Adam nr 08-02.pdf

(11713 KB) Pobierz
STR OKLADKA
N r 8 ( 4 9 )
8 ' 2 0 0 2
I N D E K S 3 4 3 7 8 1
I S S N 1 4 2 5 - 4 5 5 7
C e n a 6 , 5 0 z ∏
( w t y m 7 % V A T )
105234590.011.png 105234590.012.png 105234590.013.png 105234590.014.png 105234590.001.png
105234590.002.png
na d∏oni, jacy jesteÊmy. Cia∏em. A jacy – duchem, charakterem? Jacy chcielibyÊmy,
aby byli nasi wymarzeni partnerzy? Jakich cech, cielesnych iosobowoÊciowych, naj-
cz´Êciej poszukujemy uinnych facetów? Jakie cechy dominujà wnas samych – podobne
czy inne? Jakimi przedstawiamy siebie w og∏oszeniach, a jakimi widzà nas poznawani
ch∏opacy? Piszemy ca∏à prawd´ czy troch´ idealizujemy – siebie itych wyÊnionych? Pro-
ponujemy Wam podczas wylegiwania si´ na pla˝y chwilk´ zastanowienia na ten temat.
Ca∏à robot´ jak zawsze odwaliliÊmy za Was. Pod kàtem najcz´Êciej u˝ywanych przy-
miotników przeanalizowaliÊmy og∏oszeniówk´ z drugiego kwarta∏u br. WypisaliÊmy
wszystkie okreÊlenia, jakimi autorzy opisali siebie oraz poszukiwanych facetów. Aby
nie utonàç w drobiazgach, grupowaliÊmy synonimy w jedno okreÊlenie-kategori´,
np. okreÊlenia: dobrze zbudowany, wysportowany, paker, typ sportowca, sporto-
wa sylwetka, chodzàcy na si∏owni´ – stanowià wnaszym zestawieniu jednà kate-
gori´. Wszystkich okreÊleƒ, w tym zbiorczych, w opisach siebie znaleêliÊmy 81
(u˝ytych 820 razy, Êrednio ka˝de 10 razy), awopisach poszukiwanych partne-
rów – 66 (u˝ytych 743 razy, Êrednio ka˝de 11 razy), z czego mo˝na wniosko-
waç, ˝e bardziej lubimy opisywaç siebie, amo˝e po prostu za opis siebie bie-
rzemy odpowiedzialnoÊç, natomiast partnerowi nie stawiamy zbyt wiele wa-
runków. Repertuar okreÊleƒ og∏oszeniowych nie jest wi´c specjalnie rozbu-
dowany, aokazuje si´ jeszcze skromniejszy, gdy obliczymy, ˝e w obu gru-
pach – okreÊleƒ w∏asnych icudzych – cz´Êciej ni˝ Êrednia u˝yto tylko 26 przymiot-
ników, stanowiàcych 32 i39,4% wszystkich okreÊleƒ i, odpowiednio, 78,3 i77,9% wszyst-
kich u˝yç. Przek∏adajàc to na j´zyk bardziej obrazowy, mo˝na powiedzieç, ˝e geje-og∏oszenio-
dawcy potrafià opisaç trzy czwarte swojego gejowskiego Êwiata przy pomocy çwierci setki s∏ów.
Tak, tak, oczywiÊcie, ˝e wog∏oszeniach nie chodzi opisanie kwiecistych poematów, sami mamy do niektórych
z Was pretensj´, ˝e zamiast mieÊciç si´ w granicach kuponu za∏àczajà zapisane drobnym maczkiem elaboraty. Zdajemy
sobie spraw´, ˝e wog∏oszeniach obowiàzuje j´zyk u˝ytkowy ibynajmniej nie zarzucamy Wam jego ubóstwa. Chodzi nam
tylko owy∏onienie spoÊród okreÊleƒ grupy absolutnych liderów. Z braku miejsca na szczegó∏owe zestawienia zrobimy to
∏àcznie dla okreÊleƒ siebie i okreÊleƒ partnera.
SpoÊród 52 (26 + 26) okreÊleƒ w obu czo∏ówkach powtarza si´ 15. I to jest w∏aÊnie ta supergrupa. Po zsumowaniu u˝yç
(w nawiasach) otrzymujemy nast´pujàcà kolejnoÊç: przystojny (125), m´ski (87), nieprzegi´ty i dobrze zbudowany (po
61), uczciwy (59), normalny (56), dyskretny (55), spoza Êrodowiska (51), sympatyczny (48), atrakcyjny (46), dobrze obda-
rzony (41), czysty (35), ow∏osiony (34), zdrowy (33), niezale˝ny (30). Absolutnym wi´c rekordzistà okazuje si´ przystojny,
doÊç mocno dystansujàc m´skiego! Z wnioskami ostro˝nie, bo „przystojny“ znaczy dla jednego zupe∏nie co innego, ni˝
dla drugiego. Dla jednych „m´ski“ to automatycznie „przystojny“, dla innych te okreÊlenia si´ wykluczajà, bo lubià oni
„pi´knà brzydot´“. Jedno jest pewne. W czo∏ówce znalaz∏y si´ okreÊlenia dotyczàce atrakcyjnoÊci fizycznej oraz cechy
sprzyjajàce tzw. spo∏ecznej mimikrze, czyli wtopieniu si´ w otoczenie. M´ski, nieprzegi´ty, normalny, dyskretny, spoza
Êrodowiska – czyli taki, który niczym si´ nie wyró˝nia ze statystycznej grupy m´˝czyzn. Po prostu zwyczajny facet. Ale to
nie wystarczy, musi on jeszcze byç atrakcyjny fizycznie. ˚adnej Ameryki nie odkryliÊmy, wi´kszoÊç z Was wie to od wie-
ków, ale co liczby, to liczby.
Jeszcze kilka uwag na marginesie. Gdy porównaç obecne og∏oszenia z tymi sprzed np. 10 lat, mo˝na zauwa˝yç drobne
ró˝nice. KiedyÊ, wydaje si´, cz´Êciej szuka∏o si´ dobrze obdarzonego, teraz jest to du˝o mniej wa˝ne od „zbudowanej“
sylwetki. Dawniej wi´cej ludzi deklarowa∏o poczucie humoru i „romantycznoÊç“, dzisiaj karier´ robià okreÊlenia: konkret-
ny, zdecydowany, niezale˝ny, wylansowane przez ch∏opaków za pieniàdze, dla których wszystkie te s∏owa znaczà to sa-
mo: „ten, który jest gotów p∏aciç“. Zarówno dawniej, jak i dzisiaj, nie brakuje „stàpajàcych twardo po ziemi“, „myÊlàcych
powa˝nie o˝yciu“ i„majàcych dobrze pouk∏adane w g∏owie“, aczkolwiek odpowiedzialny, powa˝ny, dojrza∏y kilkakrotnie
cz´Êciej ma byç partner – my wystarczy, ˝e b´dziemy (proporcjonalnie) sympatyczni, weseli i opaleni. Z biegiem lat nie
zmieni∏a si´ jeszcze jedna rzecz: higiena i dyskrecja sà nadal cz´sto wymieniane jednym tchem.
To jasne, ˝e chcemy si´ w og∏oszeniach pokazaç z jak najlepszej strony. Od
przystojnych i zbudowanych, uczciwych i m´skich, niezale˝nych i konkret-
nych a˝ si´ roi. Tylko jedna osoba napisa∏a osobie, ˝e jest biedna, tylko jed-
na przyzna∏a si´ do „przeci´tnej urody“, nieÊmia∏ych uzbiera∏o si´ „a˝“ pi´ç.
Je˝eli jest tak dobrze, to dlaczego jest tak êle? Je˝eli wszyscy jesteÊmy m´-
scy, to skàd si´ biorà przegi´ci, których ztakim zapa∏em wykluczamy? Pomy-
Êlcie otym wpromieniach sierpniowego s∏oƒca. JeÊli wygrzewacie si´ akurat
na gdaƒskich Stogach, koniecznie si´gnijcie po „ADAMA FOTO“, by porów-
naç Wasze prze˝ycia ze Stogów z prze˝yciami Andrzeja i KrzyÊka. Na bywal-
ców innych pla˝ i w ogóle na wszystkich czekajà tam nowe, letnie dzia∏y
i ostre S/M w wykonaniu Dresmastera.
Magazyn tylko dla doros∏ych
WYDAWCA: SOFTLAND,
skr. poczt. 25, 60-972 Poznaƒ 1
tel. 0602 243891 (12.00-18.00)
e-mail:softland@poznan.multinet.pl
Sekretariat: Jan Laskowski
Redaguje zespó∏
Indeks: 343781, ISSN: 1425-4557
Redakcja
3
T rwa lato, pe∏ne pla˝e, wtym naturystyczne, uwielbiane przez gejów. Na nich widaç jak
105234590.003.png
Êcie o hotel z ge-
jowskich marzeƒ,
czyli taki, w którym pier-
dolenie odchodzi w ka˝-
dym pokoju i w którym
ch∏opacy jak marzenie
przebiegajà ze stojàcymi
fiutami po korytarzach.
Tego hotelu nie trzeba
ju˝ sobie wyobra˝aç –
dzi´ki wytwórni gejow-
skich filmów porno Caz-
zo Film Berlin sta∏ si´ on
bowiem rzeczywistoÊcià. W „Cazzo
Hotel”, bo tak w∏aÊnie nazywa si´ ów
nowy film, wyre˝yserowany przez
Jörga Andreasa, wystàpili m. in.: Eric
Finnegan, Christophe Blanc, Justin,
Kyper. Jako ˝e Cazzo ma oko do do-
boru bardzo przystojnych modeli, na-
le˝y zaufaç ich gustowi. Co dzieje si´
w filmie? Sceneria jest niezwykle
sprzyjajàca. Rzecz dzieje si´ bowiem
latem, na wybrze˝u s∏onecznej Italii.
W hoteliku kr´ci si´ dziesi´ciu napa-
lonych facetów. Wyobra˝acie sobie t´
atmosfer´? Luêne bokserki, a w nich
stojàce fiuty zajebistych ch∏opaków
snujàcych si´ bez celu po koryta-
rzach. Zresztà mo˝na sobie wyobra-
ziç w tej sytuacji przeró˝ne sceny.
Christophe, manager hotelu, jest
strasznie napalony. Trudno zresztà
mu si´ dziwiç, skoro otaczajà go tak
podniecajàce samce. Czuje, ˝e w tej
sytuacji tu i teraz musi si´ spuÊciç,
musi ulaç troch´ swojej spermy. Jego
fiut jest twardy. No i mo˝ecie si´ do-
myÊliç, do czego dochodzi w efekcie
takich sytuacji. Ni mniej, ni
wi´cej, tylko na ty∏ach budyn-
ku, w hotelowych ogrodach, ma
miejsce zajebista orgia. No do-
brze. Nazwijmy to seks-party,
bo do hotelu bardziej to chyba
pasuje. G∏odne usta wyposz-
czonych ch∏opaków w∏aÊnie
tam dobierajà si´ do kutasa
managera i oczywiÊcie po d∏u-
giej zabawie ten spuszcza si´
swojà g´stà, bia∏à lawà. Ale jak
dobrze wiecie, g∏odne bywajà
nie tylko usta, ale tak˝e dupy,
w zwiàzku z czym
g∏odna dupa jed-
nego z ch∏opaków
przyjmuje w sie-
bie nabrzmia∏ego
i ogromnego kuta-
sa managera. Ten
jebie ostro. Wyda-
je si´, ˝e ten ma-
raton seksu nigdy
si´ nie skoƒczy.
Wreszcie pojawia
si´ Eric, pracow-
nik hotelu. Oczy-
wiÊcie, jak to m∏ody pracownik
iwdodatku blondynka, pope∏nia jakiÊ
niewybaczalny b∏àd w obs∏udze. No
i jaka jest kara w tej sytuacji? Musi
daç ty∏ka po∏owie goÊci hotelu. W∏a-
Êciwie to szkoda, ˝e nie wszystkim,
ale tego pewnie nawet doskonale wy-
trenowany aktor by nie zdzier˝y∏. Eric
jest idealnà ofiarà dla tylu samców.
Zresztà fabu∏a filmu nie jest a˝ tak
istotna, jak w wi´kszoÊci filmów por-
no, gdzie bardzo cz´sto wykorzystuje
si´ motyw hotelu. Doskonale pami´-
tamy zajebiste sceny z motelu w fil-
mie Titan Media „Easy Inn No Vacan-
cy“. Ale czy tego rodzaju sceny mogà
odbywaç si´ tylko na filmach porno?
Chyba jednak nie do koƒca. Byç mo˝e
nie z takà intensywnoÊcià, ale do po-
dobnych scen dochodzi w hotelach
dla gejów. My sami byliÊmy tego
Êwiadkami w Amsterdamie, gdzie
w gejowskich dzielnicach funkcjonujà
hotele specjalnie dla nas. Nie musi-
my Wam chyba opowiadaç, jakie fan-
tastyczne kurestwo ma tam miejsce...
trafi. Has∏o to rzeczywiÊcie si´
sprawdza. Czy ktoÊ ma jeszcze wàt-
pliwoÊci, o czym myÊlimy? Chodzi nam
oczywiÊcie o seks. Po tym jak czescy ch∏opcy zrobili zawrotnà
karier´ w filmach W. Higginsa i albumach Bel Ami , zdaje si´
nadchodziç era Polaków. Zresztà wcale si´ temu nie dziwimy,
bo w czym niby jesteÊmy gorsi od Czechów? Do tej pory Pola-
cy w filmach porno wyst´powali okazjonalnie i bardzo rzadko.
Nie robili te˝ wielkich Êwiatowych karier w tej bran˝y. Ale ju˝
wkrótce mo˝e si´ okazaç, ˝e jest inaczej, i to za sprawà 21-let-
niego przystojniaka o imieniu Marek. Jak zawsze w przypadku
pornogwiazdorów, nie do koƒca wiadomo, czy to imi´ jest
prawdziwe, ale przyjrzyjcie si´
tej twarzy uwa˝nie, bo mo˝e
ktoÊ z Was wylàdowa∏ z nim
kiedyÊ w ∏ó˝ku. JeÊli tak, to
pewnie macie powód do dumy,
poniewa˝ Marek wyrós∏ na
gwiazd´ filmów porno. Pewnie
kiedyÊ w koƒcu go w nich zo-
baczycie. Mamy szczerà na-
dziej´, ˝e ch∏opak zrobi za-
wrotnà karier´, i tego mu te˝
˝yczymy. Popatrzcie zresztà
sami, jak to si´ kr´ci. Najwi´cej filmów porno o tematyce ge-
jowskiej powstaje w USA i tam w∏aÊnie dzia∏ajà takie wytwór-
nie, jak Falcon Studio, Adam Gay Video, Titan Media. Ka˝da
z nich wylansowa∏a swoje gwiazdy, choç cz´Êç ch∏opaków nie
podpisuje kontraktu na wy∏àcznoÊç i jest obecna w filmach
wielu firm. Nam najbardziej pasujà oczywiÊcie filmy produkcji
Titan Media, w których wyst´pujà zajebiÊci faceci. Francja da-
∏a si´ poznaç dzi´ki filmom Ca-
dinota i wyjàtkowemu doboro-
wi ch∏opaków, którzy w tych fil-
mach wyst´powali. Najbardziej
znanym brytyjskim gwiazdo-
rem porno jest Aiden Show, i to
nie tylko dzi´ki swoim filmom,
ale tak˝e poprzez swój skom-
plikowany, tragiczny ˝yciorys.
Niemcy równie˝ mogà poszczy-
ciç si´ znakomitym dorobkiem,
a firma Cazzo jest tylko jednym
przyk∏adem. Ostatnio najbar-
dziej wzi´tym rynkiem porno-
modeli sta∏y si´ Czechy, mo˝e
wi´c pora wreszcie na Polsk´? Przecie˝ po ulicach kr´ci si´
tylu fajnych ch∏opaków...
fot. Cazzo Film Berlin
4
C hodzi nam oczywi-
K toÊ kiedyÊ powiedzia∏, ˝e Polak po-
105234590.004.png 105234590.005.png 105234590.006.png 105234590.007.png
IT TAKES A MAN
art. nr B-37 - 49,00 z∏
W tym filmie nie zobaczycie nic, cze-
go ju˝ byÊcie nie widzieli, ale co mo-
˝ecie przecie˝ oglàdaç na okràg∏o.
