Nomad Soul.txt

(74 KB) Pobierz
Nomad Soul
Quantic Dream/Eidos
PC

Solucja


Przedstawiamy niniejszym solucj� do gry Nomad Soul. Gra jest niekiedy irytuj�ca w tym sensie, �e zapisa� j� mo�na tylko w okre�lonych momentach [i w niekt�rych przypadkach - musisz mie� przy sobie Magiczny Pier�cie� i znale�� odpowiednie miejsce], ale wynagrodzi to graczowi z naddatkiem. Jest niezwykle rozbudowana, bogata w rozmaite mo�liwo�ci, pi�kna graficznie - i podane przez nas rozwi�zanie wcale nie jest jedynym z mo�liwych. W wielu miejscach b�dziesz mia� spor� swobod� wyboru. Zaproponowana przez nas droga do zwyci�stwa zosta�a dok�adnie sprawdzona... ale wiemy, �e s� i inne. Ostrzegamy jednak, �e elementy akcji [strzelaniny podczas kolejno wykonywanych misji] s� niekiedy piekielnie trudne...
 


Zawar�szy znajomo�� z Kay'lem i wyraziwszy zgod� na eksperyment [nie po to kupowa�e� gr�, by si� teraz wycofywa�], trafiasz do miasta Omikron. Trzeba ci pozna� zasady, kt�re w nim obowi�zuj�, poniewa�, co tu ukrywa�, od tego zale�y twoje �ycie.

Przed ruszeniem gdziekolwiek poznaj sw�j podr�czny Wk�ad [Sneak]. Kiedykolwiek do� zajrzysz [by to zrobi�, wci�nij Tab], natychmiast pojawi si� ekran Inventory. W tym momencie masz tylko dwa przedmioty - klucz do apartamentu Kay'la i notatk� MK400. Zbadaj obie rzeczy - niech ci to wejdzie w nawyk - wszystko, co znajdujesz, poddawaj dok�adnym ogl�dzinom [Examine]. Potem odszukaj przej�cie - to przez kt�re wlaz� Robot Policyjny i spr�buj wydosta� si� z alei. Po drodze znajdziesz Magiczny Pier�cie�. Podnie� go wciskaj�c klawisz Akcji [je�eli nie zdefiniowa�e� go inaczej, to jest nim klawisz Enter] i w�� do Inventory ponownie naciskaj�c klawisz Akcji. 
Wyjdziesz na mroczny r�g smaganej deszczem ulicy w dzielnicy zwanej Anekbah. Po opuszczeniu alejki do�� natr�tnie zaprezentuj� ci si� tw�rcy gry. Nie da si� tego unikna�, po prostu przeczekaj...

Skonsultuj si� z Wk�adem [Sneak] i wezwij sw�j pojazd [naprowad� - kursorami kierunku - ramk� na ikon� w kszta�cie litery C na s�upku ikon z lewej i z listy po prawej wybierz apartament Kay'la]. Podejd� do pojazdu i wci�nij Action, by otworzy� drzwi. Slider sam ci� zawiezie do punktu przeznaczenia. Przejd� przez wysokie drzwi i skorzystaj z kt�rejkolwiek windy. Znalaz�szy si� w windzie otw�rz Sneak i wybierz klucz do apartamentu Kay'la, a potem u�yj klucza {wci�nij klawisz Akcji]. Podjed� wind� do swojego mieszkania. Na g�rze jest kilka miejsc, kt�re powiniene� teraz spenetrowa�. Na lewo od wej�cia jest biurko, przed sob� masz salon. Naprzeciwko, za �cian� masz kuchni�, sypialni� i sal� do �wicze�. 

Podejd� do biurka Kay'la. Przeszukaj je, by znale�� 500 setek�w [czort wie, co za nie mo�na kupi�]. Zejd� do konwersatorium [obni�enie po�rodku], by znale�� Ring Note. Naprzeciwko drzwi jest terrarium, w kt�rym panoszy si� jaka� jaszczurka [Koopy], a z drewnianego pr�ta zwisa ma�y, metalowy klucz - niestety, nie mo�esz go dosi�gn��. Skr�� w prawo i przejd� przez boczne drzwi do kuchni. Po�rodku kuchni jest jakby centralna szafa, w bocznych �cianach s� pomniejsze szafki. W jednej z nich znajdziesz �arcie dla jaszczurek - Koopy Food, a naprzeciwko Kloops Beer i Pureed Cramen. Okr��aj�c kuchnie, zauwa�ysz w powietrzu trzy Pier�cienie. Przypomnij sobie tre�� Ring Note - aby m�c korzysta� z opcji Save, lub Advice, musisz mie� Magic Rings. 

Wr�� do salonu. Kiedy wyjdziesz z kuchni, natkniesz si� na dam� z pistoletem. Jest to twoja przyjaci�ka, Telis. Dziewczyna ciska bro� na ziemi� i zabiera si� do czynno�ci wst�pnych. Precz z �apami! Pogadaj z ni�, a dowiesz si� kilku wa�nych sprawach. 

Telis p�jdzie do sypialni [wiadomo po co!], a ty we� porzucony przez ni� pistolet. Podejd� do drzwiczek terrarium [z lewej] i po�� na tacy Koopy Food. Okazuje si�, �e Kay'l po�wi�ci� sporo czasu na wytresowanie jaszczurki, kt�ra �wawo przynosi ci ma�y klucz. We� klucz i przejd� do sypialni. Na razie nie zwracaj uwagi na Telis, kt�ra natychmiast k�adzie si� na tapczanie [He! he!]. W szafce naprzeciwko drzwi znajdziesz policyjn� oznak� Kay'la [Kay'l Police Badge] i Pakiet Medyczny [Large Medkit], a w skrzyni pod �cian� jest recepta na pigu�ki nasenne [Sleeping Pill Prescription]. 

Przejd� do sali treningowej. Aby po�wiczy� walk� wr�cz, podejd� do terminalu, kt�ry si� opuszcza z sufitu. Wybierz poziom zr�czno�ci i powalcz z generowanym przez komputer nieprzyjacielem [ciosy pi�ci� to klawisze Q i W, kopniaki - o wiele skuteczniejsze, to klawisze A i S. Dodatkowe elementy mo�esz wprowadzi� kursorami kierunku]. Trenuj, dop�ki nie pojawi si� komunikat, �e osi�gn��e� ju� szczytow� form� w ataku i obronie. Wyjd� z sali treningowej i odwied� terminal Multiplanu, by si� zapozna� z zasadami tego schowka. Potem skieruj si� ku drzwiom wyj�ciowym. Przy opuszczaniu apartamentu pojawi si� Tesli i nast�pi rzewna scenka. Zjed� na ulic� i obejrzyj sobie [Examine] policyjn� oznak� Kay'la, aby si� dowiedzie�, gdzie jest kwatera S�u�b Bezpiecze�stwa [Security Headquarters]. 

Dotar�szy na miejsce, przejd� przez ulic� i odwied� poblisk� Aptek� [Drug Store]. B�dziesz tu m�g� dokonywa� zakup�w medycznych. R�b to, kiedy tylko b�dziesz m�g� i nie oszcz�dzaj na lekach - zawsze staraj si� by� w najlepszej formie [sprawdzaj energi� Kay'la na pozycji Characteristic w Sneak'u. Dobrze jest, je�li nabijesz do 200 pkt. - jedz�c i u�ywaj�c Pakiet�w Medycznych PM]. Na razie wejd� i daj panience za lad� Recept� na �rodek nasenny [Prescription]. We� �rodek i wyjd�. Skieruj si� w lewo i pogadaj z obywatelami wyleguj�cymi si� na �awkach. Dzi�ki takim rozmowom mo�esz si� sporo dowiedzie� o �wiecie, w jakim przysz�o ci �y�, wi�c za ka�dym razem korzystaj z tej mo�liwo�ci. Pogadawszy przekrocz ulic� [uwa�aj, by ci� nie przejechano] i wejd� do Kwatery SB - to ten gmach, przed kt�rym sterczy MECHANICZNY POLICJANT [Mechpol - Mecaguard].

Przejd� przez pierwsze drzwi i u�yj Oznaki przy czytniku obok drugich. Potem przejd� obok Mecaguarda w lewo albo w prawo i zn�w skorzystaj z windy. Naci�nij klawisz Akcji, by obejrze� panel windy. Zacznij od Biur Agent�w na poziomie 1-szym. 
Zajrzyj za drzwi z zielon� tabliczk� i pogadaj z przyjacielem Kay'la, Tarekiem. Podobny do kapitana Picarda ze Star Treku, prawda? Porozmawiawszy z nim, dowiesz si� o kilku ciekawych rzeczach. Za b��kitnymi drzwiami tkwi agent Boog, na razie tylko si� z nim przywitaj. Mo�esz co� ode� dosta�, ale nie za darmo. Odszukaj ��te drzwi, za kt�rymi jest sala odpoczynku. We� ze sto�u notatk� [Memo] i skorzystaj z automatu, by kupi� co� do �arcia i kubek Koilu. Wr�� do windy i podjed� na poziom 2-gi. Najpierw odszukaj drzwi z pomara�czow� tabliczk�. Wejd� do pustego biura i we� ulotk� [flyer] z biurka, a potem znajd� w prawej szufladzie tego� biurka Magic Ring. Otw�rz szafk� i we� talerzyk Podejrzanie Wygl�daj�cej Sa�atki.

Podejd� do czytnika kart przy drzwiach z niebiesk� tabliczk� [biuro Kay'la] i u�yj odznaki, by wej��. W rogu unosz� si� trzy Pier�cienie, wi�c mo�esz tu zapisa� gr�.
Zacznij od otworzenia szafki na prawo od biurka - drewnian� skrzynk� otw�rz, korzystaj�c z klucza znalezionego w terrarium. Wewn�trz pude�ka znajdziesz Staro�ytny Pergamin [Ancient Scroll]. W szufladzie po prawej stronie biurka jest 100 setek�w. 
Odpal Komputer, by uzyska� wgl�d w archiwum Kay'la. Wr�� na korytarz. Zajrzyj w drzwi Dena. Zamkni�te. Podejd� do ��tych drzwi, by pogada� z Sorkiem. Wracaj�c do windy zostaniesz wezwany do biura Kapitan Lei. Opu�� si� na poziom 4-ty i znajd� zielone drzwi. Przejd� obok stra�nik�w i Pot�nego Mecha i wejd� do biura szefa. Spotkanie nie przebiegnie w przesadnie przyjaznej atmosferze, ale dowiesz si� kilku nowych rzeczy. Kapitan Lea da ci nowe zadanie. Masz zbada� mieszkanie pewnej uwi�zionej i zameldowa� jej, co odkryjesz. Dostaniesz trzy przedmioty: rozkaz operacyjny [Mission Order Jenna 712], akta wi�niarki [Jenna 712 Detention Dossier] i klucz od mieszkania uwi�zionej [Jenna's Apartament Key]. We� wszystko, zanim si� odmeldujesz. Zajrzyj do swego biura, by zobaczy�, czy nie ma czego� nowego. 
Zjed� na ulic� i wezwij sw�j Slider, a potem podaj adres docelowy - przedtem obejrzyj Dossier Jenny. Wejd� do budynku i u�yj jej klucza w windzie. Przeszukaj salonik Jenny, by znale�� tabliczk� Chokovatu i kopi� Omikron News. 
Przeszukaj sypialni�. Niestety, znajdziesz tylko zamkni�t� szaf�. Jest tu te� dwoje drzwi prowadz�cych do toalety i klopika. Przeszukaj zlewozmywak [Action]. Znajdziesz ma�y kluczyk Jenny. Otw�rz nim szafk� Jenny w sypialni. Znajdziesz 20 setek�w, du�y Medkit i notatk� Jenny [Jenna's Note]. 
Wr�� do salonu i przyjrzyj si� �wiat�om na �cianie. Podejd� i znajd� [Action] ukryty prze��cznik. Jeszcze raz naci�nij klawisz Akcji. Podniesie si� ukryta p�yta w �cianie, ods�aniaj�c Decagun i dokumenty propagandowe [Propaganda Document]. 
Wyjd� z mieszkania zatrzymanej i wr�� do kwatery SB. Zjed� wind� do celi zatrzymanych na Poziomie 3-cim. Wejd� w czerwone drzwi i zatrzymaj si�, by wzi�� ulotk� reklamow� [Virtual Center Training Ad]. Pogadaj ze stra�nikiem, a po rozmowie pom�w z Szefem Aresztu, kt�ry zapyta ci� o rozkazy i ka�e stra�nikowi odprowadzi� do celi zatrzymanej. Id� za nim do czwartej celi na prawo. Wejd� i przes�uchaj Jenn�, kt�ra wygl�da ci na osob� niewinn�. Dowiesz si� o niej kilku rzeczy. W ko�cu spyta ci�, czy j� uwa�asz za winn�. Niewa�ne, co my�lisz o ca�ej sprawie, odpowiedz, �e nie. Wychodz�c z celi Jenny skr�� w prawo i zauwa� zestaw Pier�cieni. Mo�esz tu zapisywa� gr�. 
Po wyj�ciu z celi aresztu otrzymasz wiadomo�� od Telis. Dziewczyna zaprasza ci� na lunch i jest do�� przekonuj�ca - w ko�cu si� jej to udaje. Masz si� z ni� spotka� w restauracji na ulicy Tahira. Poczeka, wi�c przedtem za�atwimy kilka innych spraw.

Archiwum

Do archiwum mo�na si� dosta� na dwa sposoby - drog� �atw� i trudn�. �atwa droga oszcz�dzi ci troch� czasu. Id� do biura Kapitan Lei i z�� jej raport. Zanim wyjdziesz, poprosi ci� o szklank� Koilu. Zapraw Koil Pigu�kami Nasennymi i podaj pani kapitan zaprawiony nap�j. Kapita...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin