allegrowy-super-sprzedawca.pdf
(
1030 KB
)
Pobierz
325571733 UNPDF
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Allegrowy Super Sprzedawca”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
:
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wy-
łącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży,
zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Wojciech Cywiński
rok 2009
Data: 04.08.2009
Tytuł: Allegrowy Super Sprzedawca – fragment utworu
Autor: Wojciech Cywiński
Wydanie I
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzial-
ności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw
patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie ponoszą
również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania in-
formacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DLA KOGO?
...................................................................................5
....................................................................................................................6
................................................................................................9
1.3. Dla średnio zaawansowanych
................................................................................9
...................................................................................................9
1.5. Krok po kroku jak wystawić SuperAukcję, która sprzeda każdy produkt
...........10
..................................................................................................13
.......................................................................11
2.2. Przyjemny design
................................................................................................14
2.2.1. Dopasowanie do produktu
...........................................................................15
......................................................................................16
2.2.3. Promuj Core Business
..................................................................................17
2.3. Profesjonalna grafika
...........................................................................................17
2.3.1. Gdzie szukać wykonawców takiej usługi?
....................................................18
2.4. MS Office Front Page
..........................................................................................22
...................................................................................................24
2.4.2. Inny darmowy program do obsługi kodu HTML
........................................25
..........................................................................................25
2.4.4. Przykładowe zastosowanie
..........................................................................25
3. FOTOGRAFIA
..............................................................................27
................................................................................27
3.2. Im lepsze zdjęcia, tym lepsza prezentacja
...........................................................29
3.2.1. Aparaty fotograficzne
..................................................................................30
3.2.1.1. Zoom optyczny
....................................................................................31
.....................................................................................31
3.2.1.3. Funkcja SuperMakro
...........................................................................32
3.2.2. Ostre zdjęcia
................................................................................................32
.....................................................................................................33
3.2.3.1. Ilość zdjęć na aukcji
3.3. Dobry aparat
.......................................................................................................35
............................................................................33
3.3.1. Aparaty w telefonach komórkowych
............................................................35
...................................................................................36
3.4. Program do obróbki zdjęć
...................................................................................36
..............................................................................................37
3.4.2. Wersja testowa programu
...........................................................................37
..............................................................................................38
3.4.3.1. Zdjęcia to podstawa Internetu – dziś
i
w przyszłości
..........................38
3.4.3.2. Do aukcji
.............................................................................................39
.....................................................................................................39
3.4.4.1. Corel PhotoPaint
.............................................................................................40
..................................................................................39
3.5. Najważniejsze funkcje
.........................................................................................41
3.5.1. Zmniejszanie rozdzielczości i
rozmiarów zdjęcia
.........................................41
.............................................................................................42
........................................................................................45
3.5.4. Zapis w innym formacie
.
..............................................................................46
......................................................................................................48
.....................................................................................48
4.2. Płatne miejsce na serwerze
.................................................................................49
4.2.3. Obsługa z komputera, np. przez program TC
.............................................49
4.3. Darmowe serwery
...............................................................................................50
................................................................51
4.3.2. Długość linków
.
............................................................................................51
4.3.3. Linki do stron
..............................................................................................52
1.1. O mnie
1.2. Dla początkujących
1.4. Dla przyszłych SS
2.1. Delikatna grafika
2. SZABLON AUKCJI
2.2.2. Ja – dawniej i teraz
2.4.1. Zainwestuj
2.4.3. Front Page 2003
3.1. Główne narzędzie sprzedaży
3.2.1.2. funkcja Makro
3.2.3. Kilka ujęć
3.3.2. Pożycz od znajomego
3.4.1. Obróbka zdjęć
3.4.3. Zakup licencji
3.4.4. Programy
3.4.4.2 PhotoShop
3.5.2. Czyszczenie tła
3.5.3. Ostrzenie kolorów
4. SERWER
4.1. Okno na świat
4.3.1. Pojemność darmowych serwerów
.......................................................................................................52
5. NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY SUPER AUKCJI – ZASADA 3W
......................................................................................................54
. .53
5.1.1. Szablon strony O mnie
.................................................................................55
..............................................................................................................55
................................................................................................56
5.1.4. Opis – kim jesteś
..........................................................................................56
.............................................................................................57
5.1.6. Dane kont bankowych
.................................................................................58
........................................................................................58
5.1.8. Logo producentów Twoich produktów
........................................................59
5.2 Strona aukcyjna
...................................................................................................60
5.2.1. Szablon
........................................................................................................60
..........................................................................................................62
.........................................................................................................62
5.2.4. Dane kontaktowe
........................................................................................68
.............................................................................................68
5.2.5.1. Logo banku
..........................................................................................69
5.2.5.2. Formy płatności
...................................................................................69
..........................................................................................70
5.2.6.1. Logo Poczty Polskiej
...........................................................................70
5.2.6.2. Logo firmy kurierskiej
.........................................................................70
..................................................................................................71
5.2.6.4 Informacja o promocjach
......................................................................71
5.2.7. Dane sprzedażowe
.......................................................................................72
................................................................................................72
5.2.7.2. Faktury VAT
........................................................................................73
5.2.7.3. Komu sprzedajesz, a komu nie
............................................................73
5.2.8. Twoje zdjęcie
...............................................................................................74
...................................................................................................75
5.2.10. Początek opisu oferty
.................................................................................75
5.2.11. Marketingowy wstęp
...................................................................................77
........................................................................................................77
................................................................................78
.............................................................................78
5.2.15. Pokaż tytuł SuperSprzedawcy lub podobny
...............................................79
5.2.16. Tekst – wciągający i kierujący klienta
.......................................................80
.................................................................................81
5.2.17.1. Ostrym niebieskim mazakiem
...........................................................82
.............................................................................................82
.............................................................84
5.2.19.1. Kontakty zawsze się przydają
...........................................................86
5.2.19.2. Zapisuje się tylko ten, kto chce
.........................................................86
5.2.19.3. Wysyłka spersonalizowanych maili
...................................................87
5.2.19.4. Bardzo ważne narzędzie
....................................................................87
5.2.19.5. Powtórki mailingów
..........................................................................88
..................................................................................................88
5.2.20.1. Cross
.
.....................................................................................89
5.2.20.2. Prezentacja kolejnych produktów
-
selling
......................................................89
.....................................................................................89
5.2.20.4. Zdjęcia oznaką profesjonalizmu
........................................................90
.........................................................................................................90
PODSUMOWANIE
...........................................................................91
4.3.4. Domena
5.1. Strona O mnie
5.1.2. Logo
5.1.3. Twoje zdjęcie
5.1.5. Kontakt z Tobą
5.1.7. Dane sprzedażowe
5.2.2. Design
5.2.3. Grafika
5.2.5. Dane bankowe
5.2.6. Dane wysyłkowe
5.2.6.3. Cennik
5.2.7.1. Paragon
5.2.9. Krótki opis
5.2.12. Zdjęcia
5.2.13. Gwarancja satysfakcji
5.2.14. Opinie Twoich klientów
5.2.17. Własnoręczny podpis
5.2.18. Postscriptum
5.2.19. Twórz od początku listę adresową
5.2.20. Fotopanel
5.2.20.3. Bogata oferta
5.3. Tytuł aukcji
ALLEGROWY SUPER SPRZEDAWCA —
Wojciech Cywiński
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji – zasada 3W
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji
– zasada 3W
Zasada 3W składa się z trzech najważniejszych czynników, które
w aukcji należy uzyskać. Są nimi:
➢
Wiarygodność
➢
Wizualizacja
➢
Wartość
Aukcja musi być jak najbardziej wiarygodna. Zarówno od strony
sprzedawcy, jak i produktu. Musisz być realny, żeby klient Ci ufał.
Po drugie, aby klient chciał kupić albo przynajmniej zastanawiał się
nad kupnem Twojego produktu, aukcja musi zaprezentować towar.
Masz tutaj do wyboru 3 różne drogi medialne.
Publicystyczna
–
treść + zdjęcia,
Telewizyjna
– nagranie video, np. z Youtube,
Ra-
diowa
– nagranie audio. Im więcej z tych trzech elementów połą-
czysz i zawrzesz w aukcji, tym silniejsze jest uderzenie w klienta. Bo
oddziałujesz na jego zmysły. Wzrok i słuch. Niestety na węch czy do-
tyk nie dasz rady.
Po trzecie, Twoja aukcja, sprzedaż produktu i dalsza współpraca
klienta z Tobą ma nieść dużą wartość dla klienta. Im większa jest
wartość dodana, tym więcej sprzedasz. Dlaczego? Ponieważ klient
dobrze zna produkt, który chce u Ciebie kupić. Aby go przekonać do
zakupu właśnie u Ciebie, musisz mu pokazać, że otrzyma więcej niż
tylko produkt. Są to różnego rodzaju bonusy, gratisy, korzyści po-
sprzedażowe, ale i to, co najważniejsze, a czego nie da się zastąpić ni-
czym innym, Twoje serdeczne nastawienie do klienta. Szybka odpo-
wiedź i cykliczny kontakt.
5
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji
– zasada 3W
Plik z chomika:
przemolik999
Inne pliki z tego folderu:
Polender Anna - Pojedynek z nerwicą. O nerwicy optymistycznie.doc
(3709 KB)
Poradnik Kobiece Dni bez bolu !!!.pdf
(1801 KB)
Redukcja Stresu. 19 Niezawodnych Sposobów.pdf
(1306 KB)
Dotacje, fundusze i granty.pdf
(756 KB)
Droga do doskonałości(1).pdf
(696 KB)
Inne foldery tego chomika:
CIEKAWE KSIAZKI
CIEKAWE KSIAZKI ;)
darmowe-ebooki-e-booksweb.pl
Ebooki - Informatyka
E-booki(1)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin