zarządzanie oświatą.doc

(21 KB) Pobierz
1

1. podstawowe funkcje promocji str. 22

2. narzędzia promocji str. 26

3. etapy kształtowania wizerunku szkoły

4. odbiorcy - wew i zew

5. czynniki wpływające na działania promocyjne, prowadzone przez szkoły str.30

6. cele działań promocyjnych

7. tożsamość szkoły a wizerunek szkoły

8. etapy budowy wizerunku szkoły - model DPR - str.39

9. przepisy prawne, sponsoring a mecenat,

10. jak kosciół, media, absolwenci, rodzice, nauczyciele promuja szkołe ? (np drzwi otwrte, ankieta) jaki tego cel?

11. jakie osoby ida promować szkołe?

12. jakie usługi mogą świadczyć szkoły by promować ? ( np wypozyczac sale, jedzenie w szkole)

1 rozdział " podstawy promocji szkoły " książki pt. " :"promocja szkoły w środowisku lokalnym" Zeller + karta nauczyciela, kodeks pracy statuty

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin