Harmonogram hospitacji ze względu na grupy wiekowe Strona 1 z 2
Harmonogram hospitacji (obserwacji zajęć) ze względu na grupy wiekowe
Grupa
Imię i nazwisko nauczyciela
Rodzaj hospitacji
(obserwacji)
Temat
Termin
3-latki
Anna Jaruga
Ewelina Studzienna
problemowa
doradczo-doskonaląca
1. Inicjowanie form współpracy z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych na płaszczyźnie rodzina – przedszkole podczas zebrania z rodzicami.
2. Metody i formy pracy wykorzystywane przy nauce piosenki.
1. Wykorzystanie metod i form pracy w rozwijaniu wrażliwości plastycznej.
2. Wykorzystanie metod i form pracy w rozwijaniu wrażliwości muzycznej
X
II
XII
III
4-latki
Ewa Myśliwska
1. Metody i formy pracy wykorzystywane przy nauce piosenki.
2. Wykorzystanie bajki w kształtowaniu optymistycznych cech osobowości dziecka.
1. Wykorzystanie historyjki obrazkowej w utrwalaniu wybranej zasady umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie dzieci w grupie rówieśniczej.
2. Wykorzystywanie aktywnych metod pracy w poszerzaniu wiedzy i rozwijaniu zainteresowań przyrodniczych dzieci
XI
IV
IX
5-latki
Beata Jędrzejec
Katarzyna Prześluga
1. Wykorzystanie metod i form rozwijających zainteresowania muzyczne.
2. Kształcenie umiejętności dbania o zasoby świata przyrody.
2. Wykorzystywanie aktywnych metod pracy w poszerzaniu wiedzy i rozwijaniu zainteresowań.
3. Wykorzystanie metod i form pracy w rozwijaniu wrażliwości plastycznej.
4. Wykorzystanie „optymistycznej bajki” w kształtowaniu cech osobowości dziecka
4- i 5-latki
Violetta Stawień
Barbara Kopczyńska
1. Wykorzystanie bajki w kształtowaniu optymistycznych cech osobowości dziecka.
2. Kształcenie umiejętności dbania o zasoby świata przyrody
1. Organizacja ćwiczeń gimnastycznych.
2. Wykorzystanie metod i form rozwijających zainteresowania muzyczne
I
6-latki (a)
Agnieszka Nowakowska
Aleksandra Jacucha
diagnozująca
2. Wykorzystanie metod i form rozwijających zainteresowania muzyczne.
1. Kształcenie umiejętności wspólnego podejmowania określonych zadań i rozwiązywania problemów w toku ich realizacji (praca zespołowa).
1. Badanie poziomu umiejętności w zakresie przygotowania do nauki czytania, pisania.
X i VI
IX i V
6-latki (b)
Marzena Zawadzka
oceniająca
1. Przygotowanie dzieci do prezentacji scenicznej przed zaproszonymi gośćmi.
2. Organizacja zabaw ruchowych w terenie.
2. Wykorzystywanie metod i form pracy przy zapoznawaniu z „Prawami Dziecka”
V
jo-chom