allegrowy-super-sprzedawca.pdf

(1608 KB) Pobierz
453958375 UNPDF
453958375.001.png
Ten darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj .
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Cywiński, rok 2009
Autor
Wojciech Cywiński
Tytuł
Allegrowy Super Sprzedawca
Dane wydawcy
Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo "Złote Myśli" dołożyli wszelkich starań,by zawarte w tej książce informacje były kompletne i
rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne
naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo "Złote Myśli" nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DLA KOGO?
...................................................................................5
....................................................................................................................6
................................................................................................9
1.3. Dla średnio zaawansowanych
................................................................................9
...................................................................................................9
1.5. Krok po kroku jak wystawić SuperAukcję, która sprzeda każdy produkt
...........10
..................................................................................................13
.......................................................................11
2.2. Przyjemny design
................................................................................................14
2.2.1. Dopasowanie do produktu
...........................................................................15
......................................................................................16
2.2.3. Promuj Core Business
..................................................................................17
2.3. Profesjonalna grafika
...........................................................................................17
2.3.1. Gdzie szukać wykonawców takiej usługi?
....................................................18
2.4. MS Office Front Page
..........................................................................................22
...................................................................................................24
2.4.2. Inny darmowy program do obsługi kodu HTML
........................................25
..........................................................................................25
2.4.4. Przykładowe zastosowanie
..........................................................................25
3. FOTOGRAFIA
..............................................................................27
................................................................................27
3.2. Im lepsze zdjęcia, tym lepsza prezentacja
...........................................................29
3.2.1. Aparaty fotograficzne
..................................................................................30
....................................................................................31
.....................................................................................31
...........................................................................32
3.2.2. Ostre zdjęcia
................................................................................................32
.....................................................................................................33
3.3. Dobry aparat
.......................................................................................................35
............................................................................33
3.3.1. Aparaty w telefonach komórkowych
............................................................35
...................................................................................36
3.4. Program do obróbki zdjęć
...................................................................................36
..............................................................................................37
3.4.2. Wersja testowa programu
...........................................................................37
..............................................................................................38
3.4.3.1. Zdjęcia to podstawa Internetu – dziś
i
w przyszłości
..........................38
.............................................................................................39
.....................................................................................................39
.............................................................................................40
..................................................................................39
3.5. Najważniejsze funkcje
.........................................................................................41
3.5.1. Zmniejszanie rozdzielczości i
rozmiarów zdjęcia
.........................................41
.............................................................................................42
........................................................................................45
3.5.4. Zapis w innym formacie . ..............................................................................46
......................................................................................................48
.....................................................................................48
4.2. Płatne miejsce na serwerze
.................................................................................49
4.2.3. Obsługa z komputera, np. przez program TC
.............................................49
4.3. Darmowe serwery
...............................................................................................50
................................................................51
4.3.2. Długość linków . ............................................................................................51
4.3.3. Linki do stron
..............................................................................................52
1.1. O mnie
1.2. Dla początkujących
1.4. Dla przyszłych SS
2.1. Delikatna grafika
2. SZABLON AUKCJI
2.2.2. Ja – dawniej i teraz
2.4.1. Zainwestuj
2.4.3. Front Page 2003
3.1. Główne narzędzie sprzedaży
3.2.3. Kilka ujęć
3.3.2. Pożycz od znajomego
3.4.1. Obróbka zdjęć
3.4.3. Zakup licencji
3.4.4. Programy
3.5.2. Czyszczenie tła
3.5.3. Ostrzenie kolorów
4. SERWER
4.1. Okno na świat
4.3.1. Pojemność darmowych serwerów
.......................................................................................................52
5. NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY SUPER AUKCJI – ZASADA 3W
......................................................................................................54
. .53
5.1.1. Szablon strony O mnie
.................................................................................55
..............................................................................................................55
................................................................................................56
5.1.4. Opis – kim jesteś
..........................................................................................56
.............................................................................................57
5.1.6. Dane kont bankowych
.................................................................................58
........................................................................................58
5.1.8. Logo producentów Twoich produktów
........................................................59
5.2 Strona aukcyjna
...................................................................................................60
5.2.1. Szablon
........................................................................................................60
..........................................................................................................62
.........................................................................................................62
5.2.4. Dane kontaktowe
........................................................................................68
.............................................................................................68
..........................................................................................69
...................................................................................69
..........................................................................................70
...........................................................................70
.........................................................................70
..................................................................................................71
......................................................................71
5.2.7. Dane sprzedażowe
.......................................................................................72
................................................................................................72
........................................................................................73
............................................................73
5.2.8. Twoje zdjęcie
...............................................................................................74
...................................................................................................75
5.2.10. Początek opisu oferty
.................................................................................75
5.2.11. Marketingowy wstęp
...................................................................................77
........................................................................................................77
................................................................................78
.............................................................................78
5.2.15. Pokaż tytuł SuperSprzedawcy lub podobny
...............................................79
5.2.16. Tekst – wciągający i kierujący klienta
.......................................................80
.................................................................................81
...........................................................82
.............................................................................................82
.............................................................84
...........................................................86
.........................................................86
...................................................87
....................................................................87
..........................................................................88
..................................................................................................88
5.2.20.1. Cross
. .....................................................................................89
-
selling
......................................................89
.....................................................................................89
........................................................90
.........................................................................................................90
PODSUMOWANIE
...........................................................................91
4.3.4. Domena
5.1. Strona O mnie
5.1.2. Logo
5.1.3. Twoje zdjęcie
5.1.5. Kontakt z Tobą
5.1.7. Dane sprzedażowe
5.2.2. Design
5.2.3. Grafika
5.2.5. Dane bankowe
5.2.6. Dane wysyłkowe
5.2.9. Krótki opis
5.2.12. Zdjęcia
5.2.13. Gwarancja satysfakcji
5.2.14. Opinie Twoich klientów
5.2.17. Własnoręczny podpis
5.2.18. Postscriptum
5.2.19. Twórz od początku listę adresową
5.2.20. Fotopanel
5.3. Tytuł aukcji
ALLEGROWY SUPER SPRZEDAWCA — Wojciech Cywiński
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji – zasada 3W
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji
– zasada 3W
Zasada 3W składa się z trzech najważniejszych czynników, które
w aukcji należy uzyskać. Są nimi:
Wiarygodność
Wizualizacja
Wartość
Aukcja musi być jak najbardziej wiarygodna. Zarówno od strony
sprzedawcy, jak i produktu. Musisz być realny, żeby klient Ci ufał.
Po drugie, aby klient chciał kupić albo przynajmniej zastanawiał się
nad kupnem Twojego produktu, aukcja musi zaprezentować towar.
Masz tutaj do wyboru 3 różne drogi medialne. Publicystyczna
treść + zdjęcia, Telewizyjna – nagranie video, np. z Youtube, Ra-
diowa – nagranie audio. Im więcej z tych trzech elementów połą-
czysz i zawrzesz w aukcji, tym silniejsze jest uderzenie w klienta. Bo
oddziałujesz na jego zmysły. Wzrok i słuch. Niestety na węch czy do-
tyk nie dasz rady.
Po trzecie, Twoja aukcja, sprzedaż produktu i dalsza współpraca
klienta z Tobą ma nieść dużą wartość dla klienta. Im większa jest
wartość dodana, tym więcej sprzedasz. Dlaczego? Ponieważ klient
dobrze zna produkt, który chce u Ciebie kupić. Aby go przekonać do
zakupu właśnie u Ciebie, musisz mu pokazać, że otrzyma więcej niż
tylko produkt. Są to różnego rodzaju bonusy, gratisy, korzyści po-
sprzedażowe, ale i to, co najważniejsze, a czego nie da się zastąpić ni-
czym innym, Twoje serdeczne nastawienie do klienta. Szybka odpo-
wiedź i cykliczny kontakt.
5
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji
– zasada 3W
453958375.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin