Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.4.pdf

(295 KB) Pobierz
Lista zmian wprowadzanych przez
aktualizację 0.8.4
Główne zmiany:
• Dodano gałąź brytyjskich niszczycieli czołgów: Universal Carrier QF 2 pounder, Alecto,
Valentine AT, АТ 2, АТ 7, Gun Carrier Churchill, АТ 8, АТ 15, А39 Tortoise, FV215b(183).
• Dodano nowe niemieckie czołgi lekkie: Pz.I, Pz.I Ausf.С, Pz.II Ausf.G.
• Dodano do sklepu nowy radziecki niszczyciel czołgów poziomu VI: SU-100Y.
• Wprowadzono możliwość załadowania preferowanego typu pocisków przed zakończeniem
odliczania do rozpoczęcia bitwy.
• Dodano możliwość wyboru systemu adresowania osoby w chacie bitewnym: z lub bez
zapisania adresata.
• Dodano możliwość zdejmowania ciężkiego wyposażenia i zastępowania go lżejszym gdy
pojazd jest przełądowany.
Nowy instruktaż
• Wprowadzono nowy instruktaż dla nowych graczy (misja treningowa na specjalnej mapie).
1035127189.002.png 1035127189.003.png 1035127189.004.png
Zmiany w grafice
• Przerobiono następujące mapy w celu poprawy grafiki: Step, Zatoka Rybacka, Ensk,
Dębina.
• Mapy Smocza Grań i Cichy Brzeg zostały usunięte z listy map dla bitew losowych w celu
dokonania poprawek.
• Poprawiono grafikę i rozgrywkę na następujących mapach: Urwisko, Prochorowka,
Klasztor.
• Poprawiono zaokrąglanie dróg i tekstury kraterów na mapie Ruinberg.
• Gra obsługuje konfiguracje NVIDIA SLI.
• Wymuszono ograniczenie 60 klatek na sekundę w hangarze.
• Przerobiono i zoptymalizowano efekt spalin.
• Naprawiono spadek w ilość klatek na sekundę, który miał miejsce przy niektórych
konfiguracjach w czasie renderowania ognia i eksplozji w czasie korzystania z widoku
snajperskiego.
• Dodano nowe obrazy do ekranu logowania.
• Dodano nowe efekty podczas niszczenia dużych czołgów.
• Poprawiono błędy modeli graficznych: IS-3, Churchill LL, М41, Т69, KW-3, TOG-2,SU-14,
S-51, Hetzer.
• Poprawiono błędy w modelach graficznych elementów otoczenia i modelach uszkodzeń
budynków.
Osiągnięcia
• Poprawiono błąd, który pozwalał na zdobycie osiągnięcia „Snajper” po uszkodzeniu
sojusznika pociskiem odłamkowo-burzącym.
• Naprawiono błędy związane ze zdobyciem medalu Kołobanowa, jeżeli członkowie obu
drużyn wyjdą do hangaru przed końcem bitwy.
• Poprawiono opisy osiągnięć „Snajper” i „Stalowa ściana”.
• Uzupełniono opisy medali.
Zmiany w czołgach:
• Zmieniono kąt nachylenia dolnej płyty czołowej czołgu PzV Panther, PZV/IV i Panther-
M10 na 55 stopni.
• Grubość przedniej dolnej płyty osłaniającej kadłub PzV Panther, Pz V/IV, Panther-M10 i
JagdPanther została zmniejszona do 50 mm.
• Zmniejszono kąt nachylenia dolnej płyty czołowej czołgu T-44 na 45 stopni.
• Poprawiono drobne błędy modelu uszkodzeń następujących czołgów: AT-15А, Matilda
Black Prince, Matilda (ZSSR), Grille, AMX 13-75, AMX 13-90, AMX 12t, Churchill I, VK
4205B, M12, M41, Obiekt 212, Caernarvon, M46 Patton, Maus, Е-100.
• Wzmocniono punkt styku górnej i dolnej płyty czołowej czołgów Caernarvon, Conqueror i
1035127189.005.png 1035127189.001.png
FV215b dając im grubość odpowiednio 203, 203 i 254 mm.
• Przy aktywnej umiejętności „Intuicja” czołgi z mechanizmem ładowniczym będą ładowały
cały magazynek lub bęben zamiast 1 pocisku.
Pojazdy chińskie:
Typ 2597 Chi-Ha:
• Cena 57 mm działa Typ 97 została zmieniona z 3000 do 2000 kredytów.
WZ-132
• Cena silnika 8V135 została zmieniona z 43000 na 49000 kredytów.
• Czas przeładowania 10mm działa 59-100T został zmieniony z 8.6 na 9.1 sekundy.
Pojazdy francuskie:
AMX M4 (1945):
• Kąt odchyłu w dół działa 105 mm 13TR został zwiększony z 5 do 10 stopni.
• Kąt odchyłu w dół działa 90 mm DCA 30 został zwiększony z 5 do 10 stopni.
• Kąt odchyłu w dół działa 90 mm DCA 45 został zwiększony z 5 do 10 stopni.
• Kąt odchyłu w dół działa 90 mm F3 został zwiększony z 5 do 10 stopni.
Renault BS:
• Limit obciążenia zawieszenia RenaultBS M17 zmniejszony z 7800 kg na 5000kg.
• Limit obciążenia zawieszenia RenaultBS M26/M27 zmniejszony z 8200 kg na 7000kg.
• Masa kadłuba czołgu została zmniejszona z 2750 kg na 2714 kg.
Pojazdy niemieckie:
PzKpfw 35 (t):
• Koszt działa KwK 30 L/55 został zmniejszony z 2130 na 1910 kredytów.
PzKpfw II:
• Koszt działa KwK 30 L/55 został zmniejszony z 2130 na 1910 kredytów.
PzKpfw II Luchs:
• Czołg został przeniesiony z III na IV poziom. Jego statystyki zostały dostosowane do nowej
roli.
VK 1602 Leopard:
• Czołg został przeniesiony z IV na V poziom. Jego statystyki zostały dostosowane do nowej
roli.
VK 2801:
• Czołg został przeniesiony z V na VI poziom. Jego statystyki zostały dostosowane do nowej
roli.
Pojazdy brytyjskie:
Crusader:
• Koszt silnika Nuffield Liberty Mk. V został zmieniony z 11500 na 12500 kredytów.
Cromwell:
• Koszt silnika Nuffield Liberty Mk. V został zmieniony z 11500 na 12500 kredytów.
Centurion:
• Kosz pocisków 20-funtowych, odłamkowo-burzących został zwiększony do 170 kredytów.
Pojazdy amerykańskie:
M4A2E4 Sherman:
• Kąt odchyłu działa w 75 mm M3 L/37 w górę został zmniejszony z 25 na 20 stopni.
• Kąt odchyłu działa w 75 mm M3 L/37 w dół został zmniejszony z 10 na 5 stopni.
Ram II:
• Masa kadłuba pojazdu została zwiększona z 12600 kg do 12670 kg.
T57 Heavy:
• Kąt odchyłu działa 120 mm Gun T179 w górę został zmniejszony z 15 na 12 stopni.
Pojazdy radzieckie:
Obiekt 212:
• Limit udźwigu zawieszenia Obiekt 212 został zwiększony z 55000 kg do 55500 kg.
Obiekt 261:
• Limit udźwigu zawszenia Obiekt 261 został zwiększony z 59200 kg do 59900 kg.
S-51:
• Limit udźwigu zawieszenia S-51 został zwiększony z 50500 kg do 52000 kg.
Zrebalansowanie czołgów niemieckich:
PzKpfw II Luchs:
• Zwiększono koszt kamuflażu do 33%
• Zwiększono limit udźwigu zawieszenia Luchsketten Ausf. A z 12250 kg do 12500 kg
• Zmieniono mechanikę obrotu zawieszenia Luchsketten Ausf. A
• Zmniejszono szybkość obrotu zawieszenia Luchsketten Ausf. A z 35 do 30
• Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Luchsketten Ausf. A o 4%
• Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Luchsketten Ausf. A o 4%
• Zwiększono opór zawieszenia Luchsketten Ausf. A na twardym gruncie o 9%
• Zmniejszono opór zawieszenia Luchsketten Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 24%
• Zmniejszono opór zawieszenia Luchsketten Ausf. A na miękkim gruncie o 19%
• Zwiększono koszt badań nad zawieszeniem Luchsketten Ausf. B z 750 do 1950
• Zmniejszono limit udźwigu zawieszenia Luchsketten Ausf. B chassis z 15850 kg na 15500
kg
• Zwiększono koszt zawieszenia Luchsketten Ausf. B z 4650 do 9650
• Zmieniono mechanikę obrotu zawieszenia Luchsketten Ausf. B
• Zmniejszono szybkość obrotu zawieszenia Luchsketten Ausf. B z 38 do 33
• Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Luchsketten Ausf. B o 4%
• Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Luchsketten Ausf. B o 4%
• Zmniejszono opór zawieszenia Luchsketten Ausf. B na średnio miękkim gruncie o 20%
• Zmniejszono opór zawieszenia Luchsketten Ausf. B na miękkim gruncie o 8%
• Zmniejszono moc silnika Maybach HL 66 P z 200 do 180
• Zmniejszono masę czołgu z 7000 kg do 6830 kg
• Zmieniono poziom czołgu z III na IV
• Zwiększono koszt czołgu z 39000 do 155000
• Zwiększono koszt naprawy o 21%
• Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 20 km/h do 22 km/h
• Zwiększono zasięg widzenia wieży PzKpfw-IIL-Großturm z 330 m do 360 m
• Skrócono czas przeładowania działa 2 cm Flak 38 L/112 z 3,4 s do 2,7 s
• Skrócono czas przeładowania działa 2 cm KwK 38 L/55 z 3,4 s do 2,7 s
• Zmniejszono rozrzut działa 3,7 cm KwK 36 L/46.5 podczas obrotu wieży o 29%
• Zmieniono kąt uniesienia działa 5 cm KwK 38 L/42 z -17 stopni do -20 stopni
• Zwiększono kąt obniżenia działa 5 cm KwK 38 L/42 z 8 stopni do 10 stopni
• Zmniejszono rozrzut działa 5 cm KwK 38 L/42 podczas obrotu wieży o 25%
• Dodano nowe działo 3 cm M.K.103
• Dodano nowe działo 5 cm KwK 39 L/60
• Zmieniono poziom wieży PzKpfw-IIL-Großturm z IV na V
• Zwiększono koszt wieży PzKpfw-IIL-Großturm z 4700 do 10500
• Zwiększono prędkość obrotu wieży PzKpfw-IIL-Großturm z 26 stopni/s do 38 stopni/s
• Zmniejszono masę wieży z 2500 kg do 2000 kg
• Zwiększono zasięg widzenia wieży PzKpfw-IIL-Luchsturm z 320 m do 330 m
• Skrócono czas celowania działa 2 cm Flak 38 L/112 z 1,6 s do 1,5 s
• Skrócono czas przeładowania działa 2 cm Flak 38 L/112 z 4,3 s do 3 s
• Zmniejszono rozrzut działa 2 cm Flak 38 L/112 o 20%
• Skrócono czas celowania działa KwK 38 L/55 z 1,6 s do 1,5 s
• Skrócono czas przeładowania działa 2 cm KwK 38 L/55 z 4,3 s do 3 s
• Zmniejszono rozrzut działa 2 cm KwK 38 L/55 o 20%
• Zmieniono kąt uniesienia działa 3,7 cm KwK 36 L/46.5 z -20 stopni do -16 stopni
• Zmniejszono kąt obniżenia działa 3,7 cm KwK 36 L/46.5 z 10 stopni do 8 stopni
• Dodano nowe działo 3 cm M.K.103
• Zwiększono prędkość obrotu wieży PzKpfw-IIL-Luchsturm z 39 stopni/s do 42 stopni/s
• Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z zamontowaną wieżą PzKpfw-IIL-
Großturm z 230 do 340
• Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z zamontowaną wieżą PzKpfw-IIL-
Luchsturm z 190 do 310.
VK 1602 Leopard:
• Zwiększono koszt kamuflażu o 25%
• Zmniejszono limit udźwigu zawieszenia Leopardketten Ausf. A z 22250 kg do 21900 kg
• Zmieniono mechanizm cofania dla zawieszenia Leopardketten Ausf. A
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Leopardketten Ausf. A z 30 do 33
• Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Leopardketten Ausf. A o 4%
• Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia Leopardketten Ausf. A o 4%
• Zmniejszono opór zawieszenia Leopardketten Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 29%
• Zmniejszono opór zawieszenia Leopardketten Ausf. A na miękkim gruncie o 8%
• Zwiększono koszt badania zawieszenia Leopardketten Ausf. B z 2615 do 5100
• Zmniejszono limit udźwigu zawieszenia Leopardketten Ausf. B z 25550 kg do 24000 kg
• Zwiększono cenę zawieszenia Leopardketten Ausf. B z 10740 do 12740
• Zmieniono mechanizm cofania dla zawieszenia Leopardketten Ausf. B
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Leopardketten Ausf. B z 33 do 36
• Zmniejszono opór zawieszenia Leopardketten Ausf. B na średnio miękkim gruncie o 27%
• Zmniejszono opór zawieszenia Leopardketten Ausf. B na miękkim gruncie o 9%
• Zwiększono masę kadłuba z 10000 kg do 12320 kg
• Zwiększono cenę czołgu z 210000 do 355000
• Zwiększono koszt naprawy o 7%
• Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 20 km/h do 22 km/h
• Zmniejszono maksymalną prędkość z 68 km/h do 60 km/h
• Zwiększono zasięg widzenia wieży Leopardturm z 350 m do 380 m
• Skrócono czas celowania działa 5 cm KwK 39 L/60 z 2,3 s do 1,7 s
• Zmieniono kąt uniesienia działa 5 cm KwK 39 L/60 z -17 stopni do -20 stopni
• Zmieniono kąt obniżenia działa 5 cm KwK 39 L/60 z 6 do 10 stopni
• Skrócono czas przeładowania działa 5 cm KwK 39 L/60 2,5 s do 2,1 s
• Zmniejszono rozrzut działa 5 cm KwK 39 L/60 z 0,4 m do 0,39 m
• Dodano nowe działo 3 cm M.K.103
Zgłoś jeśli naruszono regulamin