KONSPEKT ZBIÓRKI
Data zbiórki:05-01-2008
Miejsce: Trzonka
Temat: Świat Wiedźmina
Forma: Gra terenowa
Prowadzący: Szymon Surma, Mateusz i Daniel Mrózek, Hania Urbańczyk, Marek Radwan
Potrzebne materiały: łuk, strzały, kartki, długopisy, garnek (menaszka), kompas lub busola,
HARMONOGRAM ZBIÓRKI
Głównym celem gry jest odnalezienie mutagenów skradzionych z ……………… przez bandytów
1.podzielenie na grupy i wskazanie miejsca spotkania z punktowym.2.punkt I Szymon- Wiedźmin- opowiada fabułę gry a także wspomina coś o smoku. Prowadzi szkolenie w posługiwaniu się bronią białą (patyki, uczestnicy będą trenowali na worku) wskazanie miejsca kolejnego punktu
3.punkt II
Mateusz- Tajemne znaki (szyfry) . nauczy jak pokonać bestie (wrogów będą pokonywać mówiąc gdzie zadać cios by unieszkodliwić bestie) wspomni o smoku i da zagadkę która będzie zaszyfrowane imię poczwarę które pozwoli na władze nad ta bestia i zadanie jednego pytania. wspomni o zagubionym łuku łucznika który zgubił podczas pościgu za złodziejami. wskaże miejsce kolejnego punktu.
PODRODZE ZNAJDUJA ZAGUBIONY ŁUK
4.punkt III
Marek- Łucznik dziękuje za znalezienie łuku , udziela nauki strzelania z łuku . wspomina o kręcącej się w pobliżu bestii. wskazuje miejsce kolejnego punku 5.punkt IV
Hanna- ……… –uczy znaków patrolowych wskazuje miejsce pobytu bestii i sugeruje by porozmawiać z potworem
6. punkt V …………….-potwor który nie chce ich wypuścić jedyną szansą jest wypowiedzenie imienia smoka jeśli się uda będą mogli bestii zadać jedno pytanie (jeśli się zorientują to zadadzą pytanie gdzie znajda skradzione mutageny jeśli nie to potwór będzie musiał im podpowiedzieć) wskaże im drogę do skradzionych mutagenów
7.punkt VI
Daniel(młody)- Mag spotykają na drodze maga który uczy ich wyznaczać azymuty.
8.punkt VII
Doris – wiedźma która wskaże miejsce ukrycia mutagenów w zamian za ziele które
rośnie gdzieś tam (miejsce bliżej nie określone)
Gra kończy się wraz ze znalezieniem mutagenów
zasady: nie używamy przemocy, nie biegamy
danyspeed