Etapy pracy.doc

(499 KB) Pobierz
Etap 1 – Mapa i jednostka testowa cz1

Wersja Beta 1.0

 

 

Etap 1 – Mapa i jednostka testowa cz1.    13-23.08.12

 

- pierwszy surowiec RU

 

- kod formujący z kafelek 40/40px teren planety w określonym rozmiarze(testowa 1000/1000px)

 

- wygenerowanie losowo obiektów mapy typu: drzewo, owoc czy kamień i rozmieszczenie ich według schematu stref klimatycznych

 

- utworzenie jednostki testowej(w bazie o nazwie-budownicza),która będzie mogła poruszać się po mapie poprzez zaznaczanie jej LPM a następnie klikanie na wybrany obszar

 

- możliwość ścinania drzew i dodawanie za to do surowca o nazwie RU

 

- dodanie nad jednostką pasku życia-Hp

 

- w momencie kiedy jednostka porusza się po kaflu następuje jej zmęczenie -1%Hp/kafel

 

- zbieranie owoców powoduje iż jednostka zyskuje punkty Hp(owoc/ 10% = Hp)

 

- kiedy Hp jednostki osiągnie 0% wtedy ona umiera.

 

- kiedy owoc zostanie zjedzony przez jednostkę na jego miejsce po pewnym czasie pojawi się nowy

 

 

 

Etap 2 – Mapa i jednostka testowa cz2.

 

- dodanie efektu animowanych chmur z obrazków png

 

- napisanie kodu odpowiedzialnego za tworzenie cieni dla obiektów na mapie(4 kierunki cienia)

 

- mini mapa po prawej stronie(każda jednostka jest widoczna na mini mapie oznaczonym niebieskim kolorem-kropka 2px, mini mapa podzielona na 4 mniejsze obszary do klikania i szybkiego odnajdywania jednostek

 

- zwierzęta jako jednostki-boty(na tym etapie tylko poruszanie się po mapie)

 

- tryb nocy i dnia na mapie

 

- Data( 1minuta czasu rzeczywistego odpowiada 1h w grze) NOWE

 

 

 

Etap 3 – Mapa i Budynki cz1.

 

- dodanie podstawowego budynku na starcie o nazwie ,,Centrum Dowodzenia’’

(Od razu po rejestracji gracz na planecie ma ten budynek. Kolonizacja planety-aby móc na nowej planecie po dotarciu budować trzeba postawić go)

 

- budowanie tylko na kaflach gdzie nie ma żadnych obiektów

 

- kilka budynków testowych(c.dowodzenia, kopalnia I typu, c.naukowe, f. jednostek)

 

- opracowanie schematu kosztowego – zależności koszty budowy a czas(100 ru =10s)

 

- przerywanie budowy anulowanie

 

- kolejka budowy do 3 konstrukcji

 

- wydobywanie surowców(kopalnia I typu – pierwszy poziom daje 100 RU/h a kolejny 2 razy więcej od poprzedniego)

 

- informacja o wydajności kopalni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etap 4 – Badania  cz1.

 

- Technologia wydobywcza(podwyższa wydobycie w zależności od poziomu)

 

- kondycja (zwiększa o każdy poziom szybkość poruszania się jednostek o 10% oraz o5% zmniejszania męczenia się)

 

- nanoboty(skracają z każdym poziomem czas budowy budynków)

1 poziom = +  5%

2 poziom = +10%

3 poziom = +15% itp.

 

 

Etap 5 – Pierwszy układ planetarny cz1.

 

- układ planetarny oparty o plansze mapy(kafla o nazwie ,,trawa’’ zastąpiona przestrzenią o nazwie ,,kosmos’’, pojawienie się obrazków planet o rozmiarze 160/160px, gwiazd 320/320px

 

- orbitowanie planet w formie animacji  w 4 fazach cieni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etap 6 – Statki kosmiczne cz.1

 

- dodanie nowego budynku o nazwie fabryka części, port kosmiczny, stacja kosmiczna, generator antymateryjny)

 

- pierwsze moduły dla statków

 

1. napęd jonowy

2. napęd plazmowy

3. pancerz

4. mostek

5. zbiornik paliwa(pojemność 500 antymaterii)

6. moduł manewrowy

7. kajuta(max.2 jednostki do zabrania)

 

- nowe badania:

 

1. napęd jonowy

2. napęd plazmowy

3. pancerz

4. mostek

5. zbiornik paliwa

6. moduł manewrowy

 

 

Etap 7Rejestracja i logowanie

 

- nowe typu planet(wulkaniczna, lodowa, toksyczna i pustynna)

 

- rejestracja i jej pola(login, hasło, emaila, rasa, kolor,)

 

- logowanie

 

 

 

Etap 8Układ planetarny cz2.

 

- stworzenie pierwszej galaktyki(każdy układ powinien posiadać maksymalnie 3planety)

 

- każde nowe konto założone przez gracza zostaje wygenerowane na pustą planetę

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin