1 00:00:00,100 --> 00:00:00,000 25.000 2 00:00:01,000 --> 00:01:23,000 movie info: DX50 672x400 25.0fps 689.0 MB 3 00:01:23,100 --> 00:01:30,000 W porzadku! Spróbujemy innego kroku. 4 00:01:30,100 --> 00:01:48,000 Proszê! 5 00:01:48,100 --> 00:02:03,000 Chwileczkê. Ty spróbuj... reszta siê nie rusza. 6 00:02:03,100 --> 00:02:05,000 Dziêkujê. 7 00:02:05,100 --> 00:02:15,000 Proszê, teraz ty. 8 00:02:15,100 --> 00:02:18,000 W porzadku. Dziêkujê. 9 00:02:18,100 --> 00:02:32,000 Proszê. 10 00:02:32,100 --> 00:02:36,000 Dziêkujê. Æwiczcie dalej... Christina! 11 00:02:36,100 --> 00:02:40,000 Zajmij siê nimi. 12 00:02:40,100 --> 00:02:45,000 - Ten sam krok? - Jak chcesz. 13 00:02:45,100 --> 00:02:48,000 Kiedy wyje¿d¿asz do Sevilli? 14 00:02:48,100 --> 00:02:52,000 Mam samolot jutro o ósmej rano. 15 00:02:52,100 --> 00:02:58,000 Zrób coœ dla mnie. SprawdŸ szko³y tañca. 16 00:02:58,100 --> 00:03:01,000 Mo¿e znajdziesz dziewczynê zdolnazagraæ Carmen. 17 00:03:01,100 --> 00:03:08,000 - One siê nie nadaja? - Niektóre s¹ w porzadku, 18 00:03:08,100 --> 00:03:11,000 ale nie widzê ich w roli Carmen. 19 00:03:11,100 --> 00:03:24,000 CARMEN 20 00:03:24,100 --> 00:04:02,000 wystêpuja 21 00:04:02,100 --> 00:04:41,000 muzyka 22 00:04:41,100 --> 00:04:43,000 zdjêcia 23 00:04:43,100 --> 00:05:51,000 re¿yseria 24 00:05:51,100 --> 00:06:58,000 Dziêkujê. 25 00:06:58,100 --> 00:07:36,000 NieŸle. 26 00:07:36,100 --> 00:07:41,000 - £adna buleria. - W sam raz dla Antonia. 27 00:07:41,100 --> 00:07:46,000 Spodoba mu siê bardziej ni¿ to czego w³aœnie s³ucha. 28 00:07:46,100 --> 00:07:55,000 Powiem mu... 29 00:07:55,100 --> 00:08:01,000 S³yszeliœmy tê muzykê i nie sadzimy, by nadawa³a siê do tañca. 30 00:08:01,100 --> 00:08:06,000 Orkiestra gra zbyt wolno, bo akompaniuje œpiewaczce. 31 00:08:06,100 --> 00:08:11,000 Bêdziesz musia³ sterczeæ na jednej nodze jak s³up. 32 00:08:11,100 --> 00:08:42,000 Melodia powinna byæ bardziej rytmiczna jak w buleriach. Pos³uchaj... 33 00:08:42,100 --> 00:08:47,000 Christina, podejdŸ tu. 34 00:08:47,100 --> 00:08:52,000 Podoba mi siê, ale powinieneœ zagraæ to wolniej... 35 00:08:52,100 --> 00:08:56,000 niech bêdzie bardziej melodyjnie. 36 00:08:56,100 --> 00:08:58,000 - Tak wolisz? - Tak. 37 00:08:58,100 --> 00:09:45,000 Zatañczymy do tego co zagra. 38 00:09:45,100 --> 00:09:54,000 Poka¿ dziewczynom æwiczenia. Chodzi g³ównie o ramiona i figurê. 39 00:09:54,100 --> 00:09:59,000 Bardzo dobrze, Paco. Popracuj nad tym. 40 00:09:59,100 --> 00:10:03,000 Ch³opcy, zejdŸcie z parkietu. 41 00:10:03,100 --> 00:10:07,000 Spróbujemy popracowaæ nad rytmem bulerii, która s³yszeliœmy. 42 00:10:07,100 --> 00:10:11,000 Raz, dwa, raz, dwa... 43 00:10:11,100 --> 00:10:13,000 Ruszamy... Tak jest. 44 00:10:13,100 --> 00:10:16,000 Ramiona powoli. 45 00:10:16,100 --> 00:10:31,000 Dobrze. Powoli. 46 00:10:31,100 --> 00:10:34,000 Carmen mia³a w sobie dzikie i dziwne piêkno... 47 00:10:34,100 --> 00:10:36,000 Jej usta, pe³ne ale foremne... 48 00:10:36,100 --> 00:10:40,000 ukazywa³y zêby bia³e jak œnieg. 49 00:10:40,100 --> 00:10:46,000 Obserwujcie ja. Nie wystarczy powtarzaæ jej kroków. 50 00:10:46,100 --> 00:10:49,000 Jej d³ugie czarne w³osy po³yskiwa³y 51 00:10:49,100 --> 00:10:52,000 b³êkitnymi odblaskami jak skrzyd³a kruka. 52 00:10:52,100 --> 00:10:55,000 Jej oczy mia³y w sobie tê niezwyk³¹ g³êbiê 53 00:10:55,100 --> 00:11:01,000 jakiej nie spotka³em u ¿adnej innej kobiety. Oczy Cyganki, oczy wilka 54 00:11:01,100 --> 00:11:23,000 jak mawia siê w Hiszpanii. 55 00:11:23,100 --> 00:11:27,000 - Dobry wieczór. - Witaj. 56 00:11:27,100 --> 00:11:35,000 Czeœæ, Maria. 57 00:11:35,100 --> 00:11:37,000 Witaj, Maria. 58 00:11:37,100 --> 00:11:40,000 - Magdalena prowadzi zajêcia? - W³aœnie siê zaczê³y. 59 00:11:40,100 --> 00:11:47,000 - W której sali? - Drugie drzwi po lewej. 60 00:11:47,100 --> 00:11:49,000 Jak siê masz? 61 00:11:49,100 --> 00:11:55,000 - Przyszliœcie na lekcjê? - Chcê odœwie¿yæ sobie pamiêæ. 62 00:11:55,100 --> 00:12:01,000 Do zobaczenia... 63 00:12:01,100 --> 00:12:07,000 G³owy w górê i w lewo... 64 00:12:07,100 --> 00:12:11,000 Lewe ramiê ni¿ej... G³owa w lewo... 65 00:12:11,100 --> 00:12:17,000 W górê i w dó³. 66 00:12:17,100 --> 00:12:21,000 Opuszczamy rêce i wznosimy jak skrzyd³a. 67 00:12:21,100 --> 00:12:25,000 Szyja luŸno... Lewe ramiê do œrodka. 68 00:12:25,100 --> 00:12:28,000 Powoli w górê. 69 00:12:28,100 --> 00:12:37,000 Teraz opuszczamy prawe ramiê. Manuel, wy¿ej ramiona, kochanie. 70 00:12:37,100 --> 00:13:10,000 A teraz w dó³. 71 00:13:10,100 --> 00:13:16,000 NieŸle dziewczyny, ale nie zapominajcie, ¿e technika ma s³u¿yæ waszej sztuce. 72 00:13:16,100 --> 00:13:19,000 Æwiczcie kastanietami na sztywnych nadgarstkach. 73 00:13:19,100 --> 00:13:22,000 Podnoœcie ramiona powoli i z gracja. 74 00:13:22,100 --> 00:13:26,000 Biodra musza poruszaæ siê niezale¿nie od talii. 75 00:13:26,100 --> 00:13:29,000 Piersi wznosza siê jak rogi byka, ale z wiêksza³agodnoœcia. 76 00:13:29,100 --> 00:13:32,000 G³owy w górê, z godnoœcia. 77 00:13:32,100 --> 00:13:35,000 A d³onie nieruchomo. 78 00:13:35,100 --> 00:13:37,000 Dokoñczymy æwiczenia na nastêpnych zajêciach. 79 00:13:37,100 --> 00:13:41,000 Umiecie odliczaæ: raz, dwa i na trzy 80 00:13:41,100 --> 00:13:44,000 g³owa. 81 00:13:44,100 --> 00:13:52,000 Ustawcie siê. Raz, dwa... 82 00:13:52,100 --> 00:13:55,000 Obrót! Obrót! 83 00:13:55,100 --> 00:14:07,000 Podnieœcie ramiona. 84 00:14:07,100 --> 00:14:11,000 Jak zwykle spóŸniona, Carmen! Do szeregu. 85 00:14:11,100 --> 00:14:15,000 W górê, powoli. 86 00:14:15,100 --> 00:14:17,000 Tañczcie! G³owy w górê! 87 00:14:17,100 --> 00:14:36,000 Wiêcej ekspresji. Twarze, piersi, wy¿ej! 88 00:14:36,100 --> 00:14:41,000 l wtedy j¹ zobaczy³em. Nigdy tego nie zapomnê. 89 00:14:41,100 --> 00:14:44,000 Pocz¹tkowo nie spodoba³a mi siê i zaj¹³em siê prac¹. 90 00:14:44,100 --> 00:14:48,000 Ale ona zwyczajem kotów i kobiet, które ignoruj¹c wo³anie, 91 00:14:48,100 --> 00:14:51,000 zjawiaj¹ siê wtedy, gdy same maj¹ na to ochotê, 92 00:14:51,100 --> 00:14:55,000 niespodziewanie stanê³a przede mn¹ i przemówi³a. 93 00:14:55,100 --> 00:14:57,000 Dobry wieczór. 94 00:14:57,100 --> 00:14:59,000 Witaj, Antonio. 95 00:14:59,100 --> 00:15:04,000 - Giron, jesteœ jej agentem? - Tak, reprezentujê ja. 96 00:15:04,100 --> 00:15:10,000 Niezwyk³e miejsce. 97 00:15:10,100 --> 00:15:14,000 Bardzo mi siê tu podoba, jest piêknie. 98 00:15:14,100 --> 00:15:20,000 Kto ma ogieñ? 99 00:15:20,100 --> 00:15:22,000 - Mam siê przebraæ? - Jak chcesz? 100 00:15:22,100 --> 00:15:24,000 Zostanê w tym. 101 00:15:24,100 --> 00:15:27,000 Jest nawet bar. Masz gest. 102 00:15:27,100 --> 00:16:01,000 - Napijesz siê? - Chêtnie, kieliszek wina. 103 00:16:01,100 --> 00:16:07,000 Rób to co ja. 104 00:16:07,100 --> 00:16:15,000 Biodra. 105 00:16:15,100 --> 00:16:18,000 Dobrze. 106 00:16:18,100 --> 00:16:29,000 Obrót w lewo na zakoñczenie. 107 00:16:29,100 --> 00:16:32,000 - Potrzymaj. - Dobrze ci idzie. 108 00:16:32,100 --> 00:16:36,000 Daj trochê. 109 00:16:36,100 --> 00:16:46,000 Spokojnie. 110 00:16:46,100 --> 00:16:51,000 Stañ tam, proszê. 111 00:16:51,100 --> 00:16:56,000 Powtórzymy ten krok, ale z pó³obrotem... 112 00:16:56,100 --> 00:17:01,000 Ruszamy. 113 00:17:01,100 --> 00:17:05,000 Cofnij siê. Spróbuj siê rozluŸniæ. 114 00:17:05,100 --> 00:17:10,000 Uwierz w to co robisz. 115 00:17:10,100 --> 00:17:12,000 Patrz na mnie. 116 00:17:12,100 --> 00:17:17,000 Patrz mi w oczy. Dobrze. 117 00:17:17,100 --> 00:17:20,000 Nie opuszczaj wzroku. 118 00:17:20,100 --> 00:17:27,000 Patrz na mnie. 119 00:17:27,100 --> 00:17:29,000 Nie mrugaj. 120 00:17:29,100 --> 00:17:37,000 Teraz, obróæ siê powoli. 121 00:17:37,100 --> 00:17:41,000 - £adna para. - Masz racjê. 122 00:17:41,100 --> 00:17:45,000 Do ty³u. Bli¿ej. 123 00:17:45,100 --> 00:17:48,000 Obejmij mnie tak jakbym by³ przed toba. 124 00:17:48,100 --> 00:17:52,000 Teraz obrót... powoli... 125 00:17:52,100 --> 00:18:04,000 Razem. Powoli, bardzo powoli... 126 00:18:04,100 --> 00:18:07,000 Rób to co ja. 127 00:18:07,100 --> 00:18:15,000 Naœladuj ruch moich rak. 128 00:18:15,100 --> 00:18:16,000 Rób to co ja. 129 00:18:16,100 --> 00:18:30,000 G³aszcz mnie... powoli... 130 00:18:30,100 --> 00:18:35,000 Dobrze. Bardzo dobrze. 131 00:18:35,100 --> 00:19:26,000 - To wszystko? - Na razie tak. 132 00:19:26,100 --> 00:19:30,000 - Kiedy zaczê³aœ tañczyæ? - W wieku 15 lat. 133 00:19:30,100 --> 00:19:36,000 Odkad pamiêtam zawsze widzia³am jak moja matka œpiewa i tañczy. 134 00:19:36,100 --> 00:19:42,000 - Twoi rodzice satancerzami? - Skad¿e. 135 00:19:42,100 --> 00:19:45,000 Ajak ty zaczê³aœ? 136 00:19:45,100 --> 00:19:49,000 Tutaj w klubie. Jakieœ 3 miesiace temu. 137 00:1...
Urobos