Seksualny klucz do kobiecych emocji.pdf

(1251 KB) Pobierz
208018253 UNPDF
208018253.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym Złote Ebooki .
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 14.02.2007
Tytuł: Seksualny klucz do kobiecych emocji
Autor: J.D. Fuentes
Tłumacz: Piotr Obmiński
Wydanie II
ISBN: 978-83-7521-156-6
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
208018253.003.png
 
SPIS TREŚCI
PODZIĘKOWANIA ......................................................................................5
WSTĘP ........................................................................................................6
I. UWODZICIELSKA POTĘGA SŁOWA ........................................................8
II. KOBIETY NAPRAWDĘ SĄ INNE ............................................................11
III. ROLA USZU W SEKSIE ........................................................................13
Powtórzenie materiału: ......................................................................................17
IV. JAK POMPOWAĆ W INNYCH LUDZI UCZUCIA? .................................18
A. Stymulacja werbalna .....................................................................................18
B. Nie rób oznacza Rób ......................................................................................19
C. Obrazowanie (imaging) ................................................................................20
D. Znaczenie podobieństw ................................................................................20
E. Ogólnikowość ................................................................................................22
F. Historie .........................................................................................................24
G. Bodziec i reakcja ............................................................................................25
Krótkie powtórzenie materiału .........................................................................27
V. SMAK PRZYNĘTY .................................................................................29
Krótkie powtórzenie materiału .........................................................................33
VI. OJCIEC WIRGILIUSZ MÓWI „ODPRĘŻ SIĘ”... ....................................34
Zła poezja = Intensywne podniecenie ...............................................................41
Krótkie powtórzenie materiału .........................................................................43
VII. KOBIECE EMOCJE .............................................................................44
Krótkie powtórzenie materiału .........................................................................46
VIII. KOBIECY JĘZYK I KOBIECE EMOCJE ..............................................47
Krótkie powtórzenie materiału .........................................................................55
IX. BLIŻSZE OBJAŚNIENIE CAŁEJ KWESTII ...........................................58
Emocjonalna ekstrapolacja ...............................................................................62
X. TY MÓWISZ „POMIDOR”... ..................................................................63
XI. POLE BITWY I STUDNIA ŻYCZEŃ... ....................................................71
XII. SIŁA „WIĘCEJ” ..................................................................................77
XIII. KSIĘŻNICZKA I D.P.P.A (DOWÓD PRZEZ PRZYJEMNĄ
ANALOGIĘ)... ............................................................................................85
Krótkie powtórzenie materiału .........................................................................88
XIV. JAK KOBIETY DECYDUJĄ, CO JAKAŚ RZECZ „ZNACZY” ................89
Krótkie powtórzenie materiału ..........................................................................91
XV. OTWIERANIE EMOCJONALNYCH „PRZESTRZENI”
DANEJ KOBIETY ......................................................................................93
Krótkie powtórzenie materiału .........................................................................96
XVI. EROTYCZNA METAFORA ..................................................................97
Krótkie powtórzenie materiału .......................................................................102
XVII. AMBIWALENCJA REFERENCYJNA... ............................................103
Krótkie powtórzenie materiału .......................................................................106
208018253.004.png
XVIII. OSOBISTE WARTOŚCI ..................................................................107
Krótkie powtórzenie materiału ........................................................................111
XIX. KOBIECA EROTYCZNA TRAMPOLINA ............................................112
XIX. CO KOBIETA PRAGNIE ODCZUWAĆ ...............................................118
XX. OSZCZĘDZAJĄC SIĘ DLA BOHATERA .............................................125
Krótkie powtórzenie materiału .......................................................................130
XXI. CZTERY KOBIECE „TRYBY FUNKCJONOWANIA” ..........................131
Krótkie powtórzenie materiału ........................................................................136
XXII. ZNACZENIE RYTMU, CZYLI ZAHIPNOTYZUJ JĄ TEMPEM
SWOICH
XXV. (HIPNOTYCZNE, PERSWAZYJNE, UWODZICIELSKIE)
PRZEWODNICTWO .................................................................................142
Krótkie powtórzenie materiału ........................................................................143
XXVI. WEWNĘTRZNE BOGACTWO... .....................................................144
XXVII. DWIE STRATEGIE UWODZENIA .................................................149
XXVII. ZARYS METODYKI UWODZENIA ................................................154
Krótkie streszczenie .........................................................................................154
Krótkie powtórzenie materiału ........................................................................174
DODATEK I:
PRZYKŁADOWE TEKSTY ........................................................................176
DODATEK II:
ZASADA RÓŻOWEGO SŁONIA... .............................................................189
DODATEK III:
TWOJE NIEWERBALNE SYGNAŁY... ......................................................192
Dodatkowe rady ...............................................................................................196
DODATEK IV:
PRZYKŁADY PRZYJEMNYCH OPISÓW .................................................200
.......................................................................................138
XXIII. UKRYTE PRZEKAZY ....................................................................140
XXIV. WTRĄCONE MYŚLI .......................................................................141
SŁÓW
208018253.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin