie, ze zaczynasz wydawac biuletyn na temat inwestycji kapitałowych, a wiec

papiery wartosciowe wszelkiego rodzaju i spekulacje finansowe, moze to obejmowac tez

antyki i dzieła sztuki. Biuletyn taki jest niezwykle interesujacy dla bardzo szerokiej rzeszy

bogatych ludzi, lecz musi byc niezwykle profesjonalny. Zainteresowani tematyka, chetnie

zapłaca drogi roczny abonament aby biuletyn taki otrzymac. Jednoczesnie umozliwia to

zamieszczanie ogłoszen, typu sprzedam / kupie, jak i ogłoszen firm z branzy. Dział

anonsów jednak nie moze byc zbyt obszerny, gdyz mineło by sie to z celem.

Główna funkcja biuletynu musi byc jego profesjonalizm i informatywnosc. Pomysł taki moze

byc całkiem niezłym sposobem na bardzo zamozne zycie.

11. Usługi drobne

Ludzie sa coraz bardziej zajeci, wrecz zaganiani i zostaje im coraz mniej czasu na

rekreacje i zainteresowania, czy chocby czas wolny, który chcieliby spedzic z rodzina. Jesli

gdzies mieszkasz od dawna, gdzie ludzie cie znaja i lubia to z łatwoscia mozesz to

zamienic w pieniadze.

Napisz na maszynie, czy wydrukuj mała ulotke, oferujac okolicznym mieszkancom proste

usługi, a wiec pomoc w czynnosciach zycia codziennego. Tematów tych jest tak duzo:

Pomoc w robieniu zakupów − dostawy do domu ·

Przewiezc, zawiezc ·

Drobne naprawy ·

Pilnowanie dzieci, odprowadzanie do przedszkoli itd.. ·

Pomoc w sprzataniu ·

Prace ogrodowe, uprzatania ·

Posługi w rodzaju isc na poczte, do banku ·

Opieka nad zwierzetami domowymi pod nieobecnosc domowników. ·

Wyjsc z psem, kotem ·

Podlac kwiaty, itd.. ·

Jest tego tak wiele, ze jest z czego wybrac i ułozyc swój własny program usług. Moze to nie

wydawac sie biznesem, lecz to tylko pozory. To prawda, ze za usługi tego typu nie mozna

brac wysokiego wynagrodzenia, nalezy jednak pamietac o tym, ze wiele usług mozna

wykonywac grupowo, jak np. zakupy, pilnowanie zwierzat domowych, usługi typu, poczty

banki, urzedy, podwozenie dzieci itd..

Nie mówiac nawet wiele na temat przeróznych usług jakie mozna wykonywac dla całej

gamy firm z sasiedztwa. Przy odrobinie zaradnosci i pracowitosci moze to byc całkiem

niezły biznes, z pewnoscia znacznie lepszy niz jakakolwiek praca od 7 do 16.

12. Oferty prowizyjne

Oferty prowizyjne w wielu krajach sa jednym z popularniejszych i prostszych sposobów

zarabiania pieniedzy, jest to po prostu szukanie własnych alternatywnych kanałów

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

8

dystrybucyjnych w swoim kregu geograficznym na rzecz wiekszych przedsiebiorstw.

To co sprzedawca otrzymuje to zazwyczaj jednokartkowy oryginał drukarski ofert, jednego

czy kilku produktów. Wszystko co jako zainteresowany dystrybucja potrzebujesz zrobic, to

postawienie pieczatki, czy druku z Twoim adresem w przygotowana rubryke. Nastepnie

drukujesz czy kopiujesz taka oferte w odpowiednich ilosciach i dystrybuujesz ja

sukcesywnie do jak najszerszej rzeszy klientów w Twoim okregu geograficznym.

Zamówienia przychodza bezposrednio na twój adres, jak i zapłata za towar.

Dostawca wysyła produkty, otrzymujac od Ciebie pieniadze. Wszystko jak w punkcie 9.

Róznica jest jednak zasadnicza, gdyz stały dystrybutor ma pewien rewir, do którego ma

prawo wyłacznosci. W tym natomiast przypadku, nikt ekskluzywnego prawa dystrybucji nie

posiada i oferty prowizyjne sa czestokroc wysyłane do wszystkich klientów zamawiajacych

produkt, a wiec ten kto jest pierwszy, ten wygrywa.

System taki daje firmie pozadany rezultat tylko wtedy gdy sprzedawców takich sa setki, czy

tysiace. Pamietaj, ze system ten mozna modyfikowac, rozwijac i przystosowac go do

systemu dystrybucji Twoich produktów, raportów specjalnych, biuletynów informacyjnych,

usług drukarskich itd. na skale krajowa.

13. Produkcja kaset wideo ''JAK''

Temat ten jest studnia pomysłów bez dna. Kasety specjalnego uzytku, moga poruszac

pewne zagadnienia i okazje zyciowe, od ''Jak zorganizowac slub'', do setek porad

rzemieslniczych i zawodowych po czysto praktyczne. Uczac klientów jak wypełnic

formularze i blankiety urzedowe, zasad ksiegowosci, jak posługiwac sie komputerem, czy

róznymi programami. Słowem pisanym wszystkiego sie nie przekaze tak trafnie jak

obrazem, dlatego tez pokazanie jak rozwiazac praktyczne problemy dnia to rewelacyjny

pomysł.

Pomysł ten jednak nie jest najtanszym do zrealizowania. Dla ludzi lubiacych pracowac z

kamera i filmujacych czesto dla przyjemnosci, stworzenie na poczatek w warunkach

domowych małego studia umozliwiajacego nagrywanie, nie jest najgorszym pomysłem.

Znalezienie natomiast najwłasciwszej formy marketingu i rozwiazanie formy sprzedazy jest.

Mozliwosci jednak jest wiele, od sprzedazy wysyłkowej, organizowanie klubów, sprzedaz

hurtowa tylko dla wszystkich wypozyczalni kaset wideo w kraju, czy tez sklepów z

oprogramowaniem i sprzetem komputerowym, jesli np. tematem sa praktyczne porady

komputerowe.

W przypadku jesli tematem jest ogrodnictwo, mozna obstawiac wszystkie sklepy i punkty

prowadzace sprzedaz sprzetu ogrodniczego. Jak widzisz mozliwosci jest bez liku i tylko

Twój brak fantazji moze stworzyc ograniczenia istniejacym mozliwosciom.

Sam produkt i jego jakosc jest niezmiernie wazna, lecz w efekcie koncowym Ty sam

decydujesz, czy bedzie to fiasko, czy tez genialny sposób na zarobienie fortuny.

www.obywatel.com <−−− sprawdz ten adres!

9

14. Produkcja biuletynów informacyjnych na CD

Jest to pomysł nowy, pomysł ery informatyki, dajacy jednak nieprawdopodobne mozliwosci

techniczne, w odróznieniu od tradycyjnych biuletynów na papierze. Technika komputerowa

daje rewelacyjne mozliwosci tworzenia materiałów graficznych w kolorze, ruchomych

sekwencji wideo, prezentacji trójwymiarowych itd.. Dodatkowym plusem jest to, ze jeden

dysk CD ma tak duza pojemnosc pamieci, ze wydawanie wszelkiego rodzaju biuletynów

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin