Largo Winch ( XBOX ).txt

(12 KB) Pobierz
Largo Winch ( XBOX )


Charity Gala

Rusz schodami na g�r�, aby przej�� przez podw�jne drzwi. Porozmawiaj z John'em i Candy, a tak�e z Simon i Vaness�. We� kieliszek z baru a nast�pnie szampan. Sprawd� kopert�, wyjd�. Na balkonie porozmawiaj z Jenny. Wr�� do pokoju VIP�w, aby zagada� Sharon, i ponownie John'a i Vaness�.
Wr�� na balkon, zabierz kielni� z doniczki po lewej stronie balkonu. Wespnij si� na balkon. Uwa�nie przejd� gzymsem i otw�rz okno. Zejd� schodami na d� i podejd� do miejsca, z kt�rego wydobywa si� g�o�ne tykanie. Kielni� wywarz panel. Wr�� do pokoju VIP�w, zagadaj Simon, Johna i Sharon. Skocz na balkon do Jenny i ponownie do VIP�w aby porozmawia� z Sharon i da� jej lampk� szampana. 
Podczas spaceru do�� oprychowi, kt�ry b�dzie chcia� Ci� okra��.
Sharon's Apartment
W kuchni przejd� przez podw�jne drzwi, zabierz p�yt� CD z krzes�a przy pianinie. Odtw�rz p�yt� CD na komputerze Sharon.

Vera Cruz Labs

Porozmawiaj z ochroniarzem, wejd� do �rodka. W recepcji zabierz czerwony magazyn le��cy na stoliku. Sprawd� go i wyrwij artyku� po�wi�cony Largo. Zagadaj sekretark�, daj jej artyku�. Przeprowad� rozmow� z Maroto, sekretark� i Jenny.

Vivarium

Skorzystaj z lewej �cie�ki. Zabierz m�otek z p�ki, zbij nim szk�o i zabierz ga�nic�. U�yj ga�nicy na niebezpiecznym w�u.

W recepcji za��daj wyja�nie� od Maroto, w pierwszym laboratorium zagadaj obu naukowc�w. W Lab 2 otw�rz gablot� stoj�c� w rogu. Zabierz dokumenty i porozmawiaj z Salm�. Zabierz �mixer� z drugiej strony sto�u, przy kt�rym pracuje. Przechodz�c przez silos porozmawiaj z ochroniarzem. W Lab 1 daj mixer blond pani doktor. Porozmawiaj z ni�, wr�� do Lab 2 i wypytaj Salm�.

Jack Place's House

We� klucz ze schowka po lewej stronie drzwi. Skorzystaj z niego. W �rodku zabierz ksi��k� le��c� niedaleko krzes�a. Sprawd� j�. Udaj si� do drugiego pokoju, aby przeszuka� �mieci. Otw�rz lod�wk� i zabierz �test tube�. Po��cz �test tube� z �sheet of paper�. Skorzystaj z komputera, wpisz has�o AGYLAP, a nast�pnie zapoznaj si� z danymi w komputerze. Kaset� audio odtw�rz na sekretarce. Na zewn�trz skop pupy dw�ch zbir�w. Uwa�aj na tego z baseballem.

The W builidng

Id� w prawo przez drzwi. Skorzystaj z komputera Largo. Przeczytaj maile i inne pliki. Zjed� wind� do Big Boardroom. Zagadaj Sharon i Johna (sprzedaj Ludwana Mining). W hali komputerowej spytaj co u Joy.

Vladimir's Home

Zadzwo�. Recepcjoni�cie powiedz, �e by�e� w KGB i pracujesz dla rosyjskiego rz�du. Na pierwszym pi�trze popro� Simona, aby otworzy� drzwi do pokoju 3A. Na drugim pi�trze popro� go o w�am do pokoju 3B. W apartamencie 3B zabierz brudn� po�ciel oraz czyst� po�ciel z szafy. Zwi�� obie i u�yj na balkonie. Z g��wnego holu (przy recepcji) zabierz bezpiecznik. Z pokoju Vladimira (na pierwszym pi�trze) zabierz zapa�ki z wisz�cej kurtki. Nast�pnie zgarnij z�oty kluczyk le��cy na pod�odze. Ods�uchaj sekretark�. Sprawd� �mietnik i nadpalon� wiadomo��, skorzystaj z komputera. Za pomoc� z�otego kluczyka otw�rz skrzynk� na listy w g��wnym hallu. Zabierz kopert�, otw�rz j�, sprawd� list. Wr�� do pokoju Vladimira.

Omega Inc.

Zagadnij Olg�, daj jej list. Zejd� schodami na d� i zagraj w pokera. Za wygran� partyjk� otrzymasz �eton. W recepcji wrzu� �eton do automatu z kaw�. Wr�� na d�, zabierz �rubokr�t. Skorzystaj z niego, aby otworzy� szafk� w biurze Vladimira. Po udanej sesji hackingu wyjd� na zewn�trz. 

Gagarine's Paradise (bar) 

Porozmawiaj z pijanym jegomo�ciem, nast�pnie z barmanem (zab�j siekacza Ulla-Ulla) i wystartuj do stoj�cej dziewczyny (Tanja). W ma�ym pokoiku za barem zabierz miot��, otw�rz p�k� i podw�d� tabletki nasenne. Wypij zam�wione Ulla-Ulla, sprawd� zapa�ki. Skorzystaj z telefonu stoj�cego w rogu, by zadzwoni� pod 9002-47-28-32. Przedstaw si� jako brat Tanji. Teraz szybko wrzu� �rodki nasenne do szklanki w�dki stoj�cej na barku. Wyjd� z baru, aby miot�� obni�y� drabin� po�arow�. Skorzystaj z niej. Od otumanionego pana zabierz pistolet oraz zapalniczk�. Otw�rz drzwi. Popchnij butelk� w�dki, a nast�pnie zagro� u�yciem zapalniczki na zmoczonych pieni�dzach. Na zewn�trz rusz za Simonem; otw�rz drzwi.

Vorograd Airport

We� �opat� i walnij ni� w beczu�ki. Pchnij samoch�d, zabierz szmatk� oraz butelk� alkoholu. Po��cz szmatk� z alkoholem, rzu� koktajlem w stron� Vladimira. Stocz walk� z Ivanem, Borisem i Andrei�em.

The W building

Zagadaj Candy; w pokoju Largo u�yj jego komputera. Zjed� do Big Boardroom i porozmawiaj dwukrotnie z Johnem (niech nie kupuje Menteka). W hallu komputerowym rzu� s��wko do Joy i wr�� do pokoju Largo. Sprawd� obraz po lewej stronie pokoju.

Sarjevane

Otw�rz skrzynk� z narz�dziami. Zabierz m�otek, metalow� strza��, popatrz na rur�. Zabierz metalowy pier�cie�, u�yj metalowej strza�y na skrzynce elektrycznej. Sprawd� kabin�, u�yj m�ota na pier�cieniu. W�� sp�aszczony pier�cie� do kabiny, rusz schodami na g�r�. 

W g��wnej cz�ci posiad�o�ci id� na prawo, do g�ry, w prawo, i znowu do g�ry przez podw�jne drzwi. Wyjd� z pokoju z szachami. Na szczycie przejd� przez kolejne drzwi. W pokoju Nerio zabierz statuetk�. Sprawd� wszystkie. Po��cz je poprawnie, tak aby powsta�y figurki �w. J�zefa, Marii i Jezusa. Ustaw je na o�tarzyku. Otw�rz skrytk�, zabierz ma�y klucz, otw�rz nim kredens, by zabra� szachow� figurk�. Skorzystaj z tajnego przej�cia. Zabierz butelk� oraz poradnik szachowy. W g��wnej cz�ci posiad�o�ci u�yj butelki na fontannie. W jaskini Nerio postaw ow� butelk� na chrzcielnicy. Zabierz figurk� szachow�. Przejd� do pokoju szachowego i u�yj poradnika na szachach - zgodnie z instrukcj� po�� bia�ego kr�la oraz czarnego kr�la. Przejd� tajnym przej�ciem.

Dotar�szy do pomieszczenia z literami wystukaj s�owo MAURICE. Otworzysz nowe przej�cie. Obejrzyj o�tarzyk i rozwi�� puzzle.

The W building

Zagadaj Candy; skorzystaj z komputera. Dwukrotnie porozmawiaj z Johnem (zainwestuj pieni�dze wedle woli). Dotar�szy do komputerowego holu porozmawiaj z Joy i Kerensky'm. Pobaw si� komputerem. Wr�� do pokoju Largo, aby dwukrotnie u�y� komputera. Skocz do centralnego komputera celem rozmowy z Joy, Kerensky'm i ponownie z Joy. Teraz do recepcji.

Malestano, Sardynia

Odb�d� rozmowy ze starszym m�czyzn�, ch�opcem i sprzedawc�. Opu�� wiosk�. Otw�rz baga�nik samochodu, zabierz pasek. Poszukaj kluczyka, by otworzy� mask� samochodu. Zabierz ta�m�. Na klifie popatrz na wind�, u�yj paska na niej i ponownie sprawd� j�.

Wr�� do wioski. Porozmawiaj ze starsz� kobiet�. Na klifie zagadaj Ronaldo, przeszukaj krzaki, uzyskane ga��zie po��cz z ta�m�. Zanie�cie ch�opca do wioski. Od starszej kobiety dostaniesz wisiorek. Spytaj o jej imi�, a potem skocz do sprzedawcy, daj mu wisiorek i odbierz pojemnik z benzyn�. Na klifie benzyn� nape�nij silnik windy. Uruchom j�.

Malestano Monastery

Zabierz ga�ganek, lin�, otw�rz pojemnik. Zabierz ciuchy mnicha i przeszukaj go. U�yj ga�ganka i liny na mnichu. W ogrodach skorzystaj z drzwi po przeciwnej stronie. W ko�ciele zdejmij obraz po lewej stronie. Naci�nij przycisk i u�yj karty magnetycznej na pos�gu. Przejd� przez ma�e drzwi ko�o wej�cia. Skorzystaj z windy. W bibliotece zabierz czerwon� ksi��k� (daleko po prawej), zielon� ksi��k� (daleko po lewej), zbadaj obie ksi��ki. Po�� czerwon� ksi��k� na p�ce (Eastern History, na dole), za� zielon� na innej p�ce (Monastery History, na g�rze). Wci�nij czerwon� i zielon� ksi�g� na tajnej p�ce.

Wyjd� do ogrodu, wejd� do kwater mnich�w, zagadaj Joy (drugi pok�j po lewej stronie). Id�cie do biblioteki.

W tajnym przej�ciu - zabierz krucyfiks, u�yj go na zamku. Z przechowalni zabierz mask� gazow�, otw�rz skrzynk�, zabierz gaz truj�cy oraz n�. W kwaterach mnich�w u�yj gazu na kratkach wentylacyjnych. Wr�� do tajnego przej�cia (biblioteka), przed wej�ciem do pokoju za�� mask� gazow�, otw�rz drzwi. Skorzystaj z komputera, no�em rozwal skaner linii papilarnych. Skorzystaj z g��wnego komputera stoj�cego w nast�pnym pomieszczeniu. Kiedy dostaniesz si� do biura, obr�� czarn� figurk�, naci�nij guzik i skorzystaj z peceta. Nast�pnie czeka Ci� kilka walk. Zjed� na d� t� sam� wind�, kt�r� przyjecha�e�. 

Vera Cruz Labs

U�yj szczypiec na kablu, aby dosta� cienki kabel (thin steel cable), i ponownie aby dosta� �detours�. Detours u�yj na p�ocie, a nast�pnie przetnij go szczypcami. Przeczo�gaj si� pod p�otem.

Dalej czo�gaj si� pod murem, tak aby nie zosta� zauwa�onym przez stra�nik�w. Podczo�gaj si� do stra�nika po lewej stronie. Odwr�� jego uwag� za pomoc� beepera. Id� schodami na g�r� i �omem otw�rz drzwi.

W laboratorium zabierz kwas i tabletki nasenne. Podejd� do drzwi z napisem �silos�. W Vivarium zabierz szpule drutu. W kolejnym laboratorium u�yj drutu i haka na wykrywaczu dymu. Ponownie u�yj drutu i konstrukcj� detektora oblej kwasem. Dostawszy si� do laboratorium u�yj �omu na zamkni�tych drzwiach. Otw�rz je. Z przechowalni zabierz p�yt� DVD. Wyjd� na zewn�trz.

The W building

Odtw�rz DVD na swoim komputerze. Porozmawiaj z Johnem i w��cz komputer w g��wnym pomieszczeniu komputerowym.

Sharon's Apartment

Podejd� do telefonu, trzykrotnie zapukaj w drzwi. Otw�rz je. B�d�c w sypialni zabierz smoking i ubierz si� w niego. Zabierz spink� do w�os�w (hairpin) oraz no�yczki (scissors). No�yczki zastosuj na folderze. Kawa�ek tektury pod�� pod drzwi. Wykorzystaj spink�, aby dosta� ma�y kluczyk. Otw�rz nim drzwi.

W pokoju zabierz �plastic ruler� (linijk�) i �strong glue�, w kuchni zabierz widelec (�fork�) oraz butelk� bourbona, po��cz �plastic ruler� z �glue� a otrzymasz �glued ruler�. Po��cz go z widelcem. Uzyskany przedmiot u�yj na akwarium. To samo zr�b z butelk� bourbona. Dostaniesz kluczyk. W kuchni otw�rz drzwi, wyjd� przez okno. 

Sarjevane

W�am si� do komputera Nerio. Przeczytaj pliki Jenny Lucas. Skocz do biura Nerio i porozmawiaj z Salm�. W g��wnej cz�ci posiad�o�ci znajdziesz Joy i Simona � zagadaj do nich. W biurze Nerio ponownie u�yj komputera, porozmawiaj z Kerensky'm i jeszcze raz w��cz komputer. Z�am za...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin