Załącznik nr 1/1
strona 5/stron 5
A1ETwp4.18-00102 Ocena personelu - formularze MAC
pomiędzy
Imię i nazwisko __________________________________________________________
Pracownik / Dział
a
Imię i nazwisko ___________________________________________________________
Przełożony / Służba / Dział
Dnia _________________________________
Data poprzedniej rozmowy ________________________________
Przełożony N + 2 Kierownik HUR
_____________ _____________ ________________ ______________ ____________________
Służba - Dział Data Podpis Data Podpis
Część 1: CELE
1. Zatrudniony jako __________________________________________________
nazwa stanowiska
Krótki opis zakresu obowiązków i/ lub dziedzin, za które pracownik jest odpowiedzialny.
2. Osiągnięte cele/ zadania wykonane w okresie
od ___________________________ do _______________________________
Cele główne Omawianie osiągniętych celów / wykonanych zadań
np. stopień, w jakim cele zostały osiągnięte, odnotowane rozbieżności, okoliczności, na które pracownik miał / nie miał wpływu.
3. Wspólne ustalone cele na przyszły okres
od _____________________________ do ________________________________
Cele Rady i uwagi przełożonego
4. Dotychczasowe działania służące utrzymaniu i zwiększeniu zdolności do wywiązania się z obowiązków.
Na przykład: Uczestniczył w kursach zawodowych, w szczególnych pracach lub projektach, radził się przełożonych w zakresie sposobów postępowania lub kwestiach zawodowych / technicznych.
5. Przewidywane działania służące utrzymaniu / zwiększeniu zdolności pracownika do wywiązywania się z przyszłych obowiązków.
Na przykład : Kto jest odpowiedzialny Ostateczny termin
6. Dodatkowe uwagi przełożonego
Na przykład: odnoszące się do wyników oceny realizacji zadań; do perspektyw przyszłego rozwoju;
do ewentualnego spotkania na temat rozwoju pracownika, jeśli istnieje taka potrzeba.
7. Dodatkowe uwagi pracownika
Na przykład : odnoszące się do oceny realizacji zadań, perspektyw i kierunków dalszego rozwoju zawodowego. Jeśli uważa się to za wskazane, można ustalić spotkanie na ten temat.
Część 2: KRYTERIA OCENY
2a. Kryteria oceny odnoszące się do wszystkich pracowników:
Nigdy
nie osiąga
Rzadko
osiąga
Często
Zawsze
wykracza
Skuteczność:
Realizować zadania terminowo w sposób uporządkowany i planowy
Jakość wykonywanej pracy:
Stosować się do wysokich standardów jakości
Radzenie sobie:
Wykonywać zadania w niesprzyjających warunkach
Elastyczność:
Skutecznie działać przy zmianie zadań i warunków pracy
Inicjatywa:
Być zdolnym do samodzielności i inicjatywy
Zdolność rozwiązywania problemów:
Rozpoznawać i rozwijać możliwości nowych rozwiązań
Uwzględnianie szerszej perspektywy:
Zdawać sobie sprawę z konsekwencji działań / rozwiązań w odniesieniu do szerokiego zakresu problemów organizacyjnych i sektorów działania
...
kaska.vp