Świat Wiedźmina.doc

(24 KB) Pobierz
KONSPEKT ZBIÓRKI

KONSPEKT ZBIÓRKI

 

Data zbiórki:05-01-2008

Miejsce: Trzonka

Temat: Świat Wiedźmina

Forma: Gra terenowa

Prowadzący: Szymon Surma, Mateusz i Daniel Mrózek, Hania Urbańczyk, Marek Radwan

Potrzebne materiały: łuk, strzały, kartki, długopisy, garnek (menaszka), kompas lub busola,

 

 

 

 

 

 

              HARMONOGRAM ZBIÓRKI

 

   Głównym celem gry jest odnalezienie mutagenów skradzionych z ……………… przez bandytów

1.podzielenie na grupy i wskazanie miejsca spotkania z punktowym.
2.punkt I
         Szymon- Wiedźmin- opowiada fabułę gry a także wspomina coś o smoku. Prowadzi szkolenie w posługiwaniu się bronią białą (patyki, uczestnicy będą  trenowali na worku) wskazanie miejsca kolejnego punktu

3.punkt II

          Mateusz- Tajemne znaki (szyfry) . nauczy jak pokonać bestie (wrogów będą pokonywać mówiąc gdzie zadać cios by  unieszkodliwić bestie) wspomni o smoku i da zagadkę która będzie zaszyfrowane imię poczwarę które pozwoli na władze nad ta bestia i zadanie jednego pytania. wspomni o  zagubionym łuku łucznika który zgubił podczas pościgu za złodziejami. wskaże miejsce kolejnego punktu.

                       PODRODZE ZNAJDUJA ZAGUBIONY ŁUK

4.punkt III

           Marek- Łucznik dziękuje za znalezienie łuku , udziela nauki strzelania z łuku  . wspomina o kręcącej się w pobliżu bestii. wskazuje miejsce kolejnego punku
5.punkt  IV

         Hanna-  ……… –uczy znaków patrolowych wskazuje miejsce pobytu bestii i sugeruje by porozmawiać z potworem

6. punkt  V
                          …………….-potwor który nie chce ich wypuścić jedyną szansą jest wypowiedzenie imienia smoka jeśli się uda będą mogli bestii zadać jedno pytanie (jeśli się zorientują to zadadzą pytanie gdzie znajda skradzione mutageny jeśli nie to potwór będzie musiał im podpowiedzieć) wskaże im drogę do skradzionych mutagenów

7.punkt   VI

             Daniel(młody)- Mag spotykają na drodze maga który uczy ich wyznaczać azymuty.

8.punkt  VII

             Doris – wiedźma która wskaże miejsce ukrycia mutagenów w zamian za ziele które

rośnie gdzieś tam (miejsce bliżej nie określone)
 

Gra kończy się wraz ze znalezieniem mutagenów

zasady: nie używamy przemocy, nie biegamy

Zgłoś jeśli naruszono regulamin