Pogromcy-Stresow.pdf

(456 KB) Pobierz
104394458 UNPDF
1
104394458.003.png
Ententa – Strategia Twoich Zysków
„Kapitan do maszynowni. Cała naprzód!”
Ty jesteś kapitanem, bo Ty wyznaczasz kurs. Sam
najlepiej wiesz, Ŝe nie ma biznesu bez ryzyka, skoro masz
dość odwagi i kreatywności, by zarządzać firmą, zamiast –
jak inni – wciąŜ tylko narzekać, nie próbując pomóc
fortunie.
Na rynku robi się coraz ciaśniej, z kaŜdym dniem
przybywa konkurencji agresywnej i wyedukowanej na
harvardzką modę.
Czas obecnego rozwoju gospodarczego to najlepsza i
ostatnia w Ŝyciu okazja, by zarobić na dom pod miastem,
kilka aut i wakacje w tropikach z ukochanymi.
Czas obecnego rozwoju gospodarczego to ostatnia i
najlepsza w Ŝyciu szansa, by uŜyć narzędzi marketingu,
reklamy i Internetu, póki polska konkurencja ze
średnich i małych firm wciąŜ nie rozumie, jaki w nich
tkwi potencjał dla rozwoju biznesu.
Wiecznie tak nie będzie, bo wiedza o przydatności
marketingu dla small biznesu zdobywa teren nad Wisłą w
tempie telefonii komórkowej.
J ako dziecko sto razy widziałeś tę scenę w kinie. Głos
kapitana zawsze docierał przez interkom pod pokład do
Genialnego i Fanatycznie Oddanego Kapitanowi
Mechanika, który w kulminacyjnym momencie próbował
wykrzesać z turbin więcej mocy niŜ przewidziała fabryka.
I zawsze mu się udawało.
Teraz moŜesz spełnić marzenia.
Dziś Ty jesteś kapitanem.
Masz pomysł na biznes. Potrzebujesz tylko Genialnego i
Fanatycznie oddanego Ci Mechanika.
Jeśli tylko zechcesz, Ententa stanie się
maszynownią Twojej firmy.
Ty wyznaczasz kurs, a my wykrzeszemy z turbin
marketingu, reklamy i Internetu więcej mocy niŜ
przewidziała fabryka. Twoja firma jak niszczyciel
podniesie dziób, za rufą skłębi się woda, za nami
pozostawiając wspaniałe białe smugi odkosów.
Jako kapitan nie musisz się znać na szczegółach
technicznych maszynowni przedsiębiorstwa. Od tego
moŜesz mieć ludzi: marketingowców, informatyków,
copywriterów, grafików. Niestety… w dzisiejszych
czasach coraz trudniej o doświadczoną załogę.
Przysłowiowy Genialny i Fanatycznie Oddany Mechanik
coraz częściej pływa pod banderą Anglii czy Irlandii.
Skorzystaj z usług Ententy, załogi doświadczonej,
z sukcesami, realizującej zlecenia za niskie jak na
branŜę konsultingową ceny.
„Gdy byliśmy dziećmi, kaŜdy chciał być kapitanem.
Dlaczego chcecie być moją załogą?”
– mógłby ktoś spytać.
Nie jesteśmy juŜ dziećmi. Maszynownia współczesnej
firmy pełna jest komputerów i podręczników do biznesu, a
Genialny i Fanatycznie Oddany Mechanik nosi biały
kołnierzyk. Rola słuŜebna wobec twojego biznesu
zadawala nas z prostej przyczyny – kochamy to, co
robimy. Marketing, reklama i Internet są naszą pasją.
O cenach marketingu moŜna nawet powiedzieć, Ŝe są
za niskie… jeśli porównać kilkumiesięczne tempo
zwracania się inwestycji w marketing (konsulting),
reklamę i Internet w stosunku do np. kilkuletniego
zwracania się inwestycji w maszynę.
Nasza satysfakcja to tchnąć moc w turbiny Twojej
firmy, by jej zysk rósł przez lata.
Bowiem im więcej dzięki nam zrobisz, tym większy Ŝołd
dostanie Genialny i Fanatyczny Mechanik.
Nie daj się uprzedzić innym, zaciągnij załogę i skieruj
okręt swojej firmy ku portom pełnym Ŝądnych zakupu
klientów.
Ententa to agencja marketingowa,
reklamowa i interaktywna.
Brzmi trochę tajemniczo? Oto przykład naszej pracy:
Łukasz Hamerski ( www.intelweb.pl ) zamówił u nas
stworzenie strony internetowej i teksty reklamowe na
nią. ZauwaŜyliśmy jednak, Ŝe od obranej przez nich
strategii sprzedaŜy drogiego produktu klientom przez
Internet, skuteczniejsza będzie strategia znajdowania
przedstawicieli handlowych, którzy wyręczą
właścicieli firmy w sprzedaŜy produktów w realu.
Produkt za 10 tysięcy zł wymaga bowiem
bezpośredniego spotkania, a rozbudowa firmy wymaga
posiadania współpracowników. Podzieliliśmy się
(gratis) pomysłami z klientem. Firma Intelweb
natychmiast zmieniła strategię. Postąpiła wg naszych
rad, a zadowoleni właściciele zostali naszymi stałymi
klientami.
Odwiedź teraz stronę www.ententa.pl
Z szacunkiem,
Piotr R. Michalak
Ententa Strategia Twoich Zysków
PS Jeśli nie zamierzasz na razie niczego zamawiać, a po
prostu interesują Cię marketing, reklama i Internet, zapisz
się na darmowy newsletter na stonie Ententy.
© 2007 Ententa
1
104394458.004.png 104394458.005.png 104394458.006.png 104394458.001.png 104394458.002.png
SPIS TREŚCI
DEDYKACJA .................................................................................... 4
WPROWADZENIE ............................................................................ 5
PRAWDZIWA HISTORIA ................................................................ 12
MAGICZNE PRZYKŁADY ............................................................... 17
1. Chcę schudnąć................................................................................................ 18
2. Chcę cieszyć się życiem ................................................................................. 19
3. Chcę ćwiczyć regularnie ................................................................................ 20
4. Chcę spłacić długi ........................................................................................... 22
5. Chcę znaleźć pracę ........................................................................................ 23
6. Chcę zdrowo się odżywiać ............................................................................. 25
7. Chcę mieć dobre samopoczucie .................................................................... 26
8. Chcę mniej martwić się ................................................................................... 28
9. Chcę nie przejmować się opinią innych ludzi ................................................. 29
MAGICZNE PYTANIA ..................................................................... 30
1 magiczne pytanie ............................................................................................. 31
2 magiczne pytanie ............................................................................................. 33
3 magiczne pytanie ............................................................................................. 34
4 magiczne pytanie ............................................................................................. 35
5 magiczne pytanie ............................................................................................. 36
6 magiczne pytanie ............................................................................................. 37
PODSUMOWANIE ........................................................................... 38
BIBLIOGRAFIA ............................................................................... 45
3
DEDYKACJA
Dedykuję tego e-booka dla osób,
które odkładają coś na później.
Odpowiedz na magiczne pytania i zrób to teraz!
Ten e-book jest darmowy. Napisałem tę książkę, aby
przyłączyć się do grona osób szerzących wiedzę o radzeniu
sobie ze stresem. Proszę Cię o jedną rzecz. Gdy uznasz, że
ten bezpłatny e-book może się komuś przydać - prześlij go
dalej według adresów swojej skrzynki mailingowej i poinformuj
o nim swoich znajomym, bo może zechcą skorzystać z
zawartych w nim informacji.
Dostajesz tą książkę za darmo. Jeśli Ci pomogła i czujesz
potrzebę wdzięczności, możesz to zrobić wysyłając ją dobrym
znajomym. Dzieląc się tymi skutecznymi sposobami z innymi
ludźmi, pomagasz im. Tylu ludzi ponosi koszty życia w stresie.
Pomyśl o tych osobach i zapoznaj ich z 6 pytaniami.
4
WPROWADZENIE
Witam bardzo serdecznie . Napisałem tego e-booka, aby pokazać jak wiele
możesz osiągnąć, kiedy radzisz sobie z odkładaniem rzeczy na później. Nauczę
Cię jak skutecznie rozbudzać w sobie chęci do działania.
Poznasz magiczne pytania , które rozpalą w Tobie potężną motywację do
zrobienia tego, co odkładasz na później. Zanim jednak poznasz te magiczne
pytania , powiem kilka słów o zwlekaniu.
Zwlekanie według encyklopedii Wikipedia
W psychologii zwlekanie (prokrastynacja) oznacza patologiczną tendencję do
nieustannego przekładania pewnych czynności na później, ujawniającą się w
różnych dziedzinach życia.
Prokrastynator, czyli „ciągły zwlekacz” ma problemy z zabraniem się do pracy,
zwłaszcza wtedy, gdy nie widzi natychmiastowych efektów. Termin pochodzi od
łacińskiego słowa „procrastinatio”- odroczenie, zwłoka, odkładanie na jutro.
Większość osób dotkniętych zwlekaniem to ofiary perfekcjonizmu. Jako, że
perfekcjonizm osiąga się zwykle metodą prób i błędów, a perfekcjonista nie
dopuszcza myśli o błędach, pogrąża się w tym paradoksie nie robiąc nic.
Tymczasem bycie odwlekaczem nie oznacza nierobienia niczego. Wręcz
przeciwnie. Osoba taka z zapałem wykonuje inne zajęcia (zakupy, wiosenne
porządki, odwiedziny u babci). Robi wszystko, tylko nie to, co ma związek z
problematycznym zadaniem.
Zwlekanie może przybierać różne formy - od łagodnych do poważnych. Jeśli
dotyczy czynności, których niewykonanie pociąga za sobą konsekwencje, może
ostatecznie być przyczyną innych zmartwień. W skrajnych przypadkach, pociąga
za sobą ryzyko rozwodu, utraty pracy czy wejścia w konflikt z prawem.
Końcowy efekt odkładania to wykonanie zadania na czas przy ogromnym stresie,
ukończenie go za późno lub całkowita rezygnacja. Kończy się to poczuciem winy.
Postawa taka cechuje większość zachowań depresyjnych. Jak pokazuje życie,
zadanie staje się trudniejsze niż zwykle, a odkładanie na jutro nie przynosi
żadnych korzyści. Istnieje wiele typów takiego zachowania jak również wiele
powodów, dla których postępujemy w ten sposób.
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin