Kreowanie bohatera.rtf

(33 KB) Pobierz
KREOWANIE BOHATERA

KREOWANIE BOHATERA

 

 

              W artykule tym chciałbym zająć się zmianami w zasadach kreowania bohaterów, tworzonych przez graczy. Poniżej przedstawiam zmodyfikowaną prze zemnie tabelę rzutów na poszczególne cechy bohatera. Są to tylko kosmetyczne zmiany, ale niezwykle istotne podczas gry.

 

RASA BOHATERA

cecha

człowiek

elf

krasnolud

halfling

SZ

K3+3

K3+3

K2+2

K2+2

WW

2K10+20

2K10+20

2K10+30

2K10+10

US

2K10+20

2K12+25

2K10+10

2K10+20

S

K3+1

K3+1

K3+1

K3+1

Wt

K3+1

K3+1

K3+2

K3

Żw

K3+4

K3+3

K3+5

K3+3

I

2K10+20

2K10+40

2K10+10

2K10+40

A

1

1

1

1

Zr

2K10+20

2K10+30

2K10+20

2K10+40

Cp

2K10+20

2K10+30

2K10+40

2K10+10

Int

2K10+20

2K10+30

2K10+20

2K10+20

Op

2K10+20

2K10+40

2K10+40

2K10+20

Sw

2K10+20

2K10+30

2K10+40

2K10+40

Odg

2K10+20

2K10+30

2K10+10

2K10+30

 

 

Postanowiłem dokonać zmian z kilku powodów. Oto one:

·         W podręczniku pisze, że elfy są świetnymi łucznikami, ale patrząc na początkowe statystyki, nie różnią się one wcale od ludzi i halflingów

·         Nie wiem z jakiej racji elfy mają mieć aż +50 do Inicjatywy. Za wzrost? Sorry, ale to lekka przesada. Kreując elfa mamy pakera który nie dość, że pierwszy rzuca się do walki, to ma  tyle samo WW co krasnolud, a w podręczniku pisze że to właśnie krasnoludy są najlepszymi wojownikami

Reszta zmian ma charakter czysto kosmetyczny mający na celu zmniejszenie dysproporcji pomiędzy tymi czterema rasami.

 

 

 

 

 

KAKTUS

eriador@tlen.pl

Proszę o uwagi i opinie

Zgłoś jeśli naruszono regulamin