STUDIUM PRZYPADKU – opis i interpretacja
personalia – bez podawania nazwiska, wystarczy imię i wiek dziecka
1. POZIOM PRZYSTOSOWANIA – wybrane zaburzenia w funkcjonowaniu społecznym
2. SYMPTOMY (skargi) – napięcie, apatia, bóle głowy, poczucie osamotnienia, tendencja do agrawacji
3. GŁÓWNE POTRZEBY
4. OBRAZ ŚWIATA
5. OBRAZ SIEBIE
6. REAKCJE NA STRES – mechanizmy obronne
7. KONTROLA EMOCJONALNA – silna, zahamowana ekspresja negatywnych emocji na zewnątrz
8. IDENTYFIKACJA SEKSUALNA – konflikty w tym obszarze, niepewność siebie w roli płciowej
9. RELACJE INTERPERSONALNE – dominacja vs. submisja
10. MOCNE STRONY O.B. – ma wgląd we własne emocje, uzdolniony, dobrze współpracuje, dobrze przystosowany zewnętrznie
11. SUGESTIE DIAGNOSTYCZNE – zaburzenia z obszaru psychozy, nerwicy; przedłużona reakcja adaptacyjna; osobowość agresywna
12. WSKAZANIA DO TERAPII - zmniejszyć kontrolę, trening asertywności, uzyskanie zgody wewnętrznej na zmiany
! powyższe punkty podyktowała nam dyrektorka z MOSu; jest to podobno bardzo pogłębiona analiza indywidualnego przypadku... możliwe że my nie musimy tego robić tak starannie.. !
Kinnniaa