Produkcja przeci´tnej d∏ugoÊci, za-
wiera cztery sceny, wszystkie w bez-
piecznych wn´trzach. Powtórki zna-
nych uj´ç: dwóch facetów siedzi na
kanapie, o czymÊ rozmawiajà, w pewnym momencie je-
den k∏adzie r´k´ na kolanie drugiego, drugi odpowiada
przysuni´ciem si´ do tamtego, poca∏unek, wzajemne
rozpinanie rozporków, wymienny oral na siedzàco, stop-
niowe Êciàganie ciuchów, w koƒcu anal, najcz´Êciej te˝
wzajemny. Albo rzecz zaczyna si´ od siedzenia przy sto-
le, jeden wstaje, jego rozporek znajduje si´ na wysoko-
Êci twarzy tego jeszcze siedzàcego, który oczywiÊcie b´-
dzie obciàga∏ jako pierwszy. O szerokim ∏o˝u nie ma na-
wet co pisaç, bo widzieliÊcie ich ju˝ mnóstwo. Pewnym
urozmaiceniem, choç te˝ nienowym, jest scena trzecia,
gdy dwóch menów robiàcych sobie dobrze w pozycji
„69“ podglàda stojàcy w drzwiach trzeci i wali konia. Je-
den z pary w scenie pierwszej ma – przy standardowej
d∏ugoÊci – bardzo grubego kutasa. Film dla lubiàcych fa-
cetów dojrza∏ych i ow∏osionych, a tak˝e dla znudzonych
gwiazdami pierwszej jasnoÊci – Strykerami, Deanami,
Donovanami. Tutaj zobaczycie m. in. Danny’ego Chan-
ce’a, Brandona Steela, Chrisa Banksa, Sweeta William-
sa, Matta Idle’a.
LEATHER TEDDY
art. nr B-35 - 49,00 z∏
Ten film wielu z Was ma ju˝ na swo-
ich pó∏kach, bo nie jest on w Polsce
supernowoÊcià. Jest u nas sprzeda-
wany pod tytu∏em „Skórzak Teddy“,
choç Teddy to nie tylko imi´ m´skie,
ale tak˝e... miÊ-maskotka ( teddy be-
ar) albo – ∏obuz, hultaj, specjalista
od rozrób (teddy boy). Skórzacy rze-
czywiÊcie na pierwszy rzut oka wyglàdajà na groênych
rozrabiaków, ale przy bli˝szym kontakcie okazujà si´ do-
brymi, ciep∏ymi miÊkami. Tu oglàdamy ich w skórzanym
lokalu, gdzie nie brakuje ˝adnych akcesoriów uprzyjem-
niajàcych skórzany seks: ringów na kutasy i jaja, kamize-
lek, buciorów, czapek z daszkami, kasków i pejczy. Sà
tak˝e, przy okazji, bardzo dla niektórych podniecajàce
d˝insy z mnóstwem dziur i naci´ç. Jednak uprzedzamy
tych, którzy po skórzanym seksie spodziewajà si´ S/M.
Tu go nie ma. Sà skórzane buty, ale nie ma ich lizania.
Jest spanking, ale krótki i delikatny. Pejcz zaÊ s∏u˝y nie
do ch∏osty, ale do ∏askotania skóry. Dlatego ca∏y ten seks
odbywa si´ – niektórzy tak to odbiorà – troch´ na niby.
Za to chuje sà naprawd´ pokaêne, a faceci te˝ dobrze
zbudowani: Wes Daniels, Danny Kamon, Deven, Mark
Steele, Johnny Rey, Patrick Ives, Chip Matthews, Tom
West.
ABY OTRZYMAå KASET¢ (LUB DVD) WYSTARCZY WYS¸Aå
ZAMÓWIENIE NA ADRES: FH. „RAGRA“, SKR. POCZT. 354,
00-950 WARSZAWA 1, PODAJÑC: TYTU¸, DAT¢
URODZENIA ORAZ ADRES. PODANE CENY NIE ZAWIERAJÑ
KOSZTÓW WYSY¸KI. T e l . 0 - 6 0 6 5 7 4 2 9 4
e - m a i l : r a g r a @ k k i . n e t . p l
5
105234590.008.png 105234590.009.png 105234590.010.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin