Ukryta_perswazja_Psychologiczne_taktyki_wywierania_wplywu_Wydanie_II_ukryt2.pdf

(285 KB) Pobierz
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II
Ukryta perswazja.
Psychologiczne taktyki
wywierania wpływu.
Wydanie II
Autor: Kevin Hogan, James Speakman
T³umaczenie: Daria Kuczyñska-Szymala
ISBN: 978-83-246-1863-7
Tytu³ orygina³u: Covert Persuasion: Psychological
Format: A5, stron: 272
Nokautuj¹ca si³a perswazji
U¿ywaj perswazyjnego jêzyka i mowy cia³a do osi¹gania swoich celów
Kieruj myœlami i zachowaniem innych oraz realizuj swoje najœmielsze plany
Wykorzystaj zdobyt¹ wiedzê na polu zawodowym i w prywatnym ogródku
Zbiór potê¿nych i sprawdzonych technik perswazji
Nie wiesz, jak wywieraæ piorunuj¹ce wra¿enie na nowo poznanych osobach?
Chcesz nauczyæ siê przewidywaæ i kontrolowaæ zachowanie Twojego otoczenia?
Szukasz technik przekonywania innych w sposób tak zrêczny, ¿e zupe³nie
niewidoczny?
Œwiat wokó³ Ciebie przesi¹kniêty jest perswazj¹. Jeœli jej nie dostrzegasz, to znaczy, ¿e jest
skuteczna i dobrze zakamuflowana. Najlepsz¹ obron¹ jest kontratak! Zamiast snuæ siê
w ogonie peletonu, przyspiesz i znajdŸ siê w œcis³ej czo³ówce — wœród ludzi, którzy wiedz¹,
jak osi¹gn¹æ sukces, i realizuj¹ swoje najœmielsze plany. Nie musisz iœæ na ¿adne
kompromisy, z niczego rezygnowaæ, zmieniaæ swoich planów czy pogl¹dów ani korygowaæ
marzeñ.
Dowiedz siê, jak przekonywaæ innych do swoich racji, forsowaæ swój punkt widzenia
i wywieraæ trwa³y wp³yw na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik
komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe
zagadnienia mowy cia³a. Zostañ ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego
chcesz — na w³asnych warunkach. Odkryj dziesi¹tki bezcennych strategii, zawartych
w jednej, niewielkiej ksi¹¿ce.
Dodatek: Arkusze robocze ukrytej perswazji
Dodatek specjalny — p³yta DVD z wyj¹tkowym wywiadem: Kevin Hogan odkrywa
tajemnice perswazji! Zobacz, zastosuj, zwyciê¿aj!
Ukryta perswazja to ksi¹¿ka dla profesjonalistów zajmuj¹cych siê przede wszystkim
sprzeda¿¹ oraz osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wp³ywu.
Trzeba jednak pamiêtaæ, co autorzy szczególnie podkreœlaj¹, ¿e stosuj¹c perswazjê, nale¿y
stale mieæ na uwadze drug¹ osobê oraz ETYCZNE zachowanie.
Ma³gorzata Drzewiecka, portal proto.pl
431520795.001.png 431520795.002.png
Spis treci
Podzikowania
7
Wstp
9
1.
Ukryta perswazja zaczyna si w gowie
17
2.
Od „nie” do „tak”
25
3.
Ukryte strategie suce zmienianiu przekona
41
4.
Ukryta perswazja: taktyki
63
5.
Sowa ukrytej perswazji
145
6.
Nastawienie na wynik
153
7.
Dwadziecia sposobów na zastosowanie ukrytej
perswazji w opowiadaniu historii
175
8.
Zastosowanie pyta w ukrytej perswazji
203
5
431520795.003.png
6
Spis treci
9.
Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji
221
10.
Dwadziecia siedem obserwacji na temat ludzi
229
oraz moliwoci stosowania wobec nich ukrytej perswazji
11.
Wszystko razem
245
Dodatek
251
Arkusze robocze ukrytej perswazji
Bibliografia
257
Skorowidz
263
3
Ukryte
strategie
suce
zmienianiu
przekona
41
431520795.004.png
42
Ukryta perswazja
poprzednim rozdziale pokazalimy, e przekonania s zwykle
gboko zakorzenione w umysach ludzi, a jednoczenie przed-
stawilimy kilka strategii przechodzenia od „nie” do „tak!”. W niniej-
szym rozdziale bardziej szczegóowo omówimy skuteczne strategie
suce zmienianiu gboko zakorzenionych przekona.
Przywizanie do pozostaych opcji
Po sfinalizowaniu sprzeday moliwe s trzy niekorzystne scenariu-
sze wydarze:
Pierwszy ju znacie: wyrzuty sumienia nabywcy .
Drugi omówilimy: przewidywany al .
W tajemnicy zachowaem trzeci: przywizanie do pozostaych opcji .
Zamierzam pokaza Ci, w jaki sposób (oraz dlaczego) powysze
scenariusze mog wpyn na radykalny spadek Twoich dochodów,
W
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin