Klasa 3 (3).doc

(51 KB) Pobierz
Klasa 3

Klasa 3

·        NN to dziewczynka miła, otwarta i uczynna. Potrafi dokonywać samooceny swojego zachowania. Niesie pomoc w różnych sytuacjach. Chętnie się uczy i podejmuje zadania szkolne. Rozwija własne zainteresowania. Umie odnaleźć się w każdej sytuacji.

 

·        NN jest dziewczynka otwartą i życzliwą. Potrafi dokonywać samooceny swojego postępowania. Cieszy się z sukcesów kolegów i koleżanek. Chętnie pomaga słabszym. Bierze aktywny udział w życiu klasy. Stara się wywiązywać z zadań i obowiązków szkolnych.

 

·        NN jest dziewczynką miłą, grzeczną, spokojną. Nawiązuje pozytywne kontakty z rówieśnikami i nauczycielami. Przestrzega zasad kulturalnego zachowania się w szkole i poza nią. Potrafi dokonywać samooceny swojego zachowania. Stara się dobrze wywiązywać z zadań i obowiązków szkolnych. Rozwija własne zainteresowania.

 

·        NN to chłopiec samodzielny i otwarty. Stara się dotrzymywać obietnic i zobowiązań. Potrafi reagować adekwatnie do sytuacji i dokonywać samooceny. Ma poczucie sprawiedliwości. Chętnie się uczy, ale pracuje niesystematycznie. Ma dni wzorowej aktywności, ale popada też w skrajne zniechęcenie. Nawiązuje pozytywne kontakty z rówieśnikami.

 

·        NN to chłopiec nieśmiały. Nie zawsze wywiązuje się z powierzonych zadań. Do szkoły przychodzi punktualnie. Pracuje niesystematycznie. Ma dni dobrej aktywności, ale często popada w skrajne zniechęcenie. Potrafi być opiekuńczy. Rozwija własne zainteresowania.

 

·        NN to chłopiec życzliwy i uprzejmy. Stara się dotrzymywać obietnic i zobowiązań. Chętnie uczestniczy w pracach na rzecz klasy. Pracuje niesystematycznie. Potrafi dokonywać samooceny swojego zachowania. Utrzymuje pozytywne kontakty z rówieśnikami.

 

Klasa 2

·        NN jest dzieckiem otwartym i szczerym. Nie zawsze wywiązuje się ze swoich obowiązków szkolnych. Pracuje niesystematycznie. Potrafi dokonać oceny własnego postępowania. Angażuje się na rzecz klasy. Stara się pracować nad swoim zachowaniem.

 

·        NN jest dzieckiem pracowitym, obowiązkowym i zdyscyplinowanym. Chętnie podejmuje zadania szkolne i uczestniczy w pracach na rzecz klasy. Potrafi reagować adekwatnie do sytuacji. Przestrzega normy społeczne w klasie. Posiada umiejętność pracy w zespole.

 

·        NN jest chłopcem nieśmiałym, ale coraz częściej nawiązuje pozytywne kontakty z rówieśnikami. Niepowodzenia szybko go zniechęcają. Coraz lepiej wywiązuje się z powierzonych obowiązków. Wykazuje aktywność podczas zajęć. Stara się być koleżeński i uczynny.

 

·        NN jest chłopcem żywym, spontanicznym i bardzo uprzejmym. Stara się przestrzegać norm społecznych i pracować nad swoim zachowaniem. Angażuje się w pracę na rzecz klasy. Dość dobrze wywiązuje się z obowiązków szkolnych.

 

·        NN odpowiedzialnie wykonuje powierzone zadania. Jest zawsze przygotowany. Pracuje systematycznie. Bierze udział w życiu klasy i szkoły. Przestrzega normy społeczne. Potrafi dokonywać samooceny swojego zachowania. Utrzymuje pozytywne kontakty z rówieśnikami. Rozwija własne zainteresowania. Chętnie pomaga innym.

 

·        NN to chłopiec miły, otwarty i szczery. Stara się odpowiedzialnie wykonywać powierzone zadania. Wykazuje życzliwość i uprzejmość w stosunku do innych. Bierze aktywny udział w życiu klasy. Łatwo nawiązuje kontakty rówieśnikami. Jest lubiany i koleżeński. Rozwija własne zainteresowania.

·      

 

 

Klasa 3

NN wypowiada się bardzo ciekawie na różne tematy. Jej wypowiedzi zawierają wiele praktycznych informacji. Pięknie recytuje wiersze. Potrafi konstruować dłuższą wypowiedź i uzasadniać opinie.

 

Czyta biegle, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze rozumie sens cicho czytanego tekstu. Chętnie i samodzielnie czyta książki i czasopisma. Dość dobrze opanowała wiadomości z gramatyki, choć miewa trudności z ich zastosowaniem.

 

Pisze płynnie, choć czasem niestarannie. Samodzielnie zapisuje własne wypowiedzi. Tworzy wiersze. Czasem popełnia przy tym błędy gramatyczne i stylistyczne. Dba o czystość zeszytów i stara się pisać kształtnie. Zna i stosuje podczas dyktand poznane zasady i reguły ortograficzne. 

 

Dość sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 1000. Opanowała tabliczkę mnożenia w zakresie 100. Poprawnie wykonuje obliczenia sposobem pisemnym. Czyta ze zrozumieniem i analizuje proste zadania tekstowe, a złożone z pomocą nauczyciela. Posługuje się miarką centymetrową, pieniędzmi, zegarkiem i kalendarzem. Rozwiązuje zadania z zastosowaniem kolejności wykonywania działań i dzielenia z resztą.

 

Jest wspaniałym obserwatorem i przyjacielem przyrody. Chętnie wypowiada się na jej temat. Przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny osobistej. Zna zasady zachowania się w  środkach komunikacji. Dość dobrze czyta mapę.

 

Bardzo chętnie podejmuje aktywność artystyczną. Prace plastyczno – techniczne wykonuje z fantazją i z rozmachem. Umie dobierać techniki do podanego tematu. Potrafi opowiedzieć o własnej pracy. Zna i ładnie śpiewa poznane piosenki.

 

Umie ocenić swoje możliwości fizyczne. Improwizuje ruch odpowiednio do warunków. Przestrzega zasad poznanych gier i zabaw, chętnie rywalizuje. Uczestniczy w zajęciach pozalekcyjnych i samodoskonalących.

 

**********************************************************************

NN potrafi wypowiadać się na podstawie tekstów literackich. Posiada bogaty zasób słownictwa. Konstruuje dłuższą wypowiedź i uzasadnia swoje opinie.

 

Czyta wyraziście, z odpowiednia intonacją, w dość dobrym tempie. Rozumie czytaną treść. Sięga również po lekturę.

 

Pisze ładnie, kaligraficznie. Dobrze radzi sobie z pisaniem ze słuchu. Podczas przepisywania pojawiają się błędy. Czasem gubi literki i myli spółgłoski miękkie. Zna zasady ortograficzne. Dyktanda pisze zwykle poprawnie. Zeszyty i ćwiczenia prowadzi starannie. Posiada wiadomości z gramatyki. Wyróżnia i nazywa poznane części mowy.

 

Dość dobrze dodaje i odejmuje w zakresie 1000. Opanowała tabliczkę mnożenia w zakresie 100. Poprawnie wykonuje obliczenia sposobem pisemnym. Czyta ze zrozumieniem i analizuje proste zadania tekstowe, a złożone z pomocą nauczyciela. Posługuje się pieniędzmi, miarką centymetrową, kalendarzem i zegarem. Rozwiązuje zadania z zastosowaniem kolejności wykonywania działań i dzielenia z resztą.

 

Interesuje się przyrodą i chętnie wypowiada się na jej temat. Przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny osobistej. Dość dobrze czyta mapę.

 

Chętnie podejmuje aktywność plastyczno – techniczną. Poszukuje oryginalnych rozwiązań. Prace wykonuje estetycznie i starannie. Zna i  ładnie śpiewa poznane piosenki.

 

Podczas zajęć ruchowych potrafi stopniować wysiłek. Umie improwizować ruch przy muzyce. Zna i stosuje przepisy poznanych gier i zabaw, podejmuje współzawodnictwo.

 

**********************************************************************

NN potrafi wypowiadać się na podstawie tekstów literackich. Posiada umiejętność uważnego słuchania. Samodzielnie redaguje swobodne teksty. Wystąpienia na forum klasy jeszcze wprawiają ją w zakłopotanie.

 

Czyta poprawnie, płynnie, we właściwym tempie i ze zrozumieniem.

 

Samodzielnie zapisuje własne wypowiedzi. Pismo nie zawsze jest kształtne i staranne. Stara się dbać o czystość zeszytów i ćwiczeń. Zna zasady i reguły ortograficzne, lecz często zapomina o ich stosowaniu. Czasem popełnia błędy podczas pisania ze słuchu i z pamięci. Rozróżnia i wskazuje poznane części mowy.

 

Dość sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 1000. Zna tabliczkę mnożenia w zakresie 100. Poprawnie wykonuje obliczenia sposobem pisemnym. Samodzielnie układa i rozwiązuje proste zadania tekstowe. Posługuje się miarką centymetrową, zegarem, kalendarzem i pieniędzmi. Rozwiązuje równania oraz zadania z zastosowaniem kolejności wykonywania działań.

 

Interesuje się przyrodą i chętnie wypowiada się na jej temat. Jest prawdziwym przyjacielem zwierząt. Przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny osobistej. Rozróżnia rodzaje transportu. Dość dobrze czyta mapę. Zna warstwową budowę lasu.

 

Chętnie podejmuje działania plastyczno – techniczne. Prace wykonuje starannie i pomysłowo. Umie korzystać z prostej informacji technicznej. Zna i śpiewa poznane piosenki.

 

Jest aktywna i sprawna ruchowo. Potrafi stopniować wysiłek. Przestrzega zasad poznanych gier i zabaw. Chętnie improwizuje ruch i podejmuje ćwiczenia przy muzyce. Umie rywalizować. Uczestniczy z zajęciach na basenie.

 

*****************************************************************

 

Posiada duży zasób słownictwa. Umie ładnie się wypowiadać i prezentować swoją wiedzę. Uzasadnia własny sąd na dany temat. Ładnie recytuje.

 

Czyta płynnie i wyraziście, w odpowiednim tempie. Właściwie intonuje tekst. Dobrze rozumie sens cicho czytanej treści. Chętnie sięga po lekturę.

 

Pisze kształtnie i starannie. Zna zasady i reguły ortograficzne i zwykle stosuje je w praktyce. Samodzielnie redaguje dłuższe wypowiedzi pisemne. Posiada podstawowe wiadomości z gramatyki.

 

Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 1000. Opanował tabliczkę mnożenia w zakresie 100. Dokonuje obliczeń sposobem pisemnym. Zna kolejność wykonywania działań. Samodzielnie układa i rozwiązuje proste zadania tekstowe. Zdobyte wiadomości zwykle stosuje w praktyce. Posiada podstawowe wiadomości z geometrii. Zapisuje i czyta liczby powyżej 1000.

 

Interesuje się otaczającym światem. Dostrzega związek między warunkami życia roślin, zwierząt i ludzi a porami roku. Zna zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Potrafi dobrze czytać mapę.

 

Prace plastyczne wykonuje dość schematycznie. Niechętnie podejmuje działania artystyczne. Szybko zapamiętuje treść i melodię piosenek. Uczestniczy w zajęciach muzyczno – ruchowych. Jest sprawny fizycznie. Ćwiczenia gimnastyczne wykonuje poprawnie. Lubi brać udział w grach i zabawach.

 

*******************************************************************

Wypowiada sie pojedynczymi zdaniami. Coraz lepiej precyzuje własne mysli. Nie zawsze wykazuje inicjatywę w rozmowie. Ładnie recytuje.

 

Czyta wolno głosując. Rzadko stosuje znaki przestankowe. Tekst nieprzygotowany czyta z dużym wysiłkiem. Ma trudności ze zrozumieniem samodzielnie czytanej treści.

 

Uświadamia sobie potrzebę starannego pisania, choć jest w tym mało wytrwały. Podczas pisania popełnia liczne błędy. Nie mieści się w liniaturze. zeszyty i ćwiczenia prowadzi niestarannie. Posiada ogólne wiadomości z gramatyki i ortografii.

 

Dość dobrze dodaje i odejmuje w zakresie 1000. Coraz lepiej mnoży i dzieli w zakresie 100. Dokonuje obliczeń sposobem pisemnym. Zadania tekstowe rozwiązuje i układa z pomocą nauczyciela. Stosowanie w praktyce zdobytych wiadomości sprawia mu jeszcze trudność. Zapisuje i czyta liczby do 1000.

 

Interesuje się przyrodą i chętnie wypowiada się na jej temat. Wykazuje ogólną wiedzę o najbliższym otoczeniu.

 

Prace plastyczno – techniczne wykonuje starannie i pomysłowo. Korzysta z całej gamy barw. Chętnie podejmuje działania artystyczne. Uczestniczy w zajęciach muzyczno – ruchowych. Ładnie śpiewa poznane piosenki. Wykonuje proste ćwiczenia gimnastyczne. Nie lubi brać udziału w grach zespołowych.

***********************************************************************

Opowiada o wydarzeniach zawartych w tekstach literackich w mało uporządkowanej formie. Nie zawsze wykazuje inicjatywę w rozmowach. Jego wypowiedzi są zwykle poprawne, ale krótkie. Dość dobrze recytuje.

 

Czyta bardzo wolno, głoskując i nie zmieniając siły głosu. Tekst nowy czyta z dużym wysiłkiem. Ma trudności ze zrozumieniem samodzielnie czytanego tekstu.

 

Jego pismo nie zawsze jest kształtne i staranne. Dlatego zeszyty i ćwiczenia prowadzi mało estetycznie. Zna zasady ortograficzne, ale zdarza mu się nie stosować ich w praktyce. Posiada podstawowe wiadomości z gramatyki.

 

Dość dobrze liczy w pamięci. Nie opanował jeszcze tabliczki mnożenia w zakresie 100. Świetnie wykonuje obliczenia sposobem pisemnym. Stosuje kolejność wykonywania działań. Posiada podstawowe wiadomości z geometrii. Zadania tekstowe wykonuje z pomocą nauczyciela. Zapisuje i czyta liczby do 1000.

 

Posiada ogólną wiedzę o najbliższym otoczeniu. Orientuje się na mapie. Interesuje się nowoczesnymi technologiami i motoryzacją.

 

Prace plastyczno – techniczne są mało staranne, ale dość oryginalne. Chętnie podejmuje działania artystyczne. Uczestniczy w zajęciach muzyczno – ruchowych. Śpiewa poznane piosenki. Jest sprawny fizycznie. Ćwiczenia wykonuje z dużym zapałem.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin