cc faq.txt

(1 KB) Pobierz
Modyfikacje

Silnik:
C20XE czyli 2.0 16V Opla
Modyfikacje g�owicy: seria COSCAST

Modyfikacje bloku: seria

Uk�ad dolotowy: zako�czone
, filtr so�kowy

Uk�ad wydechowy: zako�czone
seria c20xe
Uk�ad wtryskowy: zako�czone
pompa kadett gsi 16V



Uk�ad ch�odzenia: zako�czony
ch�odnice 2 x fiat Cinquecento

Uk�ad nap�dowy
Skrzynia bieg�w F20

Zawieszenie:seria


Masa 758kg z kompletnym wnetzrem

Osi�gi ~ok 6-7s @100 (brak trakcji)

http://www.youtube.com/watch?v=ckvwVmVcsBE

wszystko dzia�a pr�cz ogrzewania.... niezmie�ci�o sie 

-p�osie dorabiane.... czyli spawane z 4szt 2szt po po�owie opla i fiata, piasty zosta�y z CC

jako ciekawoste dodam ze przegub oplowski pasuje pod piaste z fiata, choc ja zostawi�em przeguby zewnetrzne z CC


FQA:

-Jak z podluznicami? nie trzba bylo ciac?
 tak, prawa ca�a zrobiona na nowo

-gratuluje pomys�u pozostawienia seryjnego zawiasu. Heble tez sa z 900?
-nie, z 700-ki daje rady-to� to Fiat 

-WOW !! Potw�r... Jak to si� prowadzi ?? Nie zarzuca tak lekkiej dupki w por�wnaniu do przodu ?
-pewnie nie zarzuca bo nie skr�ca smile.gif ci�ki prz�d + lekki ty� = mega podsterowno��.
 Ty�em by zacz�� zarzuca� dopiero z mocn� szper�, oczywi�cie je�li przednie zawieszenie da jej rad�.

-Silnik od gory schowany pod maske a ciekawe jak to wyglada od spodu.Przeciez ten silnik jest sporo 
 wyzszy od seryjnego motoru. 
-nie jest zle... jest 3cmm ni�ej ni� mocowania wahaczy 





wiecej  na:
 http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=71405



 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin