fanty.txt

(1 KB) Pobierz
Idealna iloć uczestników zabawy - od pięciu do dziesięciu. Z dowiadczenia wiemy, że mężczyni bardziej pasujš do tej gry. Zadaniem graczy jest przynoszenie fantów wymienionych przez prowadzšcego imprezę. Co może być fantem? Praktycznie wszystko. Zabawę zaczyna od najprostszych fantów: zapałki, zegarki, szminki, paski od spodni, buty, staniki, dzbany, marynarki, wiece. Osoba, która ostatnia doniesie przedmiot, odpada z gry.
Gdy zmniejsza się liczba uczestników zabawy weselnej podnosimy poprzeczkę żšdajšc coraz bardziej wyszukanych przedmiotów. Wodzirej wydaje polecenie przyniesienia: ganicy, największego garnka z kuchni, koła od samochodu, tecia (gdy zostały trzy osoby) i innych ciekawych atrybutów.
By zabawa miała swój punkt centralny, fanty powinny być znoszone w jedno miejsce np. na rodek sali lub obok stołu Panny i Pana Młodego.
Zabawa wypada zwykle lepiej gdy mężczyni kosztowali już weselnego alkoholu. Łatwiej przychodzi im miałoć w zdobywaniu fantów, zwłaszcza gdy poziom trudnoci się zwiększa. 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin