KSIĘGA JASZCZURA
Nieoficjalny dodatek do Warhammer Fantasy Roleplay, odkrywający wszelkie tajemnice zimnokrwistych mieszkańców Lustrii i Południowych Krain.
Spis treści
Rozdział pierwszy – Jaszczuroludzie
Pochodzenie jaszczuroludzi
Wygląd zewnętrzny jaszczuroludzi
Psychika jaszczuroludzi
Historia
Rozdział drugi – społeczeństwo Jaszczuroludzi
Jaszczuroludzie w służbie Slannów
Wielkie miasta w Lustrii i Południowych Krainach
Wolne Plemiona Jaszczuroludzi
Hierarchia w miastach Slannów
Hierarchia w wolnych plemionach
Prawo
Samice Jaszczuroludzi
Język
Kultura
Stosunek do innych ras
Ekonomia
Religia
Rozdział trzeci – Jaszczuroludzie jako Bohaterowie Graczy
Tabela tworzenia postaci
Specjalne właściwości rasy
Wiek
Ilość umiejętności na wiek
Punkty przeznaczenia
Losowe wybranie plemienia
Rozdział czwarty – jaszczuroludzkie profesje i umiejętności
Klasa zawodowa
Profesje wojownika
Profesje rangera
Profesje uczonego
Jaszczuroludzkie umiejętności
Tabele umiejętności
Rozdział piąty – podstawowe profesje wojownika
Banita
Najemnik
Żołnierz
Robotnik
Oszczepnik
Rozdział szósty – podstawowe profesje rangera
Przepatrywacz
Obserwator
Myśliwy
Drwal
Traper
Tragarz
Rozdział siódmy – podstawowe profesje uczonego
Czeladnik
Skryba
Nowicjusz
Uczeń szamana
Rozdział ósmy – profesje zaawansowane
Kapłan
Szaman
Gadzi jeździec
Strażnik świątyni
Kapitan najemników
Zwiadowca
Rzemieślnik
Kupiec
Członek rady plemiennej
Wódz plemienia
Balistyk
Odkrywca
Strzelec
Rozdział dziewiąty – plemię Aerolatl
Historia plemienia
Opis plemienia
Tabela profesji Aeroatl
Szamani Aeroatl
Specjalne profesje
Pterant
Podniebny Kadet
Podniebny jeździec
Podniebny mistrz
Występowanie
Wielki Wódz plemienia
Rozdział dziesiąty – plemię Carnivocl
Tabela profesji Carnivocl
Nadrzewny wojownik
Łowca głów
Drapieżnik
Rozdział jedenasty – plemię Quendu
Tabela profesji Quendu
Opiekun Stegadonów
Stegadoński wojownik
Rozdział dwunasty – plemię Eldaquate
...
reyman3