Mateusz.doc

(22 KB) Pobierz
Zachowanie: Anna jest pogodna, ambitna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi

Zachowanie: Mateusz jest miły, pogodny, swobodnie  nawiązuje kontakty z innymi dziećmi. Zazwyczaj łatwo dochodzi do porozumienia i na ogół zgodnie z nimi współdziała. Zachowuje odpowiedni dystans w kontaktach z dorosłymi. Właściwie reaguje na polecenia nauczyciela. Zazwyczaj stosuje zwroty grzecznościowe i zachowuje się stosownie do sytuacji. Systematycznie i punktualnie uczęszcza na zajęcia. Na lekcji pracuje z niewielką pomocą nauczyciela, jest mało  aktywny.

             

Zajęcia edukacyjne: Uczeń rzadko wypowiada się samorzutnie, posługuje się  pojedynczymi wyrazami i krótkimi zadaniami. Stara się dobierać słowa i wyrażenia adekwatne do danego rodzaju wypowiedzi. Czyta sylabami i wyrazami. Porządkuje zdania w rozsypance zdaniowej zgodnie z kolejnością zdarzeń. Tekst przepisuje z nielicznymi  błędami. Nie stosuje poznanych zasad ortograficznych. Potrafi samodzielnie ułożyć krótką wypowiedź. Nie zawsze rozumie samodzielnie czytany tekst. Z pomocą nauczyciela rozpoznaje czasowniki i rzeczowniki oraz tworzy ich liczbę pojedynczą i mnogą. Porównuje liczby; rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo; o tyle mniej, o tyle więcej. Mnoży liczby w zakresie 30. Z pomocą nauczyciela rozwiązuje i układa zadania tekstowe. Myli się przy odczytywaniu godzin na zegarze i wykonywaniu obliczeń kalendarzowych. Zna dni tygodnia, nazwy miesięcy, pór roku. Potrafi dokonać pomiaru posługując się linijką. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku. Wskazuje jadalne części warzyw i zna sposoby ich wykorzystania w odżywianiu ludzi. Podejmuje się działań plastyczno-technicznych. Prace plastyczne wykonuje w miarę starannie i nie zawsze estetycznie. Śpiewa w zespole poznane piosenki. Jest sprawny ruchowo, prawidłowo wykonuje pokazane ćwiczenia. Na zajęciach ruchowych jest zdyscyplinowany.

 

Język angielski: Uczeń opanował materiał w stopniu dobrym. Na zajęciach pracuje z niewielką pomocą nauczyciela.

 

Wskazania: Utrwalenie poznanych zasad ortograficznych, rozwiązywanie zadań tekstowych, odczytywanie wskazań zegara, mnożenie i dzielenie w zakresie 30, ćwiczenia umiejętności posługiwania się kalendarzem.

 

Religia: bardzo dobry

 

 

 

.........................................

                                                                                        Wychowawca

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin