biuro podróży_plan marketingowy (25 str).doc

(127 KB) Pobierz

Praca pochodzi z serwisu www.e-sciagi.pl

                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan marketingowy Biuro podróży


SPIS TREŚCI:

                                                                                                                                                          Str.

I Rozdział

Opis przedsięwzięcia
1.1. Podstawowe cele                                                                                                                              4  
1.2. Możliwości i szanse rynkowe                                                                                                  5
1.3. Podstawowe zagrożenia                                                                                                                6
 

II Rozdział

Profil przedsiębiorstwa
2.1. Informacje o przedsiębiorstwie                                                                                    6
2.1.1. Nazwa, siedziba, status, bank                                                                                                  6
2.1.2. Przedmiot działalności                                                                                                   7
2.1.3. Udziałowcy                                                                                                                              7
2.1.4. Zarząd i pracownicy                                                                                                                7

III Rozdział

Analiza marketingowa
3.1. Analiza konkurencji                                                                                                                11
3.1.1. Badania rynkowe                                                                                                                 11
3.2. Analiza rynku zbytu                                                                                                                11
3.2.1. Potencjalni klienci i ich potrzeby                                                                                    11
3.2.2. Czynniki wpływające na rozwój rynku                                                                      12
3.3. Analiza rynku gwarantowanych usług                                                                      12             
3.3.1. Transport                                                                                                                              12
3.3.2. Kwatery                                                                                                                              12
3.3.3. Usługi dodatkowe                                                                                                                13             
3.4. Plan marketingowy                                                                                                                13
3.4.1. Sposoby dystrybucji                                                                                                                13
3.4.2. Strategia reklamowa                                                                                                                14
3.4.3. Strategia cenowa                                                                                                                 15

 

IV Rozdział

Plan organizacji

4.1. Procesy modernizacyjne                                                                                                   16

4.1.1. Plan remontów i działań modernizacyjnych                                                                      16

4.1.2. Koszty produkcji                                                                                                                17

 

V Rozdział

Analiza ekonomiki biznes planu.

5.1 Elementy systemu użytkowego.                                                                                                  19

5.2. Ekonomiczne wskaźniki przedsiębiorstwa.                                                                      21

5.3. Wyliczenie punktu zwrotu.                                                                                                   22

 

Analiza S.W.O.T.                                                                                                                              23
 

Literatura                                                                                                                                            25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ROZDZIAŁ I

OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA

1.1  PODSTAWOWE CELE

Głównym celem biura turystycznego jest udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania.

Chcemy, aby Nasza oferta była skierowana do ludzi na każdej płaszczyźnie wiekowej. Będą to zarówno ludzie młodzi jak i tzw. Bussines class.

Najwyższa jakość i szeroki asortyment naszych ofert będzie stanowił o renomie naszej działalności.

Niskie ceny naszych IMPREZ skuszą niejednego potencjalnego konsumenta.

Będziemy dążyć do tego aby w przyszłości posiadać własne pensjonaty hotele itp., pragniemy zwiększyć swoje dochody przynajmniej o 15% rocznie oraz uzyskać potencjalny rynek swoją stałą agresywną strategią sprzedaży produktu wspomaganą wysoko jakościowymi usługami oraz z różnych form wspomagania sprzedaży np. reklamą.

W. w. warunki stanowią o konkurencyjności naszej spółki, co w przyszłości może zaowocować poprzez zaistnienie na  europejskim rynku. 

 

    1.2. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE

 

Nasza oferta jest skierowana do całego społeczeństwa, zarówno zamożnego jak i ubogiego, co daje nam większe możliwości realizacji imprez. Wycieczki są w różnych cenach w zależności od sytuacji materialnej klienta. W odróżnieniu do innych spółek turystycznych prowadzimy badania marketingowe i rozmowy z klientami (na temat wycieczek i ich upodobań). Jako początkująca filia Nasi klienci mogą liczyć na wysoką jakość imprez, niskie ceny oraz promocje.

 

 

1.3.PODSTAWOWE ZAGROŻENIA

Największym dla Nas konkurentem są jedynie zagraniczne firmy. Konkurencja w branży turystycznej jest coraz większa. Wraz ze wzrostem zamożności polskiego społeczeństwa, krajowy rynek staje się bardziej atrakcyjny dla renomowanych zagranicznych producentów. Dysponują oni dużym zapleczem produkcyjnym oraz nieporównywalnie większymi od krajowych przedsiębiorstw środkami finansowymi przeznaczonymi na promocję i reklamę wyrobów. Firmy te jednak plasują swoje wyroby w segmencie średnich i wysokich cen. W Polsce nie ma my jako tako konkurencji, gdyż będziemy najtańszą firmą a zarazem najbardziej obleganą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ROZDZIAŁ II

PROFIL PRZEDSIĘWZIĘCIA

2.1.INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORSTWIE

2.1.1.NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK

 

Nazwa: „ŻANMICHAEL”                                  

Siedziba:  

                

                 

             

 

 

 

Status prawny:                            spółka jawna

 

bank nr konta:             Bank PEKAO S.A.

              I Oddział w Radomsku

              ul. Krakowska 65

              nr konta 10701542-359875-3569-6651

 

 

Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT

584-00-00-265

 

 

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin