Modyfikacje Silnik: C20XE czyli 2.0 16V Opla Modyfikacje g�owicy: seria COSCAST Modyfikacje bloku: seria Uk�ad dolotowy: zako�czone , filtr so�kowy Uk�ad wydechowy: zako�czone seria c20xe Uk�ad wtryskowy: zako�czone pompa kadett gsi 16V Uk�ad ch�odzenia: zako�czony ch�odnice 2 x fiat Cinquecento Uk�ad nap�dowy Skrzynia bieg�w F20 Zawieszenie:seria Masa 758kg z kompletnym wnetzrem Osi�gi ~ok 6-7s @100 (brak trakcji) http://www.youtube.com/watch?v=ckvwVmVcsBE wszystko dzia�a pr�cz ogrzewania.... niezmie�ci�o sie -p�osie dorabiane.... czyli spawane z 4szt 2szt po po�owie opla i fiata, piasty zosta�y z CC jako ciekawoste dodam ze przegub oplowski pasuje pod piaste z fiata, choc ja zostawi�em przeguby zewnetrzne z CC FQA: -Jak z podluznicami? nie trzba bylo ciac? tak, prawa ca�a zrobiona na nowo -gratuluje pomys�u pozostawienia seryjnego zawiasu. Heble tez sa z 900? -nie, z 700-ki daje rady-to� to Fiat -WOW !! Potw�r... Jak to si� prowadzi ?? Nie zarzuca tak lekkiej dupki w por�wnaniu do przodu ? -pewnie nie zarzuca bo nie skr�ca smile.gif ci�ki prz�d + lekki ty� = mega podsterowno��. Ty�em by zacz�� zarzuca� dopiero z mocn� szper�, oczywi�cie je�li przednie zawieszenie da jej rad�. -Silnik od gory schowany pod maske a ciekawe jak to wyglada od spodu.Przeciez ten silnik jest sporo wyzszy od seryjnego motoru. -nie jest zle... jest 3cmm ni�ej ni� mocowania wahaczy wiecej na: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=71405
simon3754