PLAN MIESIĘCZNY MARZEC.doc

(244 KB) Pobierz
Dziecko:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Buduje

poczucie własnej wartości i silnej osobowości,

 

2.      Kształtuje

umiejętność

lepszego rozumienia siebie i innych ludzi

 

3.      Postrzega

siebie w pozytywnym, ale rzeczywistym świetle,

 

4.      Dostrzega

swoje silne i słabe strony - samoakceptacja,

 

5.      Nazywa cechy

pozytywne i negatywne.

 

6.      Odczytane

wyrazy poprawnie dzieli na pozytywne i negatywne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Kartka z

pomysłami dzieci

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.      Praca plastyczna

 

 

 

 

 

 

8.      Uzupełniony

Dowód przedszkolaka

 

 

 

 

 

 

 

9 imiona wymyślone przez dzieci

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Wyraża

własne uczucia i dostrzega je u innych ludzi,

 

2.      Określa różne

odcienie uczuć

 

3.      Okazuje

innym sympatie i miłość,

 

4.      Buduje

atmosferę przyjaźni, dzieli przestrzeń z innymi,

 

5.      Prace plastyczne

 

6.      Poprawnie

dopasowane kartki z kolorami do rodzaju uczucia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Praca plastyczna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Opanowuje

i przezwycięża złość i agresję

 

2.      Rozpoznaje\

przyczyny własnej  wściekłości  i agresji,

 

3.      Wie że przeżywanie złości nie jest niczym złym
i próbuje umiejętnie radzić sobie ze złością tak, aby nikomu nie wyrządzić krzywdy.

 

4.      Plakat wykonany przez dzieci

 

5.      Zdania wymyślone przez dzieci

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Rozumie  że

aby przebywać i bawić się z innymi, potrzebne jest przestrzeganie zasad,

 

2.      Wywiązuje

się ze zobowiązań,

 

3.      Uczy się

odpowiedzialności,

 

4.      Przestrzega zasady regulaminu grupowego

 

5.      Makieta  Pt. „ruch uliczny”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Rozumie sens przysłowia „W marcu jak w garncu”

 

 

 

 

 

 

2.      Kalendarz pogody systematycznie uzupełniany przez dzieci

 

 

 

3.      Aktywnie wypowiada się podczas zajęć

4.      Poprawnie posługuje się nożyczkami

 

 

 

5.      Wie jak wygląda koło i kula

 

 

 

6.      Wie jakie są symptomy zbliżającej się wiosny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Poprawnie zachowuje się podczas wycieczki.

 

 

 

 

 

2.      Jest aktywny podczas zajęć.

3.      Śpiewa piosenkę.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.      Rozpoznaje gatunki pierwszych wiosennych kwiatów.

 

 

 

 

5.      Praca plastyczna wykonana samodzielnie przez dziecko.

 

 

 

 

 

 

6.      Wiatraczek wykonany przez dziecko

7.      Aktywne uczestnictwo w zabawach badawczych.

 

 

 

 

 

 

 

8.      Poprawnie układa historyjkę obrazkową –

9.      Rozpoznaje odgłosy ptaków

 

 

 

 

 

10.  Aktywnie uczestniczy w zajęciach

11.  Przelicza w zakresie 15

12.  Starannie wypełniony kontur kwiatu.

 

 

 

 

13.  Nazywa różne rodzaje nasion

14.  Klasyfikuje ze względu na kształt, wielkość i kolor

 

15.  Wiosenny ogródek na oknie

 

 

 

 

 

 

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin