Łukasz Skowronek SPORT III ROKWrocław dn.doc

(8821 KB) Pobierz
Łukasz Skowronek SPORT III ROK

 

Łukasz Skowronek SPORT III ROK                                                                      Wrocław dn.26.05.2010r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROJEKT Z PRZEDMIOTU ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I INFORMACJĄ W FIRMIE SPORTOWEJ:

 

FAZY TWORZENIA SIECI RELACYJNEJ Z KLIENTAMI PRZEDSIĘBIORSTWA WIRTUALNEGO NA PRZYKŁADZIE KLUBU PIŁKARSKIEGO VICTORIA OSTRZESZÓW

 

 

 

 

 

 

WROCŁAW 2010

 

 

 

CHARAKTERYSTYKA KLUBU PIŁKARSKIEGO

VICTORIA OSTRZESZÓW

 

 

 

1.Informacje o klubie

 

Pełna nazwa: Klub Piłkarski Victoria Ostrzeszów

Rok założenia: 1920 r.

Barwy: biało-niebieskie  

 

Victoria Ostrzeszów

Sponsor: BIS Plettac Sp. z o.o.

Prezes: Tomasz Śmieski

Trener: Andrzej Wojciechowski, Arkadiusz Jarczak

Stadion: MOSiR im. Janusza Kusocińskiego   

Pojemność - 2000 miejsc   Trybuna zadaszona - 150 miejsc   Oświetlenie - brak   Boisko - 104 m x 69 m  

 

Trybuna główna

 

 

 

HISTORIA KLUBU

 

Ostrzeszowski Klub Sportowy

VICTORIA OSTRZESZÓW

rok założenia 1920, barwy biało-niebieskie

Klub Piłkarski VICTORIA jest kontynuatorem PIASTA, BUDOWLANYCH, SPÓJNI, przedwojennej VICTORII i RUINY.



Jeden z najstarszych zapisów podaje, że w 1911 r. podczas Zawodów Kościuszkowskich w Ostrzeszowie, którym patronowało Towarzystwo Gimnastyczne SOKÓŁ, w finałowym meczu piłki nożnej OSTROVIA Ostrów pokonała VENETIĘ Ostrów 1:0, a zwycięską bramkę zdobył Walenty Damasiewicz, jeden z założycieli OSTROVII.

Już wtedy istniało w Ostrzeszowie boisko piłkarskie i w eliminacjach występowali ostrzeszowscy piłkarze. Lata I wojny światowej nie sprzyjały rozwojowi sportu, a w końcówce wojny młodzi ostrzeszowianie zajęci byli Powstaniem Wielkopolskim, którego ważny odcinek frontu południowego tu się znajdował. W Latach 1941-43 istniała w Ostrzeszowie tajna harcerska drużyna piłkarska KS GROM, która rozegrała szereg spotkań z podobnymi zespołami, m.in. w Hanulinie z b. SOKOŁEM Kępno i w Bralinie z b. POLONIĄ Kępno.

Już w marcu 1945 r. z inicjatywy Wacława Sobczaka powstała przy ZM ZWM drużyna piłkarska KS SOKÓŁ. W kilka miesięcy później z inicjatywy przedwojennych działaczy została reaktywowana VICTORIA.

Dnia 25 lutego 1988 r. reaktywowany został OKS VICTORIA, który w sezonie 1988/89 zdobył mistrzostwo klasy międzyokręgowej Kalisz-Konin-Sieradz, awansował do ligi makroregionalnnej Łódź-Kalisz-Piotrków-Sieradz, a w następnym sezonie do III ligi, w której występował przez 2 sezony

W 1989 r. VICTORIA Ostrzeszów jako kolejny czwarty klub Kaliskiego (po OSTROVII Ostrów, WŁÓKNIARZU Kalisz, VICTORII Jarocin) wpisała się na listę zdobywców Pucharu Polski na szczeblu wojewódzkim. Również w 1991 r. była finalistą Wojewódzkiego Pucharu Polski, który to finał odbył się w Krotoszynie, prowadził go sędzia międzynarodowy Michał Listkiewicz, a obserwatorem finału był prezes PZPN - Kazimierz Górski.

 

Obecnie klub występuje w lidze okręgowej (Kalisz), zajmując pierwsze miejsce.

 

Struktura organizacyjna klubu

 

 

 

 

 

 



WALNE ZGROMADZENIE

 

 







KOMISJA REWIZYJNA

ZARZĄD

 











V-CE PREZES ds.sportowych

V-CE PREZES ds.organizacyjnych

PREZES

 













SKARBNIK

SEKRETARZ



 

 

 

 











KIEROWNIK

TECHNICZNY

KIEROWNIK

DRUŻYNY

TRENER KOORDYNATOR

SZTAB MEDYCZNY



PRACOWNICY



TRENERZY





 



ZAWODNICY







 

 





 

 

 

 

 

 

Zarząd:

 

Prezes:  Śmieiński Tomasz

V-ce prezes ds. sportowych: Raczyński Roman

V-ce prezes ds. organizacyjnych: Sikora Andrzej

 

Przedst. Sponsora: Obsadny Antoni

Sekretarz: Wojciechowski Andrzej

Skarbnik: Kubacki Czesław

 

Komisja rewizyjna:

 

Przewodniczący: Wasilewski Bogdan

Członek: Kucharski Tadeusz

Członek: Różyński Marian

 

Sztab klubu

 

Trenerzy I zespołu:  Jarczak Arkadiusz, Wojciechowski Andrzej

Kierownik drużyny: Szatkowski Tadeusz

Kierownik techniczny: Stawiński Aleksander

Lekarz klubowy:  dr Cichoń Witold

Trener koordynator: Wojciechowski Andrzej

Trener drużyn młodzieżowych: Skórski Jacek,

 

 

 

Od lewej stoją: Kubacki Czesław, Raczyński Roman, Wojciechowski Andrzej, Śmieiński Tomasz, Sikora Andrzej, Szatkowski Tadeusz

 

 

Kibice

 

 

 

Oficjalna strona internetowa klubu: www.victoria.ostrzeszow.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAZY TWORZENIA SIECI RELACYJNEJ Z KLIENTAMI PRZEDSIĘBIORSTWA WIRTUALNEGO NA PRZYKŁADZIE VICTORII OSTRZESZÓW (METODA NR. 28)

 

 

1.Wartości oczekiwane przez klientów

Klienci klubu piłkarskiego nie stanowią jednolitej grupy konsumentów o identycznych cechach. To społeczność zróżnicowana m.in. ze względu na cechy demograficzne: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, status zawodowy wykształcenie itp..
Różnice znajdziemy również w ogólnie pojętym sposobie zachowania: częstotliwość korzystania z usługi, motywy działania, styl życia, światopogląd, sposób spędzania wolnego czasu.

 

 

Nazwa segmentu

Charakterystyka grupy

 Casuals

konsumenci z tej grupy uczestniczą w mniej niż w połowie meczów organizowanych przez przedsiębiorstwo piłkarskie, znajdują się osoby, które określają siebie jako lojalnych kibiców klubu, identyfikują się z nim, ale rzadko uczęszczają na mecze.

 Regulars

stanowią grupę widzów regularnie uczęszczający na mecze piłkarskie. Wartość wydatków konsumentów tego segmentu jest niższa w stosunku do „fanatyków”. W przeciwieństwie do segmentu „fanatics” klub piłkarski nie odgrywa, aż tak ważnej roli w życiu tej grupy konsumentów.

Fanatics

to grupa widzów silnie identyfikująca się z klubem. Wydatki konsumentów z tego segmentu na bilety oraz pamiątki klubowe, w stosunku do dwóch pozostałych są najwyższe

Sponsorzy

Lokalny biznes, organizacje samorządowe i poza rządowe, VIP

 

 

Regulars                                                                                    Fanatics;)

Nazwa segmentu

Wartości oczekiwane przez klienta

 Casuals

widzowie, którzy sporadycznie uczęszczają na imprezy sportowe mogą sygnalizować potrzebę zakupu biletów przez telefon lub Internet, aby uniknąć kolejek do kas w dniu meczów, atrakcyjnego widowiska.

 Regulars

Lojalni kibice, posiadacze karnetów na cały sezon, oczekują od klubu dodatkowych przywilejów – np. rabatów na pamiątki klubowe, kontaktu ze sztabem szkoleniowym lub dostępu do zawodników, wyników sportowych.

Fanatics

Segment „fanatyków” wykazuje dużą potrzebę relacji z klubem, również poza dniem meczu. Znaczna większość tych klientów potwierdza chęć uczestnictwa w innych wydarzeniach organizowanych przez klub jak również wyraża pragnienie otrzymywania regularnych informacji dotyczących działalności klubu.

Sponsorzy

miejsce na koszulkach zawodników, bannery, logo na internetowej stronie klubu itd. Alokowanie głównych zasobów klubu do działań marketingowych.

 

 

 

2. Kluczowe kompetencje klubu.
 

Kluczowe kompetencje

Adekwatność do potrzeb rynku i kooperantów.

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin