Flashpoint - wskazówki do kampanii Resistance.txt

(15 KB) Pobierz
Operation Flashpoin ...  Resistance	




Wstep
 Wiktor Troska przybywa do rodzinnej wyspy Nogowa. Szuka tam spokoju, oraz normalnego trybu zycia. Wszystko bylo by dobrze, gdyby Rosjanie nie zaatakowali wolnej wyspy. Po dlugich przemysleniach, postanawia przylaczyc sie do ruchu oporu. Zostaje tam mianowany wodzem....

Misja nr 1 - Inwazja

Jest to pierwsza misja w kampanii, powiedzial bym tzn. "Misja Wstepna". Twoim zadaniem jest dotarcie do biura, lezacego w miescie Lipany. Po dotarciu do punktu, pokaze sie przerywnik. Przedstawia on inwazje ZSRR na wolna republike Nogowy. Po obejrzeniu filmiku, natychmiast kieruj sie do dowolnego samochodu. Zolnierze rosyjscy nie powinni w ciebie strzelac. Po przebyciu kilkudziesieciu metrów od miasta, w strone nowego punktu, misja sie zakonczy. 

Misja nr 2 - Rozstaje

Tutaj misja zapowiada sie ciekawie. Do twego domu zbiegl poszukiwany partyzant. Nie próbuj negocjowac, bo to i tak nie da. Najlepiej szybko pobiegnij za dom. Lezy tam strzelba mysliwska Kozlice. Rozwal na swój sposób trzech rusków. Pojawi sie nowy cel. Musisz dolaczyc do ruchu oporu, jednak przedtem musisz go znalezc. Najpierw wez karabin AK74, lornetke, pistolet oraz granaty. Przydadza ci sie to wszystko w nastepnej misji. Teraz wsiadz do Tracka. Jedz szybko po polach, w strone punktu. Gdy tam dojedziesz, wysiadz z niego i obserwuj horyzont. Kieruj sie w strone namiotów. Gdy tam dotrzesz, misja zakonczy sie. 

Misja nr 3 - Bez odwrotu
W tej misji musimy odeprzec atak ZSRR. Byloby to latwiejsze, gdyby baza nie zostalaby przeniesiona w inne miejsce. Zaczynasz w srodku bazy. Padnij na zimie, gdyz za chwile rozlegnie sie dzwiek swistajacych kul nad glowa. Wyczysc nadciagajacych Rosjan, sami partyzanci se z tym nie poradza. Gdy juz tego dokonasz, dobiegnij do barykad. Tam powinienes znalezc skrzynke z amunicja, a w niej wyrzutnie RPG. Wez takze kilka naboi (najlepiej trzy). Ludzi odeslij na pólnoc, aby ich nie narazac na niepotrzebne niebezpieczenstwo. Gdy zauwazysz czolgi nie strzelaj. Partyzanci stworzyli w punkcie ich trasy pole minowe. Za zadanie, masz rozwalic dwa T72. Poczekaj, aby jeden z czolgów wpakowal sie na mine. Nastepnie rozwal czolga, celujac w bok lub tyl (nigdy nie celuj w wiezyczke, lub przód). Gdy juz tego dokonasz, kieruj sie natychmiast do nowego obozu. Po drodze, zabierz ze soba jakas bron. Teraz pedz przez góry, lasy laki az dotrzesz do celu. 

Misja nr 4 - Brak amunicji
Nastepnym problemem ruchu oporu, jest brak amunicji. Najlepiej zaopatrz siebie w RPG, a pozostalych ludzi w najlepsza dostepna bron (RPG, PK). Teraz szubko do punktu przejazdu konwoju. Rozmiesc ludzi w ten sposób: siebie oraz ludzi z RPG, PK okolo 100 m od drogi, pozostalych na drugiej stronie ulicy, w podobnej odleglosci. W ten sposób, wezmiecie rusków w klin. Zwiadowca powinien powiadomic o nadjezdzajacym konwoju. Na czele jedzie T72, w srodku dwa URALE z bronia i amunicja (twój cel), a zamyka konwój BWP pelen radzieckich zolnierzy. Sam rozwal BWP jako pierwszy, po tym zdarzeniu kaz strzelac, a nastepnie ludziom z RPG atakowac T72. Uwazaj na ciezarówki. Gdy juz wszyscy czerwoni zgina, podejdz do zniszczonego konwoju. Wlasnie dostales komunikat o nadjezdzajacych czolgach. Od URALA wez 3 miny, oraz jedna rakiete RPG. Ludziom takze kaz uzupelnic ammo. Odeslij ciezarówki we wskazane miejsce, a sam rozstaw miny. Ukryj sie wraz z ludzmi w krzakach. Kaz takze i teraz wstrzymac ogien. Gdy pierwszy czolg najedzie a mine, rozkaz otworzyc ogien. Poslij czolgi (wraz z zaloga do piachu). Proste nie ? 

Misja nr 5 - Potyczka
W tej misji, musisz ukrasc czolgi. Misja jest prosta, jesli obmyslimy dobry plan. Nie icjonuj planu A. Idz w strone wioski. Nie prowadz walki z zolnierzami w zamku. Szybko zajmij wioska, obsadz wszystkie czolgi. Teraz jedz na zamek. Zrób tam czystke. Teraz udaj sie na zachód do wioski Mokropsow. Na drodze, spotkasz kilka czolgi. Z rozwaleniem ich, nie powinienes miec wiekszych problemów (jesli obsadziles wszystkie czolgi). Gdy dojedziesz do wioski, misja zakonczy sie. 

Misja nr 6 - Cwiczenia polowe
Jest to pierwsza misja tego typu, a zatem bardzo prosta. Wrzuc po trzech ludzi do kazdego pojazdu, sam zasiadz w T80 jako dowódca. Pamietaj aby uformowac szereg. Za zadanie masz zdobyc miasto. Jedz w kierunku naznaczonego punktu. Jako pierwszych zalatw zolnierzy z RPG. Gdy zdobedziesz miasto, ustaw w szeregu wszystkie swoje czolgi na poludnie od miasta. To wlasnie stamtad, Rosjanie z kontratakuja trzema T72. Radze tutaj zapisac. Jesli twoje czolgi nie zostaly jak dotad uszkodzone, pokonasz ich, jesli zostaly trafione, mozesz miec z tym problemy.

Misja nr 7 - Cwiczenia polowe
Ty razem musisz obronic teren, jaki dotychczas zdobyles. Znowu czolgi, lecz teraz, bedziesz musial stawic czolo, o wiele lepiej uzbrojonemu przeciwnikowi. Do dyspozycji masz 12 czolgów, lecz w twojej grupie znajduja sie 4. Pozostale czolgi, pojada za toba. Wiele osób uwaza ze przeciwnik cie zgniecie. Najlepszym punktem, prawdopodobnie jest polanka. Pojedz tam. ustaw ich w linii, w kierunku domu (stamtad wlasnie nadjada obce czolgi. Uwazaj, aby jeden czolg, nie stal za drugim. Gdy zniszczysz wszystkie czolgi (oraz zaloge), misja sie zakonczy. Niewykluczone sa takze radzieckie jednostki piechoty..

Misja nr 8 - Zakladnicy
Tym razem zabierz ze soba wyrzutnie RPG, oraz SVD Dragunov (jesli go masz). Wyczysc wszystkich rusków. Nie powinienes miec z tym problemu. W okolicy kreci sie jeden BWP. Rozwal go z RPG. Powinni do ciebie dolaczyc nowi przyjaciele. Sa oni jednak daleko. Pakuj sie do URALA, i jedz do nowo przylaczonych partyzantów. Teraz, masz na celu zdobyc wioske. Nie jest ona silnie broniona. Jak najpredzej rozwal BWP. Teraz ze snajperki rozwal piechurów. Nie powinienes miec z tym problemu. Teraz idz na srodek bazy. Kaz ludziom pozbierac bron (szczególnie RPG oraz PK). Bron przejdzie do nastepnej misji. Teraz zabierz jakiegos grata, i wracaj do obozu. Misja zakonczona. 

Misja nr 9 - Informacje
Rosyjscy oficerowie, maja tajne posiedzenie na formie. Twoim zadaniem jest podsluchanie dyskusji. Nie dosc ze nie mozesz nikogo zabic, nie mozesz zostac zauwazonym to do tego musisz przedrzec sie po sam dom obradujacych oficerów. Sam osobiscie nie znalazlem na nia sposobu. Najlepiej obejsc w polowie dom. Potem polozyc sie, oraz czolgac. Zawsze stawaj, gdy nadchodzi patrol. Próbuj ukrywac sie za krzakami, lub drzewami. Najgorsze jest to ze musisz dojsc pod sam dziedziniec. Gdy juz tam dojdziesz, powinien pojawic sie filmik. Gdy sie skonczy musisz stamtad zmykac. Idz ta sama trasa, co przyszedles tutaj. Wskakuj do autka. 

Misja nr 10 - Okupacja
Tutaj misja polega na zdobyciu dworku, oraz bazy. Dobra. Ze soba wez RPG oraz Snajperke. Najlepszym twoim ludziom daj to samo. Najlepiej rozdaj wszystkie RPG. Idz w strone wioski która masz przed soba. Przejdz ja spokojnie. Zatrzymaj sie na ulicy. Za chwile, powinien ukazac sie patrol. Wiesz co z nim zrobic ? Teraz pomalu w strone dworku. Gdy rozlegna sie strzaly, natychmiast padnij i obserwuj horyzont. Tak juz jest jeden BWP. Poslij komuchów do piachu. Teraz krótka strzelanina..pomalu zblizaj sie do srodka dworku. Uwazaj - schroni sie tam kilku wrogich zolnierzy. Oczysc teren z niedobitków. Pierwszy cel masz za soba. Teraz masz troche czasu. Kaz ludziom pozbierac najlepsze bronie (RPG, PK, pistolety, lornetki). Pakuj sie do URALA. Najlepszym moim zdaniem punktem do ataku, bedzie ten sam punkt, z którego beda atakowaly czolgi. Dojedz tam. Wysiadaj i idz szybko w strone bazy. Gdy bedziesz juz widzial baze, kaz ludzia wstrzymac ogien. Wezwij czolgi. W miedzy czasi, namierzaj obce oddzialy. Dzieki temu twoim ludziom bedzie latwiej czyscic Rusków. Gdy czolgi rozpoczna ogien, kaz ludziom strzelac. Rozwal BWP, nastepnie ludzi przy MG. Potem rób co nastepuje :P. Idz pomalu, pomalu w strone bazy, dobijajac tych, którzy jeszcze zyja. Gratulacje baza zdobyta ! Ale to jeszcze nie koniec... 

Misja nr 11 - Kontratak
Zdobyles baze, ale teraz musisz ja obronic. Teraz sie przyda to, co wam ciagle mówilem. Zaopatrz wszystkich ludzi jakich masz, w RPG. Ja osobiscie mialem ich wszystkich zaopatrzonych w ta bron wiec poszlo mi latwo. Jesli masz jednak trzech lub czterech ludzi z ta bronia, porozstawiaj miny na drodze, na bokach bazy. Najpierw jednak zaatakuja cie piechurowie. Potem, porozstawiaj miny. Kaz wsiasc ludziom bez wyrzutni do czolgów. Sam poszukaj sobie jakiegos dogodnego miejsca. Czolgi schowaj gdzies na tyl. Gdy czerwoni (2 T72 oraz BWP) wjada, potraktuj ich z RPG. Jesli wszyscy beda je mieli, to zobaczysz tylko latajace rakiety walace w czolgi. Gdy rozwalisz przynajmniej jednego, wezwij czolgi, aby zrobili czystke. Sam za grupa, przeszukaj dokladnie teren, w celu poslania do piachu czerwonych niedobitków. Teraz nadleca dwa smiglowce. Wyladuj ludzi z czolgu, i zakrzaniaj ile sil w nogach do punktu zbioru. Misja zakonczona, lecz to..byla..porazka...
Misja nr 12 - Kontrabanda
Tym razem, musisz odebrac, oraz w dodatku przetransportowac bron od sil NATO. Polecam zabrac ze soba wyrzutnie RPG, oraz noktowizor. Nie zapomnij o racach. Teraz szybko do ciezarówki, i pedz jak najszybciej we wskazanie miejsce. Pamietaj aby nie wlaczac swiatel, gdyz Rosjanie, wtedy bardzo szybko moga cie namierzyc. Gdy dojedziesz juz do malej przystani, wyjdz z auta (nie kaz wysiadac pozostalym). Wystrzel czerwona race. Zaraz powinien przybadz na lodzi Gastovski. Obejrzyj filmik i szybko do auta. Grzej jak tylko mozesz do punktu zbiórki. Wokól kreci sie gdzies BWB. Jak tylko go uslyszysz (ruskie gasienice strasznie skrzecza, chyba ich nie nasmarowali :P), kaz ludziom opuscic samochód, a sam zlikwiduj BWP. Teraz nie powinno byc juz z tym klopotu. Grzej ile mozesz (pamietaj, aby nie zapalac swiatel)do punktu zbiórki. Gdy tego juz dokonasz, misja zakonczy sie. 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin