Gothic Mroczne Tajemnice - Poradnik.pdf

(2417 KB) Pobierz
577163320 UNPDF
Copyright PoziomkaZ
577163320.003.png
VII.
PRZEMYTNICY.............................................................................................................. 21
Copyright PoziomkaZ
577163320.004.png
XI.
NAUCZYCIELE............................................................................................................... 31
XII.
KUPCY ......................................................................................................................... 32
Copyright PoziomkaZ
577163320.005.png
Copyright PoziomkaZ
577163320.006.png
I. WPROWADZENIE
Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma lasami… Wróć, to nie ta bajka. To chyba
będzie ta. Dawno, dawno temu, było sobie królestwo, które nękał smok… Co?? Ta też nie? Teraz to
już na pewno właściwa. Jesteś Bezimiennym skazańcem, który został wtrącany do Kolonii Karnej.
Twoim celem jest zniszczenie magicznej bariery i wydostanie się na wolność. Mroczne Tajemnice
utrudnią i urozmaicą to zadanie. Mod ten całkowicie zmienia Kolonię Karną znaną z podstawowego
Gothica. Dodaje nowe obozy (a co za tym idzie, także nowe zadania i NPC oraz nowe przedmioty),
nowe lokacje i wątek główny Mrocznych Tajemnic. Zmienia także w mniejszym bądź większym
stopniu istniejące obozy oraz wątek główny. Jeszcze przerobiony został całkowicie koncert In
Extremo w drugim rozdziale. Trwa nieco dłużej, więc polecam postać pod sceną. Naprawdę się to
opłaca. Co dokładnie jeszcze zmienia, to musicie odkryć sami. Ponadto w tej solucji nie ma opisanych
niektórych rzeczy. Życzymy miłej zabawy.
The PoziomkaZ
II. PRADAWNI
1. Dziwne Poszukiwania
Zadanie to daje nam Gardhar z Obozu Koło Kopalni. Stoi przed dużą katapultą (lewy screen). Musimy
udać się na terytorium orków, a konkretnie w okolice wieży Xardasa. Tam obok jeziora jest jaskinia
strzeżona przez 2 Orki-Elity (prawy screen). Wewnątrz zabijamy trutnie i zabieramy kryształ leżący
na ziemi. Używamy teleportu, który dał nam Gardhar i oddajemy kryształ. Czekamy ok. 2 dni i
otrzymujemy teleport do Pradawnych. Możemy też wypytać się go o jego historię. Zadanie kończy się
kiedy wychodzimy od Pradawnych na powierzchnię i mówimy Gardharowi, że spotkaliśmy
Pradawnych.
2. Tajemniczy Rycerz
Zadanie to rozpoczyna się w momencie użycia kryształu od Gardhara. Po wylądowaniu w komnacie,
aktywuje automatycznie się rozmowa z martwym Paladynem. Jak się ona skończy, przygotuj się na
ciężką walkę. Zadanie się kończy podczas rozmowy z Algirionem na różne tematy. Patrz zadanie
„Pradawni”.
Copyright PoziomkaZ
577163320.001.png 577163320.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin