Zarządzanie jakością - J. Chabiera.doc

(2207 KB) Pobierz

1.1                  Odpowiedzialność kierownictwa              87

1.2                  System jakości              88

1.3                  Przegląd umowy              88

1.4                  Sterowanie projektowaniem (nie dotyczy

PN-ISO 9002 i PN-ISO 9003)              88

1.5                  Nadzór nad dokumentacją i danymi              89

1.6                  Zakupy              .7              89

1.7                  Nadzorowanie wyrobu dostarczanego przez klienta . 89

1.8                  Identyfikacja i identyfikowalność wyrobu              89

1.9                  Sterownie procesem (nie dotyczy PN-ISO 9003)              90

1.10             Kontrola i badania              90

1.11             Nadzorowanie wyposażenia do kontroli, pomiarów

i badań              90

1.12             Status kontroli i badania              90

1.13             Nadzorowanie wyrobu niezgodnego

z wymaganiami              90

1.14             Działania korygujące i zapobiegawcze              91

1.15             Postępowanie z wyrobem, jego przechowywanie, pakowanie, zabezpieczanie i dostarczanie              91

1.16             Nadzorowanie zapisów dotyczących jakości              91

1.17             Audit wewnętrzny              91

1.18             Szkolenie              92

1.19             Serwis (nie dotyczy PN-ISO 9003)              92

1.20              Metody statystyczne              92

2. PROBLEMY PRZEDSIĘBIORSTW ZWIĄZANE

Z WDRAŻANIEM SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

JAKOŚCIĄ              92

2.1.   Przykład Fabryki Kuchni WRONKI" w zakresie

wdrażania i certyfikacji systemu jakości              97

V. JAKOŚĆ W MARKETINGU              101

1.          ZNACZENIE JAKOŚCI W MARKETINGU              101

2.          JAKOŚĆ W MARKETINGU WEDŁUG NORMY

PN-ISO 9004-1              102

2.1.                  Wymagania marketingowe              103

2.2.                  Określenie specyfikacji wyrobu              103

2.3.                  Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta              104

3.              RYNEK DÓBR KONSUMPCYJNYCH

I PRZEMYSŁOWYCH              104


4.         JAKOŚĆ NA RYNKU PRZEMYSŁOWYM              106

5.         CERTYFIKATY JAKOŚCIOWE W MARKETINGU PRZEMYSŁOWYM              108

6.         JAKOŚĆ NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH ....110

7.         NIEZAWODNOŚĆ WYROBÓW              111

8.         WŁAŚCIWOŚCI ORGANOLEPTYCZNE              112

9.         OPAKOWANIA W MARKETINGU              113

 

9.1.                  Opakowania - związek z instrumentami marketingu-mix              114

9.2.                  Jakość opakowań - podstawa specyfikacji              116

 

10.     INFORMACYJNE SPRZĘŻENIE ZWROTNE OD KLIENTA              118

11.     OKREŚLENIE JAKOŚCI OCZEKIWANEJ J SFORMUŁOWANIE MODELU POZIOMU JAKOŚCI PRODUKTÓW              120

VI. WYBIERAMY DOSTAWCÓW              124

1.              JAKOŚĆ DOSTAW W SYSTEMACH ZAPEWNIENIA
JAKOŚCI              124

1.1. Wymagania norm ISO serii 9000              128

2.              PRZYKŁADY ZAPEWNIENIA JAKOŚCI DOSTAW
(ZJD)              131

2.1.                 Sterowanie procesami zakupów              132

2.2.                 Metody oceny poddostawców              133

2.3.                 Ankieta w ocenie poddostawców              135

2.4.                 Przykład współpracy z dostawcami surowców pochodzenia rolniczego              143

2.5.                 Jakość dostaw w przemyśle motoryzacyjnym              144

II. DOKUMENTACJA SYSTEMU JAKOŚCI              146

1. KSIĘGA JAKOŚCI              146

1.1.                 Podstawowe rady dotyczące opracowania i ewolucji Księgi Jakości              147

1.2.                 Redagowanie Księgi Jakości              148


1.3.   Przykłady redagowania niektórych rozdziałów

Księgi Jakości              152

2.              PLANY JAKOŚCI              156

2.1. Redagowanie planu jakoś...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin