edukacja dorosłych.pdf

(1887 KB) Pobierz
Microsoft Word - ATA_1_2009.doc
@J@CDLHBJHDSNV@QYXRSVN@MCQ@FNFHBYMD
DCTJ@BI@
CNQNRŁXBG
Tbydrsmhbxdctj`bihcnqnrłxbg
Redaktor prowadzący
Dv`Rjhahńrj`
OÃŁQNBYMHJ
Mq0'5/(1//8
V`qry`v`1//8
406072678.001.png
2
Tomasz Maliszewski, Hanna Solarczyk-Szwec
Vxcyh`łOdc`fnfhbymxTmhvdqrxsdstV`qry`vrjhdfn
@j`cdlhbjhdSnv`qyxrsvn@mcq`fnfhbymd
Q @C@ M @TJNV@
Elżbieta Dubas, Józef Kargul (przewodniczący),
Alicja Kargulowa, Józef Półturzycki, Ewa Przybylska,
Jerzy Semków, Ewa Solarczyk-Ambrozik
Y DROÃŁ Q DC@JBXIMX
Ewa Skibińska – redaktor naczelna
Agnieszka Stopińska-Pająk – zastępca redaktor naczelnej
Anna Antosz – sekretarz redakcji
Słtl`bydmhdrohrtsqdśbhhjnmrtks`bidięyxjnvd
Hanna Solarczyk-Szwec
Marcin Basiak
Oqnidjsnjł`cjh
Marcin Miałkowski
@qsxjtłxotakhjnv`mdvDctj`bihCnqnrłxbgrąqdbdmynv`md
Spis treści i streszczenia artykułów na: vvv-`s`-dct-ok
Wydawca: Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, ul. Mokotowska 16/20,
00-561 Warszawa
e-mail: dctj`bi`cnqnrłxbg?tv-dct-ok
© Copyright by A KADEMICKIE T OWARZYSTWO A NDRAGOGICZNE
W YDZIAŁ P EDAGOGICZNY U NIWERSYTETU W ARSZAWSKIEGO
ISSN 1230-929 X
Współpraca wydawnicza: ITeE – PIB, Radom
1981
Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB
26-600 Radom, ul. K. Pułaskiego 6/10, tel. centr. (048) 364-42-41, fax (048) 3644765
e-mail: instytut@itee.radom.pl
http://www.itee.radom.pl
406072678.002.png
Wstęp
3
Oqne-Dkżahds`L`fc`kdm`Y@V@BJ@
'08/8ũ1//8(
406072678.003.png 406072678.004.png
4
Tomasz Maliszewski, Hanna Solarczyk-Szwec
 
Wstęp
5
Dctj`bi`Cnqnrłxbg1//8+mq0
ISSN 1230-929 X
ROHRSQDŚBH
Wprowadzenie – Agnieszka Stopińska-Pająk.............................................. 11
RSTCH@M@CJNMCXBIĄDCTJ@BIHCNQNRŁXBG
@mm`@ m s n r y
Uczestnictwo dorosłych Polaków w edukacji w okresie przemian gospo-
darczo-ustrojowych w latach 1987–2007..................................................... 13
VROÃŁBYDRMDJNMSDJRSXDCTJ@BIHCNQNRŁXBG
VONKRBD
Nkf`B y d q m h ` v r j `
Uczestnicy oświaty dorosłych w pamięci nauczycieli ................................ 43
IëydeJ ` q f t k
Edukacja ustawiczna z perspektywy kultury indywidualizmu ................... 53
Fq`żxm` Nqydbgnvrj`
„Nowy” czy „tradycyjny” uniwersytet trzeciego wieku? ............................ 61
ONRYTJHV@MH@A@C@VBYD@MCQ@FNFÃV
Yneh` Ry`qns`
Uczyć się bez granic – w stronę społeczeństwa (pseudo)wiedzy? .............. 71
Yneh`R y ` q n s `+@kdjr`mcq`K h s ` v `
Jakość kształcenia w ocenie studentów szkół publicznych i niepublicz-
nych – próba porównania stanowisk ............................................................ 91
JqyxrysneJ k h l d j
Motywy dokształcania i doskonalenia zawodowego w środowisku woj-
skowym ........................................................................................................ 103
SDNQH@HOQ@JSXJ@@MCQ@FNFHBYM@Y@FQ@MHBĄ
Khmc`D-L n q q h r+RsdogdmB q ` m e n q c
Visioning knowledge societies from a global perspective: challenges for
adult education and adult educators ............................................................ 117
G`mm`R n k ` q b y x j , R y v d b
Uczestnicy, adresaci i grupy docelowe edukacji dorosłych w niemieckich
badaniach andragogicznych ........................................................................ 141
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin