07.doc

(79 KB) Pobierz
Harmonogram hospitacji (obserwacji zajęć) ze względu na grupy wiekowe

Harmonogram hospitacji ze względu na grupy wiekowe                            Strona 1 z 2

Harmonogram hospitacji (obserwacji zajęć) ze względu na grupy wiekowe

 

 

Grupa

Imię i nazwisko nauczyciela

Rodzaj hospitacji

(obserwacji)

Temat

Termin

3-latki

Anna Jaruga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ewelina Studzienna

problemowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doradczo-doskonaląca

1. Inicjowanie form współpracy z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych na płaszczyźnie rodzina – przedszkole podczas zebrania z rodzicami.

 

2. Metody i formy pracy wykorzystywane przy nauce piosenki.

 

 

1. Wykorzystanie metod i form pracy w rozwijaniu wrażliwości plastycznej.

 

2. Wykorzystanie metod i form pracy w rozwijaniu wrażliwości muzycznej

X

 

 

 

 

 

II

 

 

 

XII

 

 

III

4-latki

Ewa Myśliwska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ewelina Studzienna

 

problemowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doradczo-doskonaląca

1. Metody i formy pracy wykorzystywane przy nauce piosenki.

 

2. Wykorzystanie bajki w kształtowaniu optymistycznych cech osobowości dziecka.

 

 

1. Wykorzystanie historyjki obrazkowej w utrwalaniu wybranej zasady umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie dzieci w grupie rówieśniczej.

 

2. Wykorzystywanie aktywnych metod pracy w poszerzaniu wiedzy i rozwijaniu zainteresowań przyrodniczych dzieci

XI

 

 

IV

 

 

 

 

IX

 

 

 

 

 

XI

 

 

5-latki

Beata Jędrzejec

 

 

 

 

 

 

 

 

Katarzyna Prześluga

problemowa

 

 

 

 

 

 

 

 

doradczo-doskonaląca

1. Wykorzystanie metod i form rozwijających zainteresowania muzyczne.

 

2. Kształcenie umiejętności dbania o zasoby świata przyrody.

 

 

1. Wykorzystanie historyjki obrazkowej w utrwalaniu wybranej zasady umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie dzieci w grupie rówieśniczej.

 

2. Wykorzystywanie aktywnych metod pracy w poszerzaniu wiedzy i rozwijaniu zainteresowań.

 

3. Wykorzystanie metod i form pracy w rozwijaniu wrażliwości plastycznej.

 

4. Wykorzystanie „optymistycznej bajki” w kształtowaniu cech osobowości dziecka

X

 

 

IV

 

 

 

IX

 

 

 

 

 

XI

 

 

 

III

 

 

4- i 5-latki

Violetta Stawień

 

 

 

 

 

 

Barbara Kopczyńska

problemowa

 

 

 

 

 

 

doradczo-doskonaląca

1. Wykorzystanie bajki w kształtowaniu optymistycznych cech osobowości dziecka.

 

2. Kształcenie umiejętności dbania o zasoby świata przyrody

1. Organizacja ćwiczeń gimnastycznych.

2. Wykorzystanie metod i form rozwijających zainteresowania muzyczne

I

 

 

 

III

 

IX

II

6-latki (a)

Agnieszka Nowakowska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aleksandra Jacucha

 

problemowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

diagnozująca

 

 

 

 

 

 

 

diagnozująca

1. Inicjowanie form współpracy z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych na płaszczyźnie rodzina – przedszkole podczas zebrania z rodzicami.

 

2. Wykorzystanie metod i form rozwijających zainteresowania muzyczne.

 

1. Kształcenie umiejętności wspólnego podejmowania określonych zadań i rozwiązywania problemów w toku ich realizacji (praca zespołowa).

 

 

1. Badanie poziomu umiejętności w zakresie przygotowania do nauki czytania, pisania.

 

2. Wykorzystanie metod i form rozwijających zainteresowania muzyczne

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

 

III

 

 

 

X i VI

 

 

 

 

 

 

 

IX  i V

 

 

 

 

III

6-latki (b)

Marzena Zawadzka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aleksandra Jacucha

 

problemowa

 

 

diagnozująca

 

 

diagnozująca

 

 

 

 

 

 

oceniająca

1. Przygotowanie dzieci do prezentacji scenicznej przed zaproszonymi gośćmi.

 

2. Organizacja zabaw ruchowych w terenie.

 

1. Kształcenie umiejętności wspólnego podejmowania określonych zadań i rozwiązywania problemów w toku ich realizacji (praca zespołowa).

 

 

1. Badanie poziomu umiejętności w zakresie przygotowania do nauki czytania, pisania.

 

2. Wykorzystywanie metod i form pracy przy zapoznawaniu z „Prawami Dziecka”

 

I

 

 

V

 

 

X i VI

 

 

 

 

 

IX  i V

 

 

 

XII

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin