Praca pochodzi z serwisu www.e-sciagi.pl
Plan marketingowy Biuro podróży
SPIS TREŚCI:
Str.
I Rozdział
Opis przedsięwzięcia1.1. Podstawowe cele 4 1.2. Możliwości i szanse rynkowe 51.3. Podstawowe zagrożenia 6
II Rozdział
Profil przedsiębiorstwa2.1. Informacje o przedsiębiorstwie 62.1.1. Nazwa, siedziba, status, bank 6 2.1.2. Przedmiot działalności 7 2.1.3. Udziałowcy 72.1.4. Zarząd i pracownicy 7
III Rozdział
Analiza marketingowa3.1. Analiza konkurencji 113.1.1. Badania rynkowe 113.2. Analiza rynku zbytu 113.2.1. Potencjalni klienci i ich potrzeby 113.2.2. Czynniki wpływające na rozwój rynku 123.3. Analiza rynku gwarantowanych usług 12 3.3.1. Transport 123.3.2. Kwatery 123.3.3. Usługi dodatkowe 13 3.4. Plan marketingowy 133.4.1. Sposoby dystrybucji 133.4.2. Strategia reklamowa 143.4.3. Strategia cenowa 15
IV Rozdział
Plan organizacji
4.1. Procesy modernizacyjne 16
4.1.1. Plan remontów i działań modernizacyjnych 16
4.1.2. Koszty produkcji 17
V Rozdział
Analiza ekonomiki biznes planu.
5.1 Elementy systemu użytkowego. 19
5.2. Ekonomiczne wskaźniki przedsiębiorstwa. 21
5.3. Wyliczenie punktu zwrotu. 22
Analiza S.W.O.T. 23
Literatura 25
ROZDZIAŁ I
OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA
1.1 PODSTAWOWE CELE
Głównym celem biura turystycznego jest udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania.
Chcemy, aby Nasza oferta była skierowana do ludzi na każdej płaszczyźnie wiekowej. Będą to zarówno ludzie młodzi jak i tzw. Bussines class.
Najwyższa jakość i szeroki asortyment naszych ofert będzie stanowił o renomie naszej działalności.
Niskie ceny naszych IMPREZ skuszą niejednego potencjalnego konsumenta.
Będziemy dążyć do tego aby w przyszłości posiadać własne pensjonaty hotele itp., pragniemy zwiększyć swoje dochody przynajmniej o 15% rocznie oraz uzyskać potencjalny rynek swoją stałą agresywną strategią sprzedaży produktu wspomaganą wysoko jakościowymi usługami oraz z różnych form wspomagania sprzedaży np. reklamą.
W. w. warunki stanowią o konkurencyjności naszej spółki, co w przyszłości może zaowocować poprzez zaistnienie na europejskim rynku.
1.2. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE
Nasza oferta jest skierowana do całego społeczeństwa, zarówno zamożnego jak i ubogiego, co daje nam większe możliwości realizacji imprez. Wycieczki są w różnych cenach w zależności od sytuacji materialnej klienta. W odróżnieniu do innych spółek turystycznych prowadzimy badania marketingowe i rozmowy z klientami (na temat wycieczek i ich upodobań). Jako początkująca filia Nasi klienci mogą liczyć na wysoką jakość imprez, niskie ceny oraz promocje.
1.3.PODSTAWOWE ZAGROŻENIA
Największym dla Nas konkurentem są jedynie zagraniczne firmy. Konkurencja w branży turystycznej jest coraz większa. Wraz ze wzrostem zamożności polskiego społeczeństwa, krajowy rynek staje się bardziej atrakcyjny dla renomowanych zagranicznych producentów. Dysponują oni dużym zapleczem produkcyjnym oraz nieporównywalnie większymi od krajowych przedsiębiorstw środkami finansowymi przeznaczonymi na promocję i reklamę wyrobów. Firmy te jednak plasują swoje wyroby w segmencie średnich i wysokich cen. W Polsce nie ma my jako tako konkurencji, gdyż będziemy najtańszą firmą a zarazem najbardziej obleganą.
ROZDZIAŁ II
PROFIL PRZEDSIĘWZIĘCIA
2.1.INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1.1.NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK
Nazwa: „ŻANMICHAEL”
Siedziba:
Status prawny: spółka jawna
bank nr konta: Bank PEKAO S.A.
I Oddział w Radomsku
ul. Krakowska 65
nr konta 10701542-359875-3569-6651
Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT
584-00-00-265
...
stary_hipis