Wersja Beta 1.0
Etap 1 – Mapa i jednostka testowa cz1. 13-23.08.12
- pierwszy surowiec RU
- kod formujący z kafelek 40/40px teren planety w określonym rozmiarze(testowa 1000/1000px)
- wygenerowanie losowo obiektów mapy typu: drzewo, owoc czy kamień i rozmieszczenie ich według schematu stref klimatycznych
- utworzenie jednostki testowej(w bazie o nazwie-budownicza),która będzie mogła poruszać się po mapie poprzez zaznaczanie jej LPM a następnie klikanie na wybrany obszar
- możliwość ścinania drzew i dodawanie za to do surowca o nazwie RU
- dodanie nad jednostką pasku życia-Hp
- w momencie kiedy jednostka porusza się po kaflu następuje jej zmęczenie -1%Hp/kafel
- zbieranie owoców powoduje iż jednostka zyskuje punkty Hp(owoc/ 10% = Hp)
- kiedy Hp jednostki osiągnie 0% wtedy ona umiera.
- kiedy owoc zostanie zjedzony przez jednostkę na jego miejsce po pewnym czasie pojawi się nowy
Etap 2 – Mapa i jednostka testowa cz2.
- dodanie efektu animowanych chmur z obrazków png
- napisanie kodu odpowiedzialnego za tworzenie cieni dla obiektów na mapie(4 kierunki cienia)
- mini mapa po prawej stronie(każda jednostka jest widoczna na mini mapie oznaczonym niebieskim kolorem-kropka 2px, mini mapa podzielona na 4 mniejsze obszary do klikania i szybkiego odnajdywania jednostek
- zwierzęta jako jednostki-boty(na tym etapie tylko poruszanie się po mapie)
- tryb nocy i dnia na mapie
- Data( 1minuta czasu rzeczywistego odpowiada 1h w grze) NOWE
Etap 3 – Mapa i Budynki cz1.
- dodanie podstawowego budynku na starcie o nazwie ,,Centrum Dowodzenia’’
(Od razu po rejestracji gracz na planecie ma ten budynek. Kolonizacja planety-aby móc na nowej planecie po dotarciu budować trzeba postawić go)
- budowanie tylko na kaflach gdzie nie ma żadnych obiektów
- kilka budynków testowych(c.dowodzenia, kopalnia I typu, c.naukowe, f. jednostek)
- opracowanie schematu kosztowego – zależności koszty budowy a czas(100 ru =10s)
- przerywanie budowy – anulowanie
- kolejka budowy do 3 konstrukcji
- wydobywanie surowców(kopalnia I typu – pierwszy poziom daje 100 RU/h a kolejny 2 razy więcej od poprzedniego)
- informacja o wydajności kopalni
Etap 4 – Badania cz1.
- Technologia wydobywcza(podwyższa wydobycie w zależności od poziomu)
- kondycja (zwiększa o każdy poziom szybkość poruszania się jednostek o 10% oraz o5% zmniejszania męczenia się)
- nanoboty(skracają z każdym poziomem czas budowy budynków)
1 poziom = + 5%
2 poziom = +10%
3 poziom = +15% itp.
Etap 5 – Pierwszy układ planetarny cz1.
- układ planetarny oparty o plansze mapy(kafla o nazwie ,,trawa’’ zastąpiona przestrzenią o nazwie ,,kosmos’’, pojawienie się obrazków planet o rozmiarze 160/160px, gwiazd 320/320px
- orbitowanie planet w formie animacji w 4 fazach cieni
Etap 6 – Statki kosmiczne cz.1
- dodanie nowego budynku o nazwie fabryka części, port kosmiczny, stacja kosmiczna, generator antymateryjny)
- pierwsze moduły dla statków
1. napęd jonowy
2. napęd plazmowy
3. pancerz
4. mostek
5. zbiornik paliwa(pojemność 500 antymaterii)
6. moduł manewrowy
7. kajuta(max.2 jednostki do zabrania)
- nowe badania:
5. zbiornik paliwa
Etap 7 – Rejestracja i logowanie
- nowe typu planet(wulkaniczna, lodowa, toksyczna i pustynna)
- rejestracja i jej pola(login, hasło, emaila, rasa, kolor,)
- logowanie
Etap 8 –Układ planetarny cz2.
- stworzenie pierwszej galaktyki(każdy układ powinien posiadać maksymalnie 3planety)
- każde nowe konto założone przez gracza zostaje wygenerowane na pustą planetę
arkadiusz193