Biuro obsługi klienta.docx

(71 KB) Pobierz

Biuro obsługi klienta                 


casual_call.png

  • ja dostałem tego sms'a, ale jak poszedłem na pocztę, to pani w okienku powiedziała, że nie ma dla mnie żadnych wiadomości.

 

  • ile płacę za połączenie z bezpłatnym numerem?.

 

  • jaki jest nie-warszawski numer do salonu na Złotej?.

 

  • proszę pana, jak do mnie ktoś dzwoni to mi krzyżyk znad telewizora spada.

 

  • ja wysłałem sms'em prośbę o wyjaśnienie pytania i nikt mi jeszcze nie odpowiedział - dotyczyło quizu omnibus.

 

  • ja chciałem zrezygnować z tej opcji wysyłania do mnie ponagleń do zapłaty.

 

  • czy jak mi się skończy ważność karty tak-tak, to czy ona jeszcze będzie ważna?.

 

  • numer telefonu? już nie pamiętam, mam go od 3 dni.

 

  • po prośbie o wysłanie wiadomości testowej do konsultanta "czy ta wiadomość ma mieć tą samą treść, jak do żony?".

 

  • to minuta ma 60 sekund?.

 

  • to umowę trzeba podpisać na dwa lata? ja wolałbym na rok. A gwarancja jest tylko na rok? Ja wolałbym na dwa lata....

 

  • przy ustawianiu sms'ów "to maksimum czasu to więcej niż 24 godziny?".

 

  • aparat został zablokowany za brak płatności? przecież są wakacje!; konsultant: "zgadza się, jednak należności należy regulować mimo tego"; klient: "dobra, to kiedy mi odblokujecie aparat?"; konsultant: "w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia zapłaty, proszę pana"; klient: "48? dlaczego tak długo?"; konsultant: "bo są wakacje".

 

  • czy w państwa systemie komputerowym odnotowujecie tylko połączenia JUŻ wykonane?.

 

  • mam zadzwonić na numer który się wyświetla by sprawdzić kto dzwoni? Faktycznie, nie wpadłam na to!.

 

  • ja czekam na jakąś wiadomość tekstową, ale jeszcze żadna do mnie nie doszła.

 

  • czym różnią się telefony komórkowe?.

 

  • treść sms'a testowego przesłanego przez abonenta do konsultanta "nadal nie mogę wysyłać sms'ów".

 

  • Heniu, pan pyta jaki masz numer telefonu. No pomyśl chwilę... 600... ech, zapomniał....

 

  • Ja mam u was zaległosci w płaceniu i z tego powodu wyłączyliscie mi telefon. Wiec ja się pana pytam: jak ja mam teraz funkcjonować?.

 

  • ja chciałem otrzymać rachunek szczegółowy z jednego dnia, nie interesuje mnie wydruk miesięczny, ponieważ chciałem go okazać w sądzie, a tam są jeszcze inne numery z innych dni.

 

  • konsultant: "poproszę Pana nazwisko", klient: "moje, czy żony?", konsultant: "czy mają państwo różne nazwiska?", klient: "nie".

 

  • ja kupiłem dziś kartę tak-tak i nie zdążyłem jej jeszcze zaktywować, ale chyba ją zablokowałem. Fakt. Aparat prosił już o PUK.

 

  • To w tamtej sieci SMS'y są bezpłatne? To plus 15% to nie będzie tak drogo? o kosztach na roamingu.

 

  • konsultant: "proszę pana, celem wymiany aparatu zapraszam pana do naszego punktu dealer'skiego w Opocznie"; klient: "i co, mam tam słuchać tego głupiego fiuta?".

 

  • klient: "ja mam taki malutki problem"; konsultant: "tak, słucham" klient: "zdeptałem swój telefon".

 

 

 

  • początek rozmowy, klient: "kochany, co Ci mam podać, dobry człowieku?".

 

  • konsultant: "powinien pan wybierać numery bez zera, proszę pana"; klient: "dokładnie tak robię"; konsultant: "proszę podać mi więc numer jaki pan wybiera"; klient: "072...".

 

  • konsultant: "w pana sytuacji jeżeli aparat będzie droższy niż 1500 pln brutto, otrzyma go pan z 75% zniżką"; klient: "to znaczy za ile?".

 

  • konsultant: "proszę wyjąć z aparatu kartę SIM"; klientka: "nie mogę tego zrobić - ręce mi się trzęsą".

 

  • po poinformowaniu o procedurze "po kradzieży"; klient: "aha, to proszę jeszcze poczekać, bo zacząłem go szukać, a w windzie jestem".

 

  • klient: "jaka jest różnica między dopłatą 7 pln a 15 pln"; konsultant: "8 pln, proszę pana".

 

  • konsultant: "w soboty i niedziele pana koszt połączeń to 60 groszy za minutę"; klient: "aha, to może mi pan to wyjaśnić?".

 

  • czy komórka może sama puszczać sms'y?.

 

  • ja kupiłem ten telefon i co ja mam teraz zrobić?.

 

  • proszę pana, ja się założyłem z kolegą i włożyłem swojego Simensa M35 do szklanki z wodą, i teraz nie chcą mi go naprawić w ramach gwarancji.

 

  • ja mówilem do tego automatu, że chcę mieć taryfę moja10, a ona włączyła mi taryfę moja.

 

  • konsultant: "żeby zmniejszyć koszty na tym koncie mogę jedynie zasugerować zmniejszenie ilości wykonywanych połączeń"; klient: "aha, a na czym to polega?".

 

  • gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?.

 

  • proszę mi natychmiast podać lokalizacje mojego drugiego aparatu, wiem, że jest to możliwe, bo widziałem coś takiego na filmie SF.

 

  • proszę pana, ja słucham jak ktoś mi się nagrał na poczcie głosowej i staram się odpowiedzieć tej osobie, i krzyczę halo, halo!", ale ona mnie nie słyszy".

 

  • proszę mi powiedzieć, jakie promocje będziecie mieli we wrześniu przyszłego roku.

 

  • dlaczego Alcatel ma antenę z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w ogóle nie ma?.

 

 

  • konsultant: "proszę pani, w dniu dzisiejszym pani konto było mniejsze niż 10 pln"; klient: "nie"; konsultant: "proszę pani, pani konto wynosiło dziś 2,46 pln, czyli mniej niż 10 pln"; klient: "nie".

 

  • ja dostałem taki komunikat, że w celu tam-tego to coś-tam. Co mam teraz zrobić?.

 

  • proszę pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam przyjemność z tym samym panem...?.

 

  • proszę pana, mi chodzi o ten aparat Motorola za 49 złotych netto, czy to jest cena brutto?.

 

 

  • Przepraszam, że Cię niepokoje i w ogóle zawracam Ci głowę moimi błahostkami i na pewno tracisz przeze mnie swój wolny i zapewne cenny czas ale mam do ciebie pewna bardzo dyskretna, bardzo ważna sprawę, która od pewnego czasu nie daje mi usnąć. Mam nadzieje ze nie sprawi Ci to dużego kłopotu i co najważniejsze nie obrazisz się na mnie kiedy zadam Ci to pytanie czy nie masz przypadkiem wolnych i nie potrzebnych 15gr bo brakuje mi do lizaka? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin