czesc3.docx

(53 KB) Pobierz

Analiza konkurencji:

Rynek jest silnie zdominowany przez duże koncerny takie jak: Nokia, Siemens i Samsung. Dlatego nasz produkt musi odróżniać się od produktów tych firm. Gdyż konkurowanie z tymi firmami będzie bardzo trudno, ponieważ przeniosły one swoją produkcje do krajów o niskich kosztach produkcji. Mają one również olbrzymie doświadczenie i bardzo rozbudowane ośrodki badawcze. Szybciej potrafią zareagować na zmieniający się rynek. W związku z tym zamierzamy się skoncentrować na produktach o bardzo dużej niezawodności i produkować tylko w tej gałęzi rynku. Naszym celem jest uzyskanie największych udziałów sprzedaży w jednym sektorze rynku telekomunikacyjnego, gdzie poziom konkurencji jest na niskim poziomie. Daje nam to szansę na osiągnięcie satysfakcjonującego poziomu sprzedaży.

Strategia przedsiębiorstwa:

Firma McGyver przyjęła otwartą strategię. Celem jej jest wyspecjalizowanie się i zostanie liderem w danym sektorze rynku telekomunikacyjnego. Nasz najważniejszym produktem, będzie wspomniany telefon MG-10. Jego innowacyjność i niepowtarzalność na obecnym rynku pozwoli nam stać się potentatem w branży. Liczymy, że poprzez różne zabiegi marketingowe produkt ten wypromuję naszą firmę. Celem naszej firmy jest adaptacja najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych co pozwoli nam na pozostanie konkurencyjnym przedsiębiorstwem. Wprowadzanie tychże nowinek technicznych prowadzić będzie do utrzymania wysokiej jakości kolejnych produktów, a również wysokie poziom sprzedaży.

Głównym założeniem administracyjnym naszej firmy jest adekwatne zarządzanie pracownikami przez wykwalifikowaną kadrę kierowniczą. Będzie to miało również wpływ na wysoką jakość produktu, a także pozwoli nam na baczne śledzenie działania konkurencyjnych firm i w związku z tym podejmowanie adekwatnych do sytuacji decyzji.

Zamierzamy przeprowadzić kompleksową kampanię promocyjną, szczególnie podczas wprowadzania telefonu MG-10 na rynek, w celu najlepszego wypromowania się firmy i zebrania pozytywnych opinii wśród użytkowników. Promocja w naszej firmie opierać się będzie na:

·         zamieszczaniu reklam w prasie specjalistycznej oraz czasopismach

·         zamieszczaniu informacji w Internecie w postaci bannerów reklamowych, stosowania e-mailingu oraz uruchomieniu strony internetowej naszej firmy

·         obecności na targach branżowych

Produkt

Naszym sztandarowych produktem jest telefon MG-10. Jest on najlepiej wyposażonym telefonem na rynku telefonów komórkowych pod względem wytrzymałości, niezawodności, trwałości oraz użyteczności. Prócz podstawowych funkcji, jakie spełniać powinien podstawowy, nowoczesny telefon komórkowych, nasz egzemplarz wyróżnia się na tle konkurencji, ze względu na odporność na bardzo niskie i wysokie temperatury, wysokie ciśnienie, wodoodporność, znaczną wytrzymałość na uderzenia, nowym rodzajem oprogramowania, a także wieloma użytecznymi aplikacjami.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